Vapaa kuvaus

"The color black is associated with mourning, so the black heart can express feelings of sadness, grief, or being misunderstood."

[email protected]

Aloituksia

83

Kommenttia

2710

1. Alone - Suomi, katsoitko?

Joko sulla on vahva ennakkosuosikki? Itselläni ei ole, mutta huokaukset tosiaan häiritsivät. En ehkä Liisana olisi läht
    Sinkut
    2
    66
  2. Mitäs tänään mielen päällä?

Muutakin kuin sää täällä? Sumuista on pohjolan perukoilla, Lämpöistä syyskuuta, luontoäiti tykkää herutella.. Lähteekö
    Sinkut
    7
    132
  3. Perjantain biisibattle-ketju

Sopivasti perjantain kunniaksi Isacilta oli tullut viime yönä uusi biisi. Noh, nuorimmainen lapsi ohjeisti heti äitiä k
    Sinkut
    47
    379
  4. Kaikkien avausten ei tarvitse

olla yhteiskunnallisia, poliittisia tms. Mun mielestä kaikenlaisille avauksille on kuitenkin kysyntää. Oletko itse samaa
    Sinkut
    52
    382
  5. Paras elokuva, jonka olet viimeksi katsonut?

Niin, siinäpä sr tulikin. Katsoin vasta "Materialists" ja se oli ihan ok. Kotimaisista elokuvista odotan sitä leffaa, j
    Sinkut
    39
    310
  6. Mitä muuta veisit kiikkutuoliin mukanasi kuin villasukat?

Fiilistelen hyviä biisejä. Joihinkin liittyy muistoja ajoilta, kun melkein kaikki oli täydellistä. Sitten tuli muutoks
    Sinkut
    70
    565
  7. Paras ominaisuutesi kumppanina on?

ja mikä on vastaavasti pahin ominaisuutesi kumppanina? Sanoisin, että oma paras ominaisuus on suoruus. Miehen ei tarvit
    Sinkut
    112
    872
  8. K-18 biisiketju

Nonni, innostuin tuossa kuuntelemaan Hävytöntä-levyltä tuttuja kappaleita. Laitetaan nyt tämä sitten tähän, jos vaikka
    Sinkut
    13
    212
  9. Oletko all in -tyyppi?

Vai onko sinulla pientä muutosvastarintaa uusia asioita kohtaan? Järjestin töissä äänestyksen ja oli mukava huomata, et
    Sinkut
    48
    371
  10. Vakkarimesta oli pistetty kiinni

vain hetkeksi tosin, mutta kuitenkin. Missä sitä nyt laulaa, kun kaikkialla ei ole niin hyvä lauluvalikoima? Oletko j
    Sinkut
    28
    343
  11. Mielenkiintoinen artikkeli

Esiintyykö täällä mielestäsi ko. asiaa? https://duunitori.fi/tyoelama/ostrakismi-tyopaikalla?fbclid=IwQ0xDSwMT8eJjbGNrA
    Sinkut
    34
    299
  12. Mikä palstan tikko olet?

A) empaatikko B) fanaatikko C) joku muu, mikä? Empatia ja oikeudenmukaisuus on siitä paha ominaisuus, että se lasketaan
    Sinkut
    128
    863
  13. Mitä sinkun sunnuntaihin?

Täällä hieman harmaa päivä, mutta hyvä ulkoilusää, jos ei pieni sade haittaa. Kuulokkeisiin voisi laittaa vaihteeksi kev
    Sinkut
    29
    370
  14. Uiminen viilentää pitkäksi aikaa

Uiminen on tosi tehokas keino viilentyä ja pitää tietysti sukeltaa, koska pää se on se ternospullon korkki, joten taidan
    Sinkut
    33
    425
  15. Tökkiikö edelleen?

Mun pitää aina kaks kertaa kirjautua palstalle ja evästehyväksyntä tulee aina monta kertaa. Jännä homma.
    Sinkut
    23
    506
  16. Nooh, onko muilla vaikeuksia?

Mulla suomi24.fi kaatuilee. Mitenpä muilla? Useampana päivänä jo todettu tämä. Nyt kirjautuminen onnistui eri kautta. Ho
    Sinkut
    25
    368
  17. Haluan uskoa rakkauteen

Pitkä avioliitto päättyi vuonna 2023. Tämän jälkeen ehdin olla sinkkuna viime kesään, jonka jälkeen päätin kokeilla onne
    Sinkut
    155
    1408
  18. Hyvillä puhelahjoilla pärjää pitkälle

Oletko hyvä puhumaan? Kuulutko niihin ihmisiin, jotka myyvät vaikka hiekkaa saharaan? Kerro jokin esimerkki tilanteest
    Sinkut
    40
    587
  19. Toimiiko muilla vellikello?

Mulla ei ainakaan toimi ollenkaan. Tuurilla saatan löytää itselle suunnatut kommentit. Noh, pahoittelut, jos en ole kai
    Sinkut
    23
    373
  20. Mukavaa perjantaita!

Aina se vain on ollut viikon paras päivä, kaikesta pahasta ja hyvästä huolimatta / johtuen. Vanha kunnon Smylesin Baker
    Sinkut
    22
    409