tapio.perttula

tapio.perttula profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Liittynyt 20v sitten
14 aloitusta · 1714 kommenttia
Mitään ehtoollisesta kieltäytymisoppia ei voi rakentaa asiayhteydestään irtireväistyille raamatunlauseille. Tuota jehovan todistajain tapaa rakennella "raamatullista" opetusta kutsutaan KEHÄPÄÄTELMIKSI.
oli Tapsalle.
ajattelua haluaa kehittää luottamuksellisen suhteen Jehovaan, laitetaan tähän nyt jehovien oppeja ja verrataan niitä Johannes Greberin kirjoihin.

VT-seura väite nro.1:jehova Jumala hävitti poikansa ruumiin

Johannes Greber:'Mutta se(kristuksen ruumis) ei myöskään sulanut maanelämänvoimaan vaan henkimaailma dematerialisoi(hävitti kaasuiksi) sen.

VT-seura väite nro.2:Jeesus oli Jumalan ensimmäinen luomisteko. Jehova loi itse hänen henkiruumiinsa..

Johannes Greber:'Jumalan esikoinen Kristus oli Jumalan ensimmäinen LUOMISTEKO, AINOA JONKA HENKIRUUMIIN JUMALA ITSE OLI LUONUT.
'Muut Jumalan pojat olivat saaneet vain henkensä Jumalalta, mutta heidän
henkiruumiinsa oli Jumalan esikoinen luonut.'

Minusta aika raskauttavaa VT-seuran kannalta...

VT-seura väite nro.3:Jeesus materiaalisti henkiruumiinsa, ja pystyi siirtämään sen paikasta toiseen ja ilmestymään opetuslapsilleen.

Johannes Greber:(vapaasti kirjoit.) 'Näiden esimerkkien avulla sinä siis käsität että Jeesus yksinkertaisesti materiaalisti henkiruumiinsa ja pystyi täten ilmestymään esim.lukittujen ovien takaa opetuslapsilleen.'(tämä ei ollut aivansanant.)

Vt-seura väite nro.4:JOH 1.1:'JA SANA OLI jumala'

Johannes Greber:Joh 1.1:'ja sana oli jumalallinen(jumala)

Tämä on kaikkein raskauttavin todiste VT-seuraa vastaan Greberin spiritistikäännöksen käytön puolesta, sillä tätä SANAMUOTOA EI LÖYDY MISTÄÄN TUNNETUSTÄ KÄSIKIRJOITUKSESTA. EI EDES TEXTUS RECEPTUKSESTA.
VAIN JA AINOASTAAN KIRJASTA:YHTEYDESSÄ HENKIMAAILMAN KANSSA

Selittäkää olkaa hyvä.. Miksi Vartiotorniseura järjestö rikkoo kaikkia periaatteitaan vastaan ja lainaa suoraan tunnetun spiritismin harjoittajan ajatuksia ja ideoita näin suorasukaisesti.

Vt-seuran oppiväite nro4.Karta yhteyttä henkimaailmaan JOS HALUAT SÄILYTTÄÄ HYVÄN SUHTEEN JEHOVAAN.

Edellä mainittujen todisteiden perusteella katson että Jt-järjestö toiminut periaatteidensa vastaisesti.
Kuinka paljon siis ainoa oikea uskonto sietää valehtelua??
a=ei yhtään
b=vähän
c=paljon

oppiväite nro 5.Karttakaa pakanallisia symboleja
Jehovien TORNISYMBOLI on vanha OCCULTTINEN symboli, joka on kuvattuna mm. Efesos/Artemis epäjumalan kruunuun. Efesos oli antiikin pakanamaailman keskus.
Tornin käytön tekee erityisen raskauttavaksi mm.se että apostoli Paavali taisteli itse tätä TORNIKULTTIJUMALATARTA VASTAAN.
Miksi siis risti on pakanallinen ja torni taas ei?

Niin että kehitä sinä vaihtoehtoajattelija vain luottamuksellinen suhde JHWE:N kanssa. Jehova-sana on väärä vokalisointi JHWE-tetragrammista. Tämän on itse tornijärjestösi myöntänyt.