Vapaa kuvaus

"The color black is associated with mourning, so the black heart can express feelings of sadness, grief, or being misunderstood."

[email protected]

Aloituksia

154

Kommenttia

4846

1. Hyvää vuodenvaihdetta sinkkulaan!

✨💛✨ "Jos pidät minusta lupaat poimia minulle kaikki tuikkivat tähdet tummalta taivaankannelta. Jos pidät minusta oike
    Sinkut
    18
    182
  2. Palstan uv-bileet!

✨💛✨ Sinut on kutsuttu! 🤪 1. Mitä ruokaa tarjoaisit 2. Minkä kappaleen soittaisit ensimmäiseksi ja 3. Minkä luonteen
    Sinkut
    55
    472
  3. Kauanko saat vielä nauttia?

Kauanko saat vielä lomailla? Itsellä noin viikko vielä lomaa. Tänään ajattelin nauttia ulkoilmasta pitkän lenkin muodo
    Sinkut
    83
    495
  4. Palstamiehen unelmanainen

Tällainenko se kirjoitusten perusteella olisi? - ikä alle 30 v. - palvelijamainen luonne - ei omaa tahtoa - rikas - na
    Sinkut
    192
    1099
  5. Millainen on hyvä keskustelu?

Millainen on mielestäsi hyvä keskustelu sinkuissa? Minusta sellainen, joka saa ajattelemaan asioita myös toisen näkökul
    Sinkut
    117
    695
  6. Eric Prydz ja kumppanit

Tahdittavat tätä perjantai-iltaa. Tästä kappaleesta tulee aina hyvä fiilis. Sanoitus on yksinkertainen, mutta kaunis. ❤️
    Sinkut
    44
    333
  7. Millaisia odotuksia ensi vuodelle?

Itse odotan parempaa taloudellista tasapainoa ja sen aion myös saavuttaa, kun onhan se vain minusta kiinni.
    Sinkut
    192
    1386
  8. Tästä on tullut paha paikka.

Ehkä pitäisi vain luovuttaa, kun pahaa alkaa olemaan enemmän kuin hyvää. Ei enää ikävä-palstalle häviä häijyydessään.
    Sinkut
    194
    1370
  9. Mikä on kauneinta mitä olet sanonut?

Niin, kaunein asia mitä olet sanonut jollekin? Itse vastaan: "Kiitos, kun olet. Olet rakas ystävä." ❤️
    Sinkut
    39
    382
  10. Ei pöllömpi sunnuntai

Saan pian ulkomailla asuvan ystävän saunomaan tänne ja lapsetkin tulevat tänään, eli ei pöllömpää. Miksi sun päivä ei o
    Sinkut
    74
    542
  11. Kuinka monesti olet itkenyt?

Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i
    Sinkut
    159
    1027
  12. Pisin työpäiväsi?

Vetäisin tuossa 15-tuntisen ja nyt selkä laulaa hoosiannaa. Jos olisi vähemmän fyysistä työtä, niin ei varmaan tekisi
    Sinkut
    75
    428
  13. Joko olet syönyt jouluähkyn?

Itsellä mennyt jo kolmena päivänä jouluruokaa. No vielä jaksaa, mutta jaksaako aattona tätä menoa? 😂
    Sinkut
    65
    443
  14. Kuinka vakavissasi olet, kun kirjoitat?

Itse olen useimmiten vakavissani täällä sinkuissa ja se on myös huono asia. En Vogue / Free your mind https://youtu.be
    Sinkut
    43
    379
  15. Miten työnantajasi muistaa sinua?

Niin, miten hän muistaa sinua jouluna? Meille tulee e-passia ja syömme ravintolassa jouluaterian. Minusta tuo on ruhti
    Sinkut
    30
    297
  16. Mikä on sun lempikeitto?

Itse rakastan pinaattikeittoa. Kylkeen pitää tietysti keittää kananmunaa ja leipänä syödä karjalanpiirakkaa. Tänään on p
    Sinkut
    69
    470
  17. Mun vinkit tinderiin

Haluaisin vinkata muutaman omasta mielestä oleellisen asian, kun menee tinderiin. 1. Muistathan, että kyseessä on alust
    Sinkut
    102
    695
  18. Mikä kahvi parastaa päiväsi?

Nautin juuri useamman kupin Löfbergsin Maqnifikaa, kun raskin sitä taas ostaa. Kyllä tuntuu, että tästä ei voi paremmi
    Sinkut
    51
    445
  19. Tänään on kuunneltu monenlaista

Ajattelin jakaa tämän legendaarisen tänne ja jatkan illan mittaan näillä vanhoilla sekä uudemmilla kappaleilla. Tämä k
    Sinkut
    43
    254
  20. Kauneinta mitä sinulle on sanottu?

Haluaisin keskittyä nyt luonteeseen.
    Sinkut
    172
    1173