Vapaa kuvaus

Rauhallinen, asia-asioissa asiallinen, mutta silmäkulmasta löytyy kyllä pilkettäkin, vaimon väittämän mukaan tarpeen vaatiessa huonokuuloinen ja itsepäinen. Nuorempana harrastin aktiivisesti ja jopa tuloksellisesti eri urheilulajeja. Nykyisin muut urheilevat puolestani, ja osallistun telkkarin edessä sohvalla kerien tai venyen. Muut harrastukset:lukeminen, matkailu, tiskaaminen ja kokkaus. Vaimon lisäksi tärkeimmät ihmiset: lapset ja lapsenlapset. Suosikkibändit/artistit: Ruotukaveri Reijo Kallio Lempikirjat: kaikkiruokainen, luen paljon Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kahvipirtti Katson tv:stä mieluiten: Uutiset urheilu Saksalaiset dekkarit Parhaat matkakohteet: Kiinanmuuri Ruoka & juoma: Lasange lihapullat, kun itse teen Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: Kotihommat riittää Ase tai siviilipalvelus: Lääkintäkorpraali Santahamina Yhdistykset/kerhot: Eläkeläiset ry. Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

17

Kommenttia

2542

1. Tieto ei ole uskon asia.
  2. Korpivaellus on päättynyt, LateVaan ilmoittautuu pirtin vahvuuteen, yritin jo aiemmin ilmoittautua mutta kirjoitus meni bittitaivaaseen. Kerran yritin myös Kuhmossa mutta sama juttu hävis kuin p saharaan. Mulla oli kertomus Mujejärven tapahtumista
    mustikoiden raakuudesta, sienien vähyydeatä, kertomuksesta mitä tein mökillä, milloin kävimme Kuhmossa tai Porokylässä, kävimme myös Bombassa ja Nurmeksen sityssä. Kerroin myös matkasta pohjoiseen kävimme aina Ruotsin puolella Haaparannassa, tietysti myös Torniossa. Menomatkalla tapasimme tutun, se oli pohjoissuomen matkan kohokohta. Paluumatkalla yövyimme Kurttilan lomamökeillä, tosi hieno paikka, liekö Utajärvellä, kallis oli 80 €. Mies oli tuttu hiihtäjä Keijo Kurttila Suomenmestaruustasoa mukava mies.Reilu ja valoisa. Lopun ajan vietimme Mujejärvellä. eikä mustikat olleet kypsyneet vieläkään. Palasimme pitemmän reitin kautta, aina Lappeenrantaa sivuen. Viimeinen yö vietettiin Luumäellä. Nyt olen juonut pullon samppanijaa kotiinpaluun kunniaksi. Pirttihirmu ystävällisesti avusti.
    Parvekkeella istuttiin, yö oli lämmin mutta pimeä.
    Hyvää yötä