Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ulla.ropponen
profiilit
ulla.ropponen
ulla.ropponen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
2
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olin 70-luvun alussa 12v ja kuulin ekan kerran Bohemian Rhapsodyn ja Freddien äänen. Se oli menoa kertalaakista... Olin köyhästä kodista, jossa ei ollut levysoitinta, joten kirjaston lp-levy ja kuulokkeet olivat ahkerasti käytössäni keskikoulun hyppytuntien aikana. Kirjaston tädit aina vihjasivat, että eiköhän jo kannnattaisi ostaa levy omaksi..
Nyt olen päälle viisikymppinen ja kuuntelen edelleen Queenia ja Mercurya; cd-levyiltä ja myös vanhat videonauhoitukset ovat kovassa käytössä, mm. Budabestin konsertin taltiointi.
Kukaan muu artisti ei ole koskaan kolahtanut Freddien lailla, uskon, ettei hänen vertaistaan tule toista.
Ainutlaatuinen mies ja ääni.
p.s se p-ainen, joka kommentoi tyyliin, että Freddien paras teko oli kuolla aidsiin - mitähän voitit itsellesi pahoittamallla lukemattomien fanien mielen? Ehkä omat "kyvyt" ovat vielä vähän hakusessa..
13.12.2009 17:10
ns. vanhan polven masennuslääkkeestä nimeltä Doxal.Sitä otan 100 mg yöksi, toimii siis myös unilääkkeenä. Kärsin lannerangan rappeumasta ja kroonisesta hermopinnekivusta vas,puolella.Kyselin lääkäriltä, onko Arthrylistä hyötyä minulle, ja vastaus kuului, että ei ainakaan minun tapauksessani, kun lannenikamissa ja välilevyissä on jäljellä tosi vähän kulutuspintaa..
Sää muuten todella vaikuttaa nivelrikkokipuihin, voin itsekkin aina kesällä paremmin - mitä kuumempi ja kuivempi keli, sen parempi.Ei ollut viime kesästä kovin paljon hyötyä.
Voimia Sinulle jaksella!
22.11.2008 11:20
1 / 1