Mu5tasydän

"The color black is associated with mourning, so the black heart can express feelings of sadness, grief, or being misunderstood."
[email protected]
Aloituksia
106
Kommenttia
3414
Oletko saanut rakastaa?
Mistä olet löytänyt elämäsi rakkauden? Tuli vain mieleen tuosta kommentista, jossa joku sanoi, että: "Mies voi löytyä39360Mietitkö koskaan?
Miltä tuntuu olla julkisuuden henkilö, kun ei saa olla missään rauhassa? Kestäisikö sinulla pää jatkuvaa tarkkailemista,69505Kivoin miesystävänne?
Vastapainoksi simitin aoitukselle. Itse sanon, että lasteni isä. Hän oli avioliitossa ollessamme sanojensa mittainen per15248Aamulla tehty ja poistettu aloitus
Jossa joku kertoi päättävänsä itse milloin lopettaa "kostamisen". Kiinnostaa tietää millainen tyyppi leikkii jumalaa to3126Hyvää tyttöjen päivää!
Kaikille, jotka mieltävät itsensä tytöiksi. Minusta kiva, kun alkaa olemaan kaikenlaisille ihmisille omia päiviä. Taid62462Biisejä, jotka koskettavat?
Aloitan tälä kaunisäänisellä Vahteralla. Vahtera / Kun Diana kuoli https://youtu.be/-9wuQLZy2qk?si=mTC09GF4uh8sP4yF76671Rekkautumispakko olisi hyvä...
Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?1791099Jos tarpeeksi moni haluaa
Niin väistyn. En ole toista kertaa valmis menettämään itseäni valheiden ja kiusaamisen takia. Nakkaa kommenttia alle.46514Kuinka usein huollat ulkoisen olemuksesi?
ja mitä siihen kuuluu? Tuli vaan tässä jalkahoidon tiimellyksessä mieleen. 😊77474Ootko testannut pizza-kitiä?
Sitä litukan valmista pohjaa? Ite ostin just sitä spelttiä, kun jälkikasvu tilasi pizzaa. Pizzan päälle laitan kebua,30334Kunnioitatko muiden yksityisyyttä?
Niin, eli tiivistettynä: Kunnioitatko muita ihmisiä ja miten se ilmenee?61472Muilla profiilikuvaongelmia?
Ajattelin silimääni laittaa, niin eipä mene läpi ollenkaan. Formaatti on oikea ja kuvakoko riittävän pieni. Missä vika?45292Illan biisi tänään on...
Ahdin Yksinkertasta, koska se ei oo niin yksinkertasta... Kiitos inspiraatiosta sinulle, joka sanoit minun vaikuttavan14261Miksi sinua ei huolittaisi kumppaniksi?
Tuli mieleen tuosta, kun yhdessä ketjussa puhuttiin näistä nirsoilukriteereistä ja aihetta sivuttiin siinä? Ehkä on hel1571119Nirsoilukriteerit?
Mun kumppanivalinnan toivelistalla olisi löytää mies, joka on: - suorapuheinen - jämäkkä - joustava - keskustelutaito127835Sinkkulan runoketju
Tuli tuossa mieleen, kun olen kaipaillut runoja sinkkuihin, niin miksi en itse aloittaisi? Tämän kirjoitin joskus talve88832Oletko hedonisti?
Hyvin monesti nykyajassa törmää tähän nautintohakuiseen elämänarvoon. Yritän ymmärtää, vaikka vaikeaa on. Lapsekkaana83522Aloituksen poustaminen silloin
Kun on todella paha paikka on sairasta. Halaus takaisin niille, jotka ehtivät halata. 😭39470Päivän postiiviset
Työt jatkuvat ensi vuoden puolelle. Tämä peittosi hyvin sen negan, että en saanut starttirahaa ja määrätty virasto soit17228Kuinka aseistaudut syksyä varten?
Joko sinulla on tarpeeksi suklaata, villasukkia, soul-musiikkia ja kynttilöitä odottamassa? Itse jätin suklaan hoikemmi107668