Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
hen.na
profiilit
hen.na
hen.na
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
voita tätä BBtä. Tai sitten Suomen kansa on erittäin vähä-älyistä, jos sitä äänestää.
Siinä mielessä voin Pertulle hattua nostaa, että ei oo puhunu henk koht asioistaan talossa kellekkään kilpailijalle pahemmin. Perttu on vaan antanu semmosen yleishönö kuvan itestään kaikille.
Mut mä en yleensäkää ymmärrä tätä touhotusta, että Perttu on ainoo aito tyyppi talossa. HALOO?? Vittu kaikki noi muut tyypit tuolla talossa on aitoja ittejänsä!
Toi talo tuo sekä pahimmat, että parhaimmat puolet asukeista esiin.
Perttu esittää "kivaa ns. aivotonta kundia" tuolla talossa muille, mutta auta armias kun tulee äänestys, niin kyllä sillon sanoo BB:lle että kuinka joku on "vittumainen ämmä" tms.
Miettikääpäs nyt vähän Perttu-fanit, että mikä on aitoo ja mikä ei
12.11.2005 01:14
Antti aikaisemmin on kovasti haukkunut Terhiä, ja kyllä vieläkin kritisoi, mutta huomattavasti hennommin.
Nyt puhuu Terhistä vaan siihen malliin, että on tosi hieno tyttö, ja ajattelee kokoajan vähä liikaa mutta se on sen tyyli. Ja että ehkä ottaa asiat mitä talossa tapahtuu vähän henkilökohtaisemmin kuin muut.
Aikaisemmin haukku Terhiä tähän tyyliin "on liian heikko tähän ympäristöön" Selvästi vaihtanut pelityyliä.
Ennen tykkäsin Antista sen takia, että vaikka Iinan takia oli sellanen nysvä (en nyt mitenkään Iinaa mollaa, mun mielestä oli kiva likka, voisin olla vaikka kaveri ; > ) niin silti oli selvä mielipide talon asukeista.
Kyllä ymmärrän sen, että mieli muuttuu viikkojen (päivien) myötä, mutta silti vaikuttaa, että leirin muutos oli harkittu pelin kannalta. BUU, sanon minä.
Toivon että Antti ei olis sortunut tohon, mutta näköjään pelin henki on mikä on.
Eikö ole perseestä, Iina?
12.11.2005 00:52
No juu, sainhan tuon toimiin kun vähän aikaa kelasin. Uusi koodi on siis:
if (!form.email.value.match(/^[\wäöå]+(\.[\wäöå]+)?\@[\wäöå]+(\.[\wäöå]+){1,3}$/)) {
window.alert ("E-mail address is missing or incorrect");
form.email.focus();
return false;
}
03.10.2005 09:00
1 / 1