Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pairii
profiilit
pairii
pairii
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
3
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minulla on tosi pahoja oireita. Saatan olla jo toisessa osoitteessa ja lähteä ajamaan 25 km takaisin katsomaan ettei kahvinkeitin jäänyt päälle. Olen kyllä useampia päiviä poissa tavallisesti. Luen ensin kauhutarinoita netissä kuinka keitin sulaa ja kuumentaa koko lähiympäristön. Ovia ja hanoja käyn tarkistamassa vielä varmuuden vuoksi monia kertoja. On niin kuluttavaa.
07.06.2014 23:53
Minulle kirurgi antoi ohjeen että harmaa dieetti punajäkälään. Vihreät ja punaiset ruoka-aineet pois. Ruokavalioni on muuttunut paljon kun ennen söin kasviksia ja marjoja. Tomaatti, sitrushedelmät, mausteet ja alkoholi ovat ainakin pahoja. Minä saan oireita melkein kaikista vihreistä ja mansikoista ainakin. Saankin vitamiinit lähinnä purkista. Onneksi useimmat jäätelöt ja suklaa ovat sopineet joten saa joskus herkuteltua. Kala, kana ja liharuuat ja makaroonit ovat lähinnä ollet ravintoani ja leipää kylläkin. Kokeilemalla oppii tietämään mikä sopii.
24.06.2012 23:22
Onneksi selvisit kivutta! Minullakin on punajäkälä ollut jo pari vuotta. Senkin hoito työlästä kun pitää syödä ns. harmaata ruokaa. Koepalasta kielensyrjässä on nyt viikko ja vieläkin arka ja ruoka takertuu suuhun. Mutta jos ei ole pahempaa niin punajäkälän kanssakin oppii elämään.
21.06.2012 12:53
Minulta katosivat ystävät kun sairastuin. Ihmettelin ensin kun yritin soittaa eikä puhelimeen vastattu ja mitään yhteyttä ei pidetty ystävien suunnalta. Lopulta käsitin enkä ole enää yrittänyt ottaa yhteyttä. Tulin siihen tulokseen että kun en ollut enää hyödyllinen heille niin ei ole syytä pitää yhteyttä sairaan kanssa ja kuunnella ikäviä asioita.
08.11.2010 11:24
1 / 1