Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ännelsaulch
profiilit
ännelsaulch
ännelsaulch
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
286
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Siellä+oli+ainakin+"veltto+pikkuleipä"+:D+Oli+tuohon+aikaan+kova+sana+meidänkin+"jengissä".+Minä+en+huuda+ikinä!+Paitsi+liikenteessä+ja/tai+jos+joutuu+ojentamaan+joitain+untamoja,+kotona+en+huuda+ikinä+ja+tämä+on+tietoinen+päätös.+❤️+Voin+minä+sinulle+huutaa+samalla+kun+takatuuppailet..+Ai+Tokmannille!+Kylmät+ilmat+tulossa,+osta+vaan+niitä+pitkiä+mustia+hevosia,+nyt+tuli+joku+muisto+mieleen+yhtäkkiä+hmmm.+❤️
31.08.2022 07:46
Huomenta+❤️❤️❤️+Joo+siinä+ysin+pintaan+tuli+itsekkin+mentyä+nukkumaan,+yritin+vielä+katsoa+jotain+dokumenttia+99+vuoden+woodstockista+mutta+eihän+siitä+mitään+taas+tullut,+kestää+aina+viikkotolkulla+että+saa+katottua+loppuun+miloin+minkäkin++kun+nukahtaa+aina+kesken.+Tänään+varmaan+aika+samanlainen+päevä+kuin+eilen!+:)+Hunajaostoksilla+pitää+käydä+ja+vähä+jumppailla!+Mittees+sine+meinaat?+❤️
31.08.2022 07:06
No+en+ole+kyllä+kiinnittänyt+huomiota+vanhojen+miesten+korviin+ja+vielä+vähemmän+heidän+säkkeihin.+:D+Tutkin+sinun+säkkejä+sitten+50+vuoden+päästä+oikein+antaumuksella.+:)+Lasken+itseni+mulkhun+päälle+ajon+aikana,+hyvin+onnistuu+olen+sillä+tavalla+aika+pieni+omena.+❤️
30.08.2022 19:39
Niin+joo,+olis+pitänyt+muistaa+jackassin+bad+grandpa+elokuvasta+millaiset+ne+on!+:D+Ai+olet+jo+noin+lähellä!+Hei+pidä+kosla+käynnissä,+teen+vähän+parkour+liikkeitä+ja+hyppään+autoon,+kai+sulla+on+se+Smart+Cabrio+vielä?!+❤️+Sitten+ajetaan+auringonlaskuun+rakas+kuin+bonnie+ja+clyde!+Täältä+tullaan!+Tai+siis+sinä+tulet+minä+odotan!+❤️
30.08.2022 18:54
Ei+tarvii+paljo+räpläillä,+ajatuksenvoima+toimii.+;)+Mutta+ei+paha+tuo+50+vuotta!+Ollaan+juuri+viriilissä+iässä+silloin,+lonkat+kolisee+ja+ryppyiset+pienet+rusinapussit+läiskii+suonikohjuisia+baccaroita+vasten,+en+malta+odottaa!+Laitahan+juosten+sitten+:D+❤️
30.08.2022 18:33
Joo+heitin+kaikki+vaatteet+pois+kun+aloin+miettimään+45+asteen+kulmassa+jylhästi+kutsuvaa+saksanseisojaasi,+nyt+olen+tässä+mahallani+peba+kutsuen+koholla+odottaen+sinua,+meneekö+kauan?+10+min,+50+min,+5+vuotta,+50+vuotta?+❤️+Minäkään+en+tiedä+mitä+tekis,+tai+no+tiedän+mutta+EI+PALJON+AUTA!.+:D+❤️
30.08.2022 18:06
Voi+rakkaani+ei+se+haittaa,+ei+nyt+masennuta+tämän+asian+takia+jooko.+❤️+Kyllähän+tämä+nyt+aika+koville+ottaa+mutta+selvitään+yhdessä+vai+mitä.+❤️+Tuus+antaa+hali.+❤️+Eikä+tarvitse+itkeäkään,+saat+itkeä+kyllä+jos+haluat,+mutta+ei+tarvitse.+❤️+Rakaaaaas.+:)
30.08.2022 17:49
Ahaa+ahaa+no+katsotaan+vaihtuuko+ja+mihin+vaihtuu.+😄
30.08.2022 17:19
No+varmasti+on+komee+nenä!+Niinhän+sitä+sanotaan,+komea+nenä,+komea+väliliha.+👅+Vanha+kansa+jo+tiesi+tämän+on+savolainen+sananlasku.+❤️
30.08.2022 17:01
Siis+toihan+näyttää+ihan+syl+vister+s+tallonelta+niin+mietin+vaan.+😂++Onko+sinulla+🤥+tuollainen+nenä?+❤️
30.08.2022 16:44
Söin+jo.+:)+Suomen+tositv+on+ihan+kauheeta+paschaa,+suojelen+myötähäpeääni+ja+pidättäydyn+katsomasta+mitään+siihen+kategoriaan+kuuluvaa,+no+farmi+oli+ihan+hauska+toisinaan.+:D+Mulla+on+mongolialainen+ba+viaani.+❤️+Onks+toi+sun+kuva?
30.08.2022 16:27
Näkyy+aiempikin+kommentti!+Ja+hei+säkin+rekisteröit+parit+suhteet!+Jee!+❤️
30.08.2022 16:12
Juu+se+oli+se+yhtye+bändi+mikä+se+oli,+moderni+puhuminen+vai+bee+geez!+❤️+Minäkin+kävin+äsken+kaupassa+saksalaisessa+ketjuliikkeessä+liebedich+vai+mikä+se+oli+ja+ostin+mehhuu,+en+mehukattii++ja+sit+mä+ostin+maitoo+joo,+ja+sit+mä+ostin+ANANAKSEN+ja+sit+mää+ostin+mehujäät+ja+sit+mää+ostin+eläintenruokaa+olikohan+sarvikuono,+ja+sit+mää+ostin+lihapullii+ja+sit+mää+ostin+hasselpähkinäsuklaatia.+❤️+No+nyt+on+kova+nälkä+barbaballa+eikun+sitruspihviä+syömään+ja+mitä+sen+lisäksi+rakettispagettia?+:D+❤️
30.08.2022 16:08
Jaa+koppi+loi+miehen,+nooa+rakensi+ristin+ja+Jesus+soitti+marrakech+bändissä,+oliko+se+noin+rakas?+❤️+Jos+mää+oisin+luonu+ekana+jottai+nii+oisin+luonu+sellasen+dänni+de+vidon+näköisen+juipelon+joka+suojelisi+minua+mulkkaavilta+sammakoilta+ja+niiden+limaisilta+jaloilta.+Ja+sit+mää+oisin+luonu+sille+sellaseeen+sopivan+kokoisen+kolmanne+jalan+jolla+voisi+potkia+jättikonnat+jorpakkoon.+❤️
30.08.2022 15:33
Iso+leijonanharja?+No+nauti+siitä+nyt...+xD+Itseasiassa+nyt+aloin+miettimään+ihmisä+joilla+on+amputoidut+kädet,+siis+jestas!+Mieti+kun+kauhea+sekcuaalinen+kutka+etkä+mitään+pysty+tekemään,+pitää+hieroo+itseensä+johonkin+pöydänkulmaan+tai+olla+niin+notkea+että+pystyy+isovarpaalla+kutittelee,+mitenkään+väheksymättä+tällaisia+ihmisiä!+Mutta+tiedät+kyllä+mitä+tarkoitin,+en+itsensä+hipelöintiä+laisinkaan.+❤️
30.08.2022 13:55
Se+suomennetaan+että+"olen+takatuuppari"+ja+uskon+kyllä+sen.+:)+Onko+massu+nyt+täynnä?+Banaanaksia+ja+jookurttia.+Kuulostaa+siltä+että+kaislikossa+suhisee+siellä+suunnalla,+mikäs+eläin+sie+olet?+Pumba?+Vai+MAMBA?+Vai+pumbamamba?+❤️+Vielä+on+kesää+jäljellä...+Ei+kyllä+taida+enää+olla,+mutta+syksyhän+on+kiva.+Voi+käpertyä+lämpimän+peiton+alle+ja+hipelöidä+privaattipaikkoja+hullun+kiilto+silmissä.+;)
30.08.2022 13:19
Meehän+syömään+että+jaksat,+äläkä+rakas+syö+muiden+eväitä+jooko.+Joutuvat+toiset+nälkäisenä+olemaan+kun+TAAS+se+yks+töyhtöhyyppä+on+käynyt+jääkaapilla+omine+lupineen.+😂❤️
30.08.2022 11:37
El+Chico+malo+on+hyvää+punkkua.+❤️+Ehdin+nähdä+kommenttisi!+Että+ähäkutti+vaan+suolenbotti!+Ja+juu+kirjoitinkin+vähän+sillä+että+han+nu+palli+lehtori+suottaa+mieleen+tulla+hyvä+jätkä+se.+☺️+Kuulostaa+hyvältä+tuo+kalapiffi+sinähän+oot+oikee+herkkubylly.+Ja+teehän+on+parasta+vihreä+tee+ei+oranssi+eikä+pinkki,+tekeekö+teetä+mieli?+❤️
30.08.2022 11:19
Lehmänkieli+on+kyllä+nounou.+😂+Tai+no+jos+aivan+nälkäkuoleman+partaalla+ni+menis+varmaan+kieli+ja+naapurin+koirakin+samalla.🧟+Ja+sisäelimet+nounou.+Maksa+varsinkin+nooonounou.++Aloitan+alapäästä+sinun+syömisen+ja+paistan+välilihasi+pannulla+tryffeliöljyn+kanssa+mmmmm,+ja+vedän+sen+huiviin+hyvän+espanjalaisen+punaviinin+kanssa+MMMM!+Ja+sitten+kun+olen+syönyt+sinut+kokonaan+niin+sinne+jäät,+förevö+and+evö,+kun+sisälle+pääset+et+halua+koskaan+ulos.+😉
30.08.2022 10:23
Ikinä+maistanut+sushia!+Älä+huijaa+stana😂+Eikä+tuore+kala+haise!+Koita+nyt+jo+päästä+yli+niistä+hajuista!+😂😂+Minä+tykkään+syyä+susia+ja+sitten+kiinalainen+sapuska+mmmm+ja+kunnon+kotiruoka+läskisoossia+oikealla+muussilla,+ei+tosin+enää+aikuisiällä+saa+sitä+kun+ainoa+taitaja+on+dementoitunut,+mutta+olen+aika+kaikkiruokainen+ja+syön+sinutkin.+❤️
30.08.2022 09:49
14 / 15