Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kampsu_79
profiilit
kampsu_79
kampsu_79
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mjoo olen 32v mies ja seurustellut muutamia max 3-4kk pituisia pätkiä.plus sitten päälle jotain yhden yön juttuja.Oon miettiny kanssa samaa asia tässä viime vuosina.Ehkä sitä vois elää sinkkuna koko elämän mikä nyt todennäköiseltä näyttääkin.Mutta se vaatii että on sitä muutakin elämää sitten kuin työ ja kotona odottava kissa.Ainakin omalta kohdalla.
Hieman huvittuneena katson sivusta tätä perheellisten rumbaa.Ei käy kateeks suurinta osaa ainakaan.Varmaan helpottaa kun lapset kasvaa ja niitä pystyy vähän ottaa johkain mukaankin.Eniten oon ihmetellyt sitä miten paljon se vaati aikaa mukamas kasvattaa lapsia ettei muka pysty juuri mitään harrastaa taikka käydä kavereilla.Kyllä mua ainakin ahistais ihan helvetisti.
Onneks oon säästyny muutenkin suurimmilta parisuhdepaskalta.
Pitäköön tunkkinsa!Elän niinku haluan ja aion jopa nauttia siitä matkalla.
05.08.2011 00:58
Ammu itteäs päähän.
17.07.2011 04:18
Töissä ajattelin viettää viimesen päivän.Osakkeenomistajat omistaa kuitenkin helvetin niiin parempi olla hyvä työntekijä.
19.05.2011 15:28
hyvältä ja ainoalta rehelliseltä poliitikolta.Ainakin niin tuntuu.Toki haluan ainakin uskoa ettei tämä ollut hänen puoleltaan mitenkään ajoitettua mutta kukapa sitä uppoavaan laivaan jäisi.Kyllä nuo kolme pääpuoluetta on kaikki samaa kuraa että uskon että olis vaihtanu puoluetta vaikkei perussuomalaiset oliskaan nyt suosiossa.Tai lopettanut kokonaan poliitikon uran.On siitä näköjään hyötyä että tulee niinsanotusti politiikan ulkopuolelta maallikkona kehiin niin ei ole kerinnyt poliitikon maneerit tarttua vielä.
Ja oikeassa hän on.Muutosta tarttis saada ja pian.Nuo kolme pääpuoluetta ei siihen pysty.
11.11.2010 16:05
1 / 1