Olenko outo tai muuten vaan perverssi?

Ja tuomio oli?

Eräs seksifantasioistani on ollut seuraavanlainen: kaksi miestä minä, mutta halauaisin toteuttaa sen sillä tavoin, että toisen miehen nuollessa tai naidessa minua, tämä toinen naisi samanaikaisesti tätä miestä peppuun. Minua kiihottaa hirveästi nähdä, kun kaksi miestä nussivat toisiaan, mutta haluan itsekin osallistua leikkiin.

5

1705

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosi on.

ihan normaalilta vaikuttaa , kun lukee näitä palstoja. nou hätä

• jiis

Niinku mäkin. Mä vaan oon se joka nuolee ja jota naidaan perään. Ja kaikki ollaan huoran pukimissa. Oon siis ransu ja bi.

• asvii

Muistanpa kun yks nuori kaveri (meidän yht. ystävä) nai vaimoani ja minä tämän kaverin takana kulli sen peppua vasten mun ei tarvinnu muuta kuin nauttia, kaverin liikkkeet piti huolen että multa lensi nesteet alta aikayksikön sen ihanan pyöreälle herkkupepulle ! Ihanaa, sitten sainkin olla sivustakatsojana kun vaimoa naitiin, tosi makee kokemus !

• Kokeiltu on
        asvii kirjoitti:

Muistanpa kun yks nuori kaveri (meidän yht. ystävä) nai vaimoani ja minä tämän kaverin takana kulli sen peppua vasten mun ei tarvinnu muuta kuin nauttia, kaverin liikkkeet piti huolen että multa lensi nesteet alta aikayksikön sen ihanan pyöreälle herkkupepulle ! Ihanaa, sitten sainkin olla sivustakatsojana kun vaimoa naitiin, tosi makee kokemus !

Kerran tupsahti eräs sinkku työkaverin mökillemme yllättäen sauna mielessä. No me oltiin jo käväisty, mutta koska sauna oli lämmin ja oltiin vähän maistettu viiniä, ehdotin leikkimielessä yhteistä saunaa. Vaimo katsoi ensin pitkään ja alkoi kikattamaan, "että sehän olisikin hauskaa". Sanoista tekoihin. Saunaan mentiin, ja kaverilla pomppasi kulli pystyyn. Kun vaimo vähän vielä raotteli jalkojaan, kaveri katsoi minua ja kun nyökkäsin, hän aloitti vaimon hyväilyn. Vaimo oli ihan villi. Pyylly pyöri lauteella ja minä runkkasin vieressä, kun muija sai vierasta. Molemmat saivat orgasmin samanaikaisesti ja minä ruiskin spermani heidän päälleen. Pesimme toisemme kunnolla ja sitten mökille. Siellä otettiin vähän saunakaljaa ja vaimo kävi laittamass ylleen hiukan seksikästä. Lopulta olimme kaikki kolme vuoteella piehtaroimassa. Silloin vaimo pyysi "palvelusta"... Me sanoimme tekevämme mitä vaan. No tuli kyllä häkellys päälle, kun muija sanoi haluavansa nähdä meidät miehet kahdestaan.
        Katsoimme toisiamme ja kun kysyin kaverilta, että oliko hänellä kokemusta??? No ei muuta kun poikasena kavereiden kanssa, kuten minullakin. Vaimo lattoikin kaikki käyntiin. Hän otti kätemme ja vei ne toistemme kyrvälle ja niin aloitettiin varovainen runkkaaminen ensin. Lopulta imettiin ja ihan viimeseksi nussittiin vaimon hyrrätessä hieromasauvansa kanssa vieressä. Oli sanomtaakin selvää, että tästä työkaverista tuli pitkäaikanen ystävämme.

• Kokeiltu on kirjoitti:

Kerran tupsahti eräs sinkku työkaverin mökillemme yllättäen sauna mielessä. No me oltiin jo käväisty, mutta koska sauna oli lämmin ja oltiin vähän maistettu viiniä, ehdotin leikkimielessä yhteistä saunaa. Vaimo katsoi ensin pitkään ja alkoi kikattamaan, "että sehän olisikin hauskaa". Sanoista tekoihin. Saunaan mentiin, ja kaverilla pomppasi kulli pystyyn. Kun vaimo vähän vielä raotteli jalkojaan, kaveri katsoi minua ja kun nyökkäsin, hän aloitti vaimon hyväilyn. Vaimo oli ihan villi. Pyylly pyöri lauteella ja minä runkkasin vieressä, kun muija sai vierasta. Molemmat saivat orgasmin samanaikaisesti ja minä ruiskin spermani heidän päälleen. Pesimme toisemme kunnolla ja sitten mökille. Siellä otettiin vähän saunakaljaa ja vaimo kävi laittamass ylleen hiukan seksikästä. Lopulta olimme kaikki kolme vuoteella piehtaroimassa. Silloin vaimo pyysi "palvelusta"... Me sanoimme tekevämme mitä vaan. No tuli kyllä häkellys päälle, kun muija sanoi haluavansa nähdä meidät miehet kahdestaan.
        Katsoimme toisiamme ja kun kysyin kaverilta, että oliko hänellä kokemusta??? No ei muuta kun poikasena kavereiden kanssa, kuten minullakin. Vaimo lattoikin kaikki käyntiin. Hän otti kätemme ja vei ne toistemme kyrvälle ja niin aloitettiin varovainen runkkaaminen ensin. Lopulta imettiin ja ihan viimeseksi nussittiin vaimon hyrrätessä hieromasauvansa kanssa vieressä. Oli sanomtaakin selvää, että tästä työkaverista tuli pitkäaikanen ystävämme.

Sellaista se on kun kesämökin ostaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3394
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      17
      2602
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      376
      2496
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      81
      1730
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1395
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1070
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      70
      975
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      74
      945
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      26
      751
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      4
      704
    Aihe