Vapaa kuvaus

"The color black is associated with mourning, so the black heart can express feelings of sadness, grief, or being misunderstood."

[email protected]

Aloituksia

154

Kommenttia

4863

1. Etsin neulaa heinäsuovasta...

mutta joku kippasi kuormallisen lisää heiniä, just kun olin pääsemässä pohjalle. Näillä mennään tänään. Positiivisuus
    Ikävä
    25
    421
  2. Kaikkien avausten ei tarvitse

olla yhteiskunnallisia, poliittisia tms. Mun mielestä kaikenlaisille avauksille on kuitenkin kysyntää. Oletko itse samaa
    Sinkut
    52
    421
  3. Mikä on sinun ässäsi hihassa?

Mikä on sinun keinosi saada toiset hyvälle tuulelle? Onko se hymy, kohteliaisuus vai jokin muu? Itse olen sitä tyyppiä,
    Sinkut
    31
    419
  4. Miksi en saa keskustella rauhassa?

Olen oikeasti väsynyt tilanteeseen. Uskon, että teitä on useampi, jotka eivät pidä minusta ja haluaisin selvyyttä tila
    Ikävä
    42
    401
  5. Biisin taustatarina...

Onko sinulla tietoa biisien taustoista? Luin joskus Mercuryn elämänkerran, jossa sivuttiin tätäkin aihetta. Mieleeni jäi
    Sinkut
    29
    401
  6. Nooh, onko muilla vaikeuksia?

Mulla suomi24.fi kaatuilee. Mitenpä muilla? Useampana päivänä jo todettu tämä. Nyt kirjautuminen onnistui eri kautta. Ho
    Sinkut
    25
    394
  7. Mitä sinkun sunnuntaihin?

Täällä hieman harmaa päivä, mutta hyvä ulkoilusää, jos ei pieni sade haittaa. Kuulokkeisiin voisi laittaa vaihteeksi kev
    Sinkut
    29
    391
  8. En ole koskaan halunnut pahaa.

Kenellekään. Olen kuitenkin tehnyt virheitä aiemmin jakaessani jotain asioita. En kuitenkaan ole tehnyt niin pitkään aik
    Ikävä
    19
    389
  9. Mikä on kauneinta mitä olet sanonut?

Niin, kaunein asia mitä olet sanonut jollekin? Itse vastaan: "Kiitos, kun olet. Olet rakas ystävä." ❤️
    Sinkut
    39
    383
  10. Kuinka vakavissasi olet, kun kirjoitat?

Itse olen useimmiten vakavissani täällä sinkuissa ja se on myös huono asia. En Vogue / Free your mind https://youtu.be
    Sinkut
    43
    379
  11. Oletko aamunvirkku vai -torkku?

Mitä enemmän tulee ikää, niin huomaa, että sitä virkummaksi muuttuu. Mielelläni olisin aamuntorkku.
    Sinkut
    40
    371
  12. Hyvää huomenta...

Vähän jos tekisi konttorihommia ja treenaisi. Siitä se taas lähtee hyvien unien jälkeen. Miten sinun päivä on lähtenyt k
    Ikävä
    7
    365
  13. Ootko testannut pizza-kitiä?

Sitä litukan valmista pohjaa? Ite ostin just sitä spelttiä, kun jälkikasvu tilasi pizzaa. Pizzan päälle laitan kebua,
    Sinkut
    30
    358
  14. Mikä ominaisuus sinussa?

Vaatisi mielestäsi kehittämistä vai oletko jo tehnyt jotain kehittyäksesi paremmaksi tyypiksi tuolla saralla? Itse halu
    Sinkut
    35
    358
  15. Näin aamulla ketun.

En toki tätä meidän Palstakamua. Kettu oli hyvinvoivan näköinen puuhkahäntä ja kaunis ilmestys. Minkä luonnonvaraise
    Sinkut
    37
    355
  16. Paras elokuva, jonka olet viimeksi katsonut?

Niin, siinäpä sr tulikin. Katsoin vasta "Materialists" ja se oli ihan ok. Kotimaisista elokuvista odotan sitä leffaa, j
    Sinkut
    39
    350
  17. Perjantain biisejä.

Ai että nautin kohta mopin heiluttamisesta. Mikäs sen paremmin moppia heiluttais kuin käsi, jota ohjaa hyvä musiikki. E
    Sinkut
    26
    350
  18. Eric Prydz ja kumppanit

Tahdittavat tätä perjantai-iltaa. Tästä kappaleesta tulee aina hyvä fiilis. Sanoitus on yksinkertainen, mutta kaunis. ❤️
    Sinkut
    44
    333
  19. Kuka on tämä totuudentorvi?

Tyyppi, joka kerää ihmisistä tietoa, että voi hieroa ne tiedot niiden ihmisten naamaan aina seuraavassa tilanteessa ja n
    Sinkut
    15
    332
  20. Mikä trollauskilpailu

Tämä on ja kuka on johdossa? Täällä taas empaatikkoa viedään kuin pässiä narussa. EI naurata, JOS leikitään vakavilla ai
    Ikävä
    5
    329