Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ännelsaulch
profiilit
ännelsaulch
ännelsaulch
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
286
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+Pekka+tietää,+ajatella.
08.09.2022 19:58
En+pidä+tuollaisesta+vihjailusta.+Yksinkertaisesti+olen+hyvin+intuitiolla+elävä+ihminen+ja+sinun+kaltaisten+ihmisten+kanssa+tulee+sen+takia+usein+lyötyä+päätä+seinään,+en+tosiaan+tiedä+miksi+jatkat,+mutta+minulle+alkaa+tulla+vähän+sellainen+fiilis+sinusta+että+tämä+ei+tule+päättymään+positiivisesti.
08.09.2022 17:18
Hyvä+puoli+on+se+että+jos+et+sinä+tajua+mitä+höpötän+niin+ei+kukaan+muukaan+täällä+🤣+eikä+sillä+nyt+niin+väliä.+Jos+mä+sanon+että+sulla+on+ikävä+ja+kova+rakastuminen+siellä+päällä+niin+en+leiki+yhtään+hihi.+😉❤️+Vai+mitä+murujen+muru,+niin+ihana+muru+että+se+onkin+jo+bulla.+❤️
08.09.2022 16:57
Noh+noh!+😂+Sinulla+on+ihan+oma+tyyli+kirjoittaa+kaikkine+vihjailuineen,+huomaan+ne+kyllä+vaikka+mitään+en+sanoisikaan.😉+Siihen+lukeutuu+myös+kaikki+luulot+joita+sinulla+on+minusta,+aika+monessa+olet+väärässä+mutta+ei+se+sinun+vika+ole.+❤️+Juuh,+kai+sää+aika+positiivisessa+mielessä+hullu+olet,+pelkkiä+hyviä+energioita+lähetän+sinulle,+kyllä+ne+minulle+jostain+suunnasta+kimpoaa+takaisin+kävi+miten+kävi.+❤️
08.09.2022 16:34
Olet+kyllä+ihan+hulluimmasta+päästä,+luen+sinua+kuin+avointa+kirjaa+jos+et+satu+tietämään.+😂+Rivien+välit+on+täynnä+tietoa,+ollaanhan+me+täällä+ennenkin+keskusteltu,+jos+et+satu+muistamaan,+niin+minä+muistan+kyllä.+Mutta+se+siitä+vakavuudesta,+nyt+kotia+kohti!+❤️
08.09.2022 16:07
Palstalusikan,+se+on+se+melko+harhainen+lusikka+mistä+ei+kasva+oikein+mitään+hedelmällistä,+tai+synny.+❤️+Kyllä+minä+lopetan+viestittelyn+kun+siltä+tuntuu,+ellet+sinä+ehdi+ensin.🤣
08.09.2022 15:48
Miksi+jatkat+jos+saan+kysyä?+😃+Rehellinen+vastaus+jos+mahdollista..+Istun+junassa,+piti+käydä+paikoissa,+koska+herra+isoherra+on+mailla+halmeilla.+Ei+ollut+läheskään+niin+kova+ikävä+kuin+sinulla+näköjään.......😃
08.09.2022 15:35
Voi+kuule.+Ne+kiukutukset+on+kiukuteltu+jo+hyvin+hyvin+kauan+sitten,+miksi+pitäisi+olla+muuta+kuin+neutraali.+🤔
08.09.2022 15:12
Noooooh,+alkaa+helpottaa+jo.+Onneksi+olen+pienestä+pitäen+pitänyt+pulmatehtävistä.+🌞+Joko+heitit+palstalusikan+nurkkaan?+😃
08.09.2022 14:28
Älä+nyt+viitti+siellä+taas.+Jeesjees.+👋❤️
08.09.2022 12:24
No+ei+mistään+oikeasti.+❤️+Anteeksi.+Ongelmanratkaisuaivot+tikittää+töiden+vuoksi,+ei+sinun!+Kaikkea+hyvää+vaan+sinulle.+:D+❤️
08.09.2022 12:06
Kyyyllä+se+niin+on+että+lapsellisuus,+valikoitu+sellainen,+pitää+nuorena.+Suosittelen+sinullekin!
08.09.2022 11:54
Hmmmm+hmmm+HMMMM.+Töitä+olen+tekevinäni+😚+Ongelmanratkaisuaivoni+raksuttavat,+kuuluuko+sinne+tiktaktiktak...+❤️+Senkin+mulgero.❤️
08.09.2022 11:52
Oot+varmasti+tosi+vanha,+onko+jo+eturauhasvaivoja?+❤️+Pittääkö+koettaa+onko+suurentunut+rauhainen?+Joudutko+nousemaan+useasti+vessaan+yön+aikana?++Älä+hyvä+ihiminen+treenaa+mitään+sixpäkkejä,+pitää+olla+vähän+mahaa!+Vähän+mahaa+miehellä+ja+18cm+jööti+niin+se+on+siinä!+Mä+oon+niin+messissä!+😂+No+ei,+paitsi+sun+tietenkin.+Silmät+jäätyy+tuolla+ulkona,+mulla+on+herkät+silmät+soveltuu+parhaiten+lämpimään+ja+aurinkoiseen.+☺️
08.09.2022 09:04
Täten+ilmoita+että+tämä+ei+ole+minulta.🤐😂
08.09.2022 08:18
Jäsön+Mömmö.+😂+Mikään+kurosen+sampsa+nöyyy.+Juuri+laitoin+vähän+väriä+ripsikäisiin,+punaa+huuliin+ja+hiukset+ylös.+Kohta+lähden+liikkeelle.+❤️+Aurinkoinen+päivä+tulossa!+Eli+hyvä+päivä.+Vellotko+joka+päivä+sen+soutulaitteen+kanssa?+😄
08.09.2022 07:42
Hyve+hyömentä.+❤️+Menikin+erotiikan+puolelle+uni,+näin+unta+että+"yritin"+harrastaa+erään+pitkätukkaisen+julkkismiehen+kanssa+sitä+kauneinta++mutta+jööti+ei+mahtunut.+😄+Ja+kun+poistuimme+sängystä+oli+joku+yrittänyt+sillä+välin+käydä+polttaa+sen,+siis+sängyn.+😂+Mites+siellä+aamu+lähtenyt+käyntiin?
08.09.2022 07:12
No+kyl+määki+sen+tiesin+nii+😉+Joo+sänkyyn+siirryn+tästä,+saa+nähdä+mitä+trilleriä+tai+komiikkaa+ensi+yön+unet+tarjoaa.+Hyvää+yötä+sinnekin+seiskaseppo❤️
07.09.2022 21:41
Minusta+tullut+rietas?+🤣+Paraskin+puhuja+🤣+Kyllä+minä+rakastan+sinua+oi+supposeppoplastiikkisamposoutulaitteeni!+❤️+Katotaan+sitä+nesteiden+lentämistä+ja+isoa+Oota+sitten+kun+aika+on.+;)
07.09.2022 20:23
😂😂😂+voi+jessus.+Mikä+yhden+kerran+laukeava?+Laitetaan+nyt+laukeamaan+ainakin+kolme+kertaa,+ilman+taukoja,+mahdollista+sekin.+;)+Ylitsepursuavan+intohimon+ja+sopivasti+puristavan+pilden+myötä.+Ohhoh+taas!+❤️+Kävin+pienellä+iltakävelyllä+ja+pelästyttelin+ohikukijoita+ääntelemällä+pusikossa,+luulivat+että+uroshirvellä+kiima-aika+mutta+se+olikin+pikku+anneli+siellä+plastiikkikyrsän+kanssa,+ja+siis+tottakai+ajattelin+sinua.+Ajattelin+kuinka+haastattelet+uutta+työntekijää+ja+heität+hänelle+puujalkavitsejä+ja+tyyppi+katsoo+sinua+että+ei+stana+mihin+mää+olen+tullut,+ja+sinä+naurat+omille+jutuille+jonka+jälkeen+käyt+vessassa+demonstroimassa+hälle+kuinka+työpaivän+aikana+käyt+hivelemässä+teronuppia+siellä.+❤️
07.09.2022 19:42
3 / 15