Mu5tasydän

![]()
"The color black is associated with mourning, so the black heart can express feelings of sadness, grief, or being misunderstood."
[email protected]
Aloituksia
154
Kommenttia
4863
Etsin neulaa heinäsuovasta...
mutta joku kippasi kuormallisen lisää heiniä, just kun olin pääsemässä pohjalle. Näillä mennään tänään. Positiivisuus25421Kaikkien avausten ei tarvitse
olla yhteiskunnallisia, poliittisia tms. Mun mielestä kaikenlaisille avauksille on kuitenkin kysyntää. Oletko itse samaa52421Mikä on sinun ässäsi hihassa?
Mikä on sinun keinosi saada toiset hyvälle tuulelle? Onko se hymy, kohteliaisuus vai jokin muu? Itse olen sitä tyyppiä,31419Miksi en saa keskustella rauhassa?
Olen oikeasti väsynyt tilanteeseen. Uskon, että teitä on useampi, jotka eivät pidä minusta ja haluaisin selvyyttä tila42401Biisin taustatarina...
Onko sinulla tietoa biisien taustoista? Luin joskus Mercuryn elämänkerran, jossa sivuttiin tätäkin aihetta. Mieleeni jäi29401Nooh, onko muilla vaikeuksia?
Mulla suomi24.fi kaatuilee. Mitenpä muilla? Useampana päivänä jo todettu tämä. Nyt kirjautuminen onnistui eri kautta. Ho25394Mitä sinkun sunnuntaihin?
Täällä hieman harmaa päivä, mutta hyvä ulkoilusää, jos ei pieni sade haittaa. Kuulokkeisiin voisi laittaa vaihteeksi kev29391En ole koskaan halunnut pahaa.
Kenellekään. Olen kuitenkin tehnyt virheitä aiemmin jakaessani jotain asioita. En kuitenkaan ole tehnyt niin pitkään aik19389Mikä on kauneinta mitä olet sanonut?
Niin, kaunein asia mitä olet sanonut jollekin? Itse vastaan: "Kiitos, kun olet. Olet rakas ystävä." ❤️39383Kuinka vakavissasi olet, kun kirjoitat?
Itse olen useimmiten vakavissani täällä sinkuissa ja se on myös huono asia. En Vogue / Free your mind https://youtu.be43379Oletko aamunvirkku vai -torkku?
Mitä enemmän tulee ikää, niin huomaa, että sitä virkummaksi muuttuu. Mielelläni olisin aamuntorkku.40371Hyvää huomenta...
Vähän jos tekisi konttorihommia ja treenaisi. Siitä se taas lähtee hyvien unien jälkeen. Miten sinun päivä on lähtenyt k7365Ootko testannut pizza-kitiä?
Sitä litukan valmista pohjaa? Ite ostin just sitä spelttiä, kun jälkikasvu tilasi pizzaa. Pizzan päälle laitan kebua,30358Mikä ominaisuus sinussa?
Vaatisi mielestäsi kehittämistä vai oletko jo tehnyt jotain kehittyäksesi paremmaksi tyypiksi tuolla saralla? Itse halu35358Näin aamulla ketun.
En toki tätä meidän Palstakamua. Kettu oli hyvinvoivan näköinen puuhkahäntä ja kaunis ilmestys. Minkä luonnonvaraise37355Paras elokuva, jonka olet viimeksi katsonut?
Niin, siinäpä sr tulikin. Katsoin vasta "Materialists" ja se oli ihan ok. Kotimaisista elokuvista odotan sitä leffaa, j39350Perjantain biisejä.
Ai että nautin kohta mopin heiluttamisesta. Mikäs sen paremmin moppia heiluttais kuin käsi, jota ohjaa hyvä musiikki. E26350Eric Prydz ja kumppanit
Tahdittavat tätä perjantai-iltaa. Tästä kappaleesta tulee aina hyvä fiilis. Sanoitus on yksinkertainen, mutta kaunis. ❤️44333Kuka on tämä totuudentorvi?
Tyyppi, joka kerää ihmisistä tietoa, että voi hieroa ne tiedot niiden ihmisten naamaan aina seuraavassa tilanteessa ja n15332Mikä trollauskilpailu
Tämä on ja kuka on johdossa? Täällä taas empaatikkoa viedään kuin pässiä narussa. EI naurata, JOS leikitään vakavilla ai5329