Vapaa kuvaus

Elämä on leikkiä,leki- älä murehdi... Kaikki menee ohi joskus... Rakkaus ja kipu,kärsimys ja onni.. Kukas tässä on fiksu ja kukas on hullu? Voi olla me kaikki oomme sekä että:) Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

1

Kommenttia

228

  1. Omenahuoneessa+olisi+jännitstä+jos+olisit+uskaltautunut+leikkiä+CFNM-yksin+tai+naiskaverin/kaverien+kanssa:)
  2. 6 / 12