Vapaa kuvaus

- täysi-ikäisten lasteni mielestä "maailman paras isä"; saattavat joskus sortua kyllä lievään liiotteluun,mutta tavoilleni uskollisena,en heitä käy tuomitsemaan vaan "rakastan heitä juuri sellaisina" kuin ovat. Ts.olen saanut elämän tärkemmän lahjan,hienot lapset ja siksi kiitos puolisolleni tämän asian toteutumisesta. Jaa'a,ettäkö vaimon mielestä "maailman;;olkoon,eipä siitä enempää,mutta tykkää kuiteskin,ainaskin luulen niin,ainaskin nuorempana,ainaskin jostain jutusta silloin. No,omasta mielestä mussa asuu ainakin muutama hippi,Robin Hood, Pelle Peloton ja Esa Saarinen. S-postia voi lähettää kaiken näköiset,kokoiset,ikäiset,asiallista ja vaikka "epäasiallista",postia lähettävät,koska siinä usein piilee myös joku muu merkitys,kuin kuin toiselle tarkoitettu pahan olon tuottamisen tarve. sp.osoite [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

28

Kommenttia

4775

1. usein joutuu kohtaamaan sen akuutin hetken.

Myötäeläminen on mahdollista vasta sitten, kun saa vaikean tilanteensa muiden tietoon.

Epäreilua on elämä vuorollaan itsekullekin.

Lapsen murhe ja hätä ajaa kaikkien muiden ohitse ja usein ei voi muuta, kuin antaa aikaansa ja turvaa, niinkuin sinäkin teit.

Suuri on se ihminen joka osaa välittää ja antaa apua, silloin kun joku on eniten sen tarpeessa.

Kaikkea hyvää toivon tyttärellesi, sinulle ja teidän koko perheelle ja läheisille, jotka elätte hänen vierellään.
  2. lisäyksenä.

Esimerkki 'kassajonoetuilijasta'.

Jos etuilija tekee niin, että hän aina työpäivän jälkeen toistuvasti asioi samaan aikaan samassa kaupassa ja sinä olet samoin ja samasta syystä aina yksi hänen kohteestaan, niin ainakaan minun luonto ei tällaista käytöstä hyväksy ilman huomauttamista.

Olen aina sanonut sellaiselle, mitä mieltä olen ja myös sen että oman paikan jonossa luovutan aina, jos siihen lupa kysytään ennen 'tekoa'.
    Sen jälkeen se ei enää 'onnistu' ja olen siitä myös hyvin ehdoton, oli kyse minkä ikäisestä tai kummasta tahansa sukupuolesta ym.
    Tämä tarkoittaa toistuvaa tai muuten "törkeäksi" katsomaani etuilua ym'!

Tämä tilanne on valitettavasti usein täällä palstalla käytäntö.

Jos sellaista havaitsen, niin myös täällä palstalla siihen puutun.
    Minua ei ole vuosiin enää häiriköity, mutta joskus kolme neljä vuotta sitten olin yksi eniten 'imitoitu' kirjoittaja täällä.(mm. Kolme rek, rinnakkaisnikkiä oli vartavasten rekisteröity. siihen tarkoitukseen, koska aina olen kirjoittanut rekisteröitynä ja yhdellä nikillä. Poislukien ensimmäinen nikki, jonka taitamattomuuttani salasana sekoilun myötä kadotin. Sillä kerkisin kirjoittaa muutaman päivän, eikä syy vielä silloin ollut missään häiriköinnissä vaan en osannut toimia tietokoneen/ rek, nikin kanssa!)

Täytyy myös rehellisesti myöntää, että annoin siihen(imitointi/häiriköintiin) naiiviuttani turhan paljon aihetta,'materiaalia', joten omaa palstakäytöstä muuttamalla, olen löytänyt balanssin.

Kumma kyllä se ei ole yhtään kaventanut sananvapauttani vaan päin vastoin, nyt voin kirjoittaa jopa painavammin äänenpainoin, kun en itse häiriköi aivan joka käänteessä ja jokaisessa ketjussa!