Mu5tasydän

![]()
"The color black is associated with mourning, so the black heart can express feelings of sadness, grief, or being misunderstood."
[email protected]
Aloituksia
119
Kommenttia
3749
Noo, mitäs maanantaihin?
Täällä ikävissäni kärvistelen. Kyllä sitä ihminen on pöljä. Tukka takana ja silmäpussit naamalla. Mutta mutta. En ole8283Kivoin miesystävänne?
Vastapainoksi simitin aoitukselle. Itse sanon, että lasteni isä. Hän oli avioliitossa ollessamme sanojensa mittainen per15280Nyt on kiva viikko tiedossa.
Liukastakin saattaa olla... köh. Maanantain kun saa taputeltua, niin oho, sehän onkin kohta jo perjantai. Tällä viikoll4275Musiikkia tähän väliin
Tämä herkkä pianoversio on hyvä aamunavausbiisi. Hyvää huomenta. 😊 Lily Allen / Somewhere only we know https://youtu33274Illan biisi tänään on...
Ahdin Yksinkertasta, koska se ei oo niin yksinkertasta... Kiitos inspiraatiosta sinulle, joka sanoit minun vaikuttavan14273Hyvää perjantaita, viikon parasta!
Iso Arska Von Buurenska ja kumppanit kajauttaa Tomorrowlandissa näin. Always You https://youtu.be/1T3H3fLM0nQ?si=W7i3o25273Kauniin kuuraista maanantaita.
ja viikonalkua palstalaisille. Muistutuksena tänäänkin, että olet tärkeä jollekin. Enkä nyt tarkoita välttämättä ketää11267Aurinkoa sunnuntaihin! :)
Aika vähiin on jäänyt kirjoittelu tänä viikonloppuna. Jonkin verran on tullut selattua. Pienistä uutisista voi olla on9266Naisena olen lähestynyt juuri sitä henkilöä...
Naisena olen lähestynyt juuri sitä henkilöä, johon ihastuin! Aivan sama mitä muut ajattelevat tai pitävätkö idioottina8264- 12262
Lämpöistä joulua kaikille!
Voimia jokaisen jouluun. Tällaisen hienon runon löysin ja voin samaistua tähän. ✨🎄💛✨🎄💛✨🎄💛 "Keskellä arjen uuras5248Aito kaipaus on kaunista.
Aito kaipaus on kaunista luettavaa. Täällä ei nykyään tiedä mikä on aitoa ja mikä ei. Aion silti jatkaa kehujen jakamist6247Auringolla on ihmeitä tekevä vaikutus.
Juuri siitä syystä rakastan kesää. Voisin vain istua rappusilla ja imeä sitä valoenergiaa itseeni kylvääkseni sitä myö10246Vellikellon tyhjennys?
Silloin, kun aloitus on poistettu ei onnistu ainakaan puhelimella. Onko mitään keinoja?17246Päivän postiiviset
Työt jatkuvat ensi vuoden puolelle. Tämä peittosi hyvin sen negan, että en saanut starttirahaa ja määrätty virasto soit17245- 5242
Mikä ihme täällä nyt on?
Viikonloppu tulossa ihmiset. Viikonloppu. Vielä kun huomisen jaksaa, niin arjen aherrus saadaan päätökseen tai jos on vu11232K-18 biisiketju
Nonni, innostuin tuossa kuuntelemaan Hävytöntä-levyltä tuttuja kappaleita. Laitetaan nyt tämä sitten tähän, jos vaikka13227- 5226
Hyvää huomenta ja mukavaa päivää!
Näyttäisi olevan tuollainen perusharmaa keskiviikko, mutta aivan ok-fiilikset tässä aamussa ja etätöissä. Minkälaisell4224