Vapaa kuvaus

"The color black is associated with mourning, so the black heart can express feelings of sadness, grief, or being misunderstood."

[email protected]

Aloituksia

106

Kommenttia

3414

1. Oletko saanut rakastaa?

Mistä olet löytänyt elämäsi rakkauden? Tuli vain mieleen tuosta kommentista, jossa joku sanoi, että: "Mies voi löytyä
    Sinkut
    39
    360
  2. Mietitkö koskaan?

Miltä tuntuu olla julkisuuden henkilö, kun ei saa olla missään rauhassa? Kestäisikö sinulla pää jatkuvaa tarkkailemista,
    Sinkut
    69
    505
  3. Kivoin miesystävänne?

Vastapainoksi simitin aoitukselle. Itse sanon, että lasteni isä. Hän oli avioliitossa ollessamme sanojensa mittainen per
    Sinkut
    15
    248
  4. Aamulla tehty ja poistettu aloitus

Jossa joku kertoi päättävänsä itse milloin lopettaa "kostamisen". Kiinnostaa tietää millainen tyyppi leikkii jumalaa to
    Sinkut
    3
    126
  5. Hyvää tyttöjen päivää!

Kaikille, jotka mieltävät itsensä tytöiksi. Minusta kiva, kun alkaa olemaan kaikenlaisille ihmisille omia päiviä. Taid
    Sinkut
    62
    462
  6. Biisejä, jotka koskettavat?

Aloitan tälä kaunisäänisellä Vahteralla. Vahtera / Kun Diana kuoli https://youtu.be/-9wuQLZy2qk?si=mTC09GF4uh8sP4yF
    Sinkut
    76
    671
  7. Rekkautumispakko olisi hyvä...

Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?
    Sinkut
    179
    1099
  8. Jos tarpeeksi moni haluaa

Niin väistyn. En ole toista kertaa valmis menettämään itseäni valheiden ja kiusaamisen takia. Nakkaa kommenttia alle.
    Sinkut
    46
    514
  9. Kuinka usein huollat ulkoisen olemuksesi?

ja mitä siihen kuuluu? Tuli vaan tässä jalkahoidon tiimellyksessä mieleen. 😊
    Sinkut
    77
    474
  10. Ootko testannut pizza-kitiä?

Sitä litukan valmista pohjaa? Ite ostin just sitä spelttiä, kun jälkikasvu tilasi pizzaa. Pizzan päälle laitan kebua,
    Sinkut
    30
    334
  11. Kunnioitatko muiden yksityisyyttä?

Niin, eli tiivistettynä: Kunnioitatko muita ihmisiä ja miten se ilmenee?
    Sinkut
    61
    472
  12. Muilla profiilikuvaongelmia?

Ajattelin silimääni laittaa, niin eipä mene läpi ollenkaan. Formaatti on oikea ja kuvakoko riittävän pieni. Missä vika?
    Sinkut
    45
    292
  13. Illan biisi tänään on...

Ahdin Yksinkertasta, koska se ei oo niin yksinkertasta... Kiitos inspiraatiosta sinulle, joka sanoit minun vaikuttavan
    Sinkut
    14
    261
  14. Miksi sinua ei huolittaisi kumppaniksi?

Tuli mieleen tuosta, kun yhdessä ketjussa puhuttiin näistä nirsoilukriteereistä ja aihetta sivuttiin siinä? Ehkä on hel
    Sinkut
    157
    1119
  15. Nirsoilukriteerit?

Mun kumppanivalinnan toivelistalla olisi löytää mies, joka on: - suorapuheinen - jämäkkä - joustava - keskustelutaito
    Sinkut
    127
    835
  16. Sinkkulan runoketju

Tuli tuossa mieleen, kun olen kaipaillut runoja sinkkuihin, niin miksi en itse aloittaisi? Tämän kirjoitin joskus talve
    Sinkut
    88
    832
  17. Oletko hedonisti?

Hyvin monesti nykyajassa törmää tähän nautintohakuiseen elämänarvoon. Yritän ymmärtää, vaikka vaikeaa on. Lapsekkaana
    Sinkut
    83
    522
  18. Aloituksen poustaminen silloin

Kun on todella paha paikka on sairasta. Halaus takaisin niille, jotka ehtivät halata. 😭
    Sinkut
    39
    470
  19. Päivän postiiviset

Työt jatkuvat ensi vuoden puolelle. Tämä peittosi hyvin sen negan, että en saanut starttirahaa ja määrätty virasto soit
    Sinkut
    17
    228
  20. Kuinka aseistaudut syksyä varten?

Joko sinulla on tarpeeksi suklaata, villasukkia, soul-musiikkia ja kynttilöitä odottamassa? Itse jätin suklaan hoikemmi
    Sinkut
    107
    668