Vapaa kuvaus

Villi ja vapaa...melkein Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

0

Kommenttia

3

  1. kuinkas monella tätä keskustelua käyvällä oikesti on kokemusta tästä kk.myyjän hommasta?!

    Kannattaa puhua vasta sitten kun tietää mistä puhuu.
    Tiedän että olen väärällä alalla...mutta olen silti menestyvä myyjä ja pidetty.

    Kannattaa oikeasi puhua asioista josta oikeasti tietää jotain,eikä puhua siitä mitä äiskä aikoinaan hiuekkalaatikolla kertoi..
  2. Nyt on todellakin pakko kommentoida tätä keskustelua !

    Eikö sinusta löydy miestä sanoa että en tarvitse apua?
    Oletteko koskaan miettinyt mikä tietotaito kodinkonemyyjiltä löytyy?

    Oletteko koskaan miettinyt millaisia kysymyksiä he kuulevat päivittäin?

    "kenen valmistama kompura tässä on?"
    "mikä on plasman ja lcd tv: ero?"
    "mitä eroa on tällä 39e maksavalla ja 49e maksavalla partakoneella"
    "mitä freonia jääkaapissa nykyään käytetään?" (ei mitään tänäpäivänä)
    "kuinka alas tämä kaiutin pystyy toistamaan?"
    "mitä pelejä tässä nokian puhelimessa on"
    "mitä eroa on Intelin ja Amd:n prosessoreilla?"
    "mikä tämän imurin imuteho on?" "entäs moottoriteho?"
    "Paljonko tämä plasma vie enemmän virtaa kuin tuoa,tai tuo lcd telkka?" "paljonko se merkitsee sähkölaskussa?"
    "mitkä desipelit tässä tiskikoneessa on?"
    "paljonko tässä nokian puhelinmallissa on säteilyarvot?"
    "kuinka pitkään tämä kone kestää minun käytössäni?"

    Tässä on murto-osa minun tämän päivän kysymyksiä mitä asiakkaat ovat kysyneet!
    Asiakkaat luulee että kodinkonekauppias on huijari,mitään tietämätön ajattelematon paskiainen!

    Kuluttajan on helppoa kävellä kauppaan, ja kuluttaa myyjän aikaa kyselemällä tyhmiä vaikka ei olisi
    ostamassa yhtään mitään.Nämä jotka kiertelevät ja kaartelevat eikä tiedä mitä ostaisi ovat tohveli-sankareita, heidän pitäisi pysyä kotona äidin vieressä.

    Itse olen työskennellyt 5-vuotta myyjänä kodinkoneliikkeessä, kuluttaja ovat aivan hukassa,kyselevät tätä "viimeistä hintaa"...idiootit,ettekö tajua että katteet ovat pudonneet yli 150% viimeisen 1-2vuoden aikana....Miksi ette mene apteekkiin tinkimään,siellä on monopoli asema ja katteet ovat kohdallaan.

    Jos kulutat myyjän aikaa tyhmillä kysymyksillä,nälvimisellä jne....luuletko savasi palvelua,oletko koskaan ajatellut mitä se myyjä tekee siviilissä? se voi lampsia joskus sinun työpaikalle ja antaa palaa oikeen kunnolla takaisin....ja moni myyjistä on niin tehnytkin..

    Itse en anna arvoa tuolle rutinalle,jos cittari myy telkkaria 100e halvemmalla,mitä sitten ostakaa sieltä.
    Tämä on bisnestä,on helpompi jättää myymättä tuote jos se ei jätä katetta kuin myydä se tappiolla...eiks ni?

    vai maksaako joku teistä työn-antajalleen että saa käydä töissä tienaamassa?

    HERÄTKÄÄ IHMISET....ÄLKÄÄ OLKO NÄIN PIRUN AVUTTOMIA RAASUJA....