Vapaa kuvaus

Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]

Aloituksia

524

Kommenttia

3502

1. Hyvältä se kieltämättä tuntuu vieraan sperman liimatessa kehomme yhteen...
  2. Matkailu avartaa...
  3. Tuomitsen (tuomitsemme) väkivallan käytön. Toisaalta jos se tapahtuu uhrin pyynnöstä niin silloin en pidä sitä väkivaltana. Toisaalta ei sitä saisi edes pyydettäessä kohdistaa kasvoihin tai muuten näkyviin osiin. Tosi kiva kuulla miehesi matkasta. Toivottavasti pääset kuntoon ennen hänen paluuta.
    Ystäväni tapauksessa ei kasvoissa koskaan ole ollut mitään. Hiuksista on kyllä pidetty kiinni. Sisältä on kyllä sitävastoin pulpahtanut geishapalloja sun muuta kivaa harjoittelu välineistöä. Huvittavaa kyllä, minua pyydettiin välittämään hänelle viesti. Hänen pyydettiin vastustelemaan. Haluavat pakottaa valkoisen naisen alistetuksi käskyläiseksi. Jonkinlaiseksi seksiorjaksi hyvityksenä menneiden vuosisatojen afrikan riistosta.
    Mitään huumeita hänelle ei ole annettu. Viiniä juotettu kylläkin. Joskus paljonkin. Monesti hän on olut aivan puolustuskyvyttömässä tilassa. (Viinista olen varma, huumeista en tiedä, piristeitä?).
    Meillä se viha on huume. Kuulema ajatus ex. miehen nuoresta naikkosesta saa imemään vaikka kuinka monta kertaa. Pelkkä mahdollisuus saada kyseinen mies isäksi mustalle kikkarapäälle saa jaksamaan vaikka kuinka monta panoa viellä.
    Mietin että kyllä toisaalta yhteispano kolmeen reikään yhtäaikaa täyttäisi kyllä jonkinlaisen pahoinpitelyn merkit. Tai yhdynnässä ei mitään hellää sisään/ulos vaan voimien pohjasta junttausta ei ole kovin hellää sekään. Monesti häpyhuulet on silmiinpistävästi turvoksissa.
    Siis vedä narusta nauti talvesta...
  4. Mun tapauksessa asia on tavallaan erilainen. Kosto on vahva kannustin...
    En oikein ole saanut itselleni selvyyttä miten toimia. Välistä ajattelen että antaa mennä. Naikoot vihansa pois. Toisaalta joskus mietin puuttua asiaan. Pitäähän aikuisen ihmisen ymmärtää mitä voi ja mitä ei voitehdä. Tosin minulla ei ole ollut kanttia puuttua asiaan. Myöntäillä vain hiljaa sivustalla.
    Näin kerran ystäväni laskelman. Jos oli naimisissa 20vuotta ja pettää kerran viikossa niin se tekee noin 1000 panoa. Yritystä kyllä löytyy kostaa pano panolla mutta onko se realistinen. Eli onko siinä mitään mieltä. Ihan alussa hain hänen kerran luokseni. Pesin ja huuhtelin sisältä ja ulkoa. Hermostui eikä pitänyt. Päättelin että tarkoitus on saada raskaus aikaiseksi. Omaisuuden takia avioero on venynyt ja nainen haluaisi saada lapsen ex.miehen nimiin. Yhdessä he eivät sitä saaneet. Siksi ehkäisyä ei nyt käytetä.
    Tuo kovakouraisuus on kyllä myös näkyvää. Jotkut haluavat merkata naisen, niitä kyllä täälläkin riittää. Monesti kesällä uima-asun peittämä alue on kuin yllyke. Vähemmän valkoista ja enemmän sateenkaaren värejä. Eka kerran kun anusta oli käytetty sorsana yllätyin tosi paljon. Nestettä ryöpsähti jaloilleni litra tolkulla. Säikähdin valtavasti kunnes tajusin mistä oli kyse.
    Alussa meillä oli ehkä potilas-hoitaja suhde. Se ei toiminut. Ehkä hän epäili siinä olevan jotenkin halveksuntaa mukana.
    Nyt menee paremmin. Kun saavumme luokseni, lepäilemme ja pidän häntä vierihoidossa. Ainoastaan riisun vaatteet pesukoneeseen. Kaiken muun annan olla. Pyrin osoittamaan hyväksyytää hänelle ja hänen elämän tilanteelle.
    -
    Niin sinun pikkujoulusi. En tiedä. Ei sitä saa painostaa mutta jos epäilet että kieltäytyminen harmittaa jälkikäteen. Niin anna mennä...
    -
  5. Ikävä kuulla. Toisen pakottaminen johonkin vasten hänen tahtoaan on aina tuomittavaa.
    Koska asia kiinnostaa omien kokemuksien kautta kysyn kuitenkin.
    -Kun läksit jatkoille tiesitkö mitä tuleman piti? Vai olitko siis menossa vain iltakahville?
    -Loukkasiko sinua pelkästään tuo vapauden riisto?
    -Olisitko siis suostunut jos valinta olisi ollut sinun oma?
    -Jos olisit itse voinut valita kuka ja milloin?
    -Vaikuttiko kumppaneiden lukumäärä asiaan?
    -Asialla rahastaminen? (Rahastus tekee huoran, jos ei rahaa olisiko asia ollut erilainen)
    -Vaiko uhkaus kertoa miehellesi? Miten uskot hänen suhtautuvan mahdolliseen tietoon?
    -Jos olisit saanut vapaasti valita ilman pelkoa asian julkisuudesta olisitko viettänyt viikon pakolaiskeskuksessa?
    -Niin ja vielä jatkuuko vierailusi pakolaiskeskuksessa.
    -
    Erän tuntemani keski-ikäinen nainen hankkiutui vastaavaan tilanteeseen kostona. Mies vaihtoi nuorempaan joten hän päätti näyttää että osaa sitä hänkin. Niin sanottu "parasta ennen" päivämäärä läheni ja ajatus "nyt tai ei koskaan" tuli päälle. Tilaisuus tuli pakolaiskeskuksesta, halukkaita tuntemattomia nuoria miehiä.
    Mutta se että asiaan sotkettiin raha sai hänet hermostumaan. Niin sanottu opas tai ystävä yritti rahastaa hänen vapaaehtoistyöstä. Mutta asia järjestyi ja homma hoituu nyt.
    -
    Olen auttanut häntä kotiin kuljetuksissa monesti. Kävely ja ulkomuoto on kyläilyn jälkeen joskus hiukan kärsinyt
    -
    Jos haluat kommentoida yksityisesti niin [email protected] otat vain - merkit pois.
    -
    -
  6. Oliko sulla yksittäinen viikko vai oletko kokenut vastaavaa useasti?
    Monesti uusilla tulokkailla on pakottava tarve osoittaa omaa arvoaan "alistamalla" joku paikallinen...