lassik
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
10
Kommenttia
2
Pianisti juhlaan
Elävä musiikki luo tunnelmaa juhlaanne! Olen jazz/pop-pianon ammattikorkeakouluopiskelija Helsingistä. Soitan säväyttävä0303Pianisti juhlaan
Elävä musiikki luo tunnelmaa juhlaanne! Olen jazz/pop-pianon ammattikorkeakouluopiskelija Helsingistä. Soitan säväyttävä0210Pianisti juhlaan
Elävä musiikki luo tunnelmaa juhlaanne! Olen jazz/pop-pianon ammattikorkeakouluopiskelija Helsingistä. Soitan säväyttävä0275Pianisti juhlaan
Elävä musiikki luo tunnelmaa juhlaanne! Olen jazz/pop-pianon ammattikorkeakouluopiskelija Helsingistä. Soitan säväyttävä0168Pianisti juhlaan
Elävä musiikki luo tunnelmaa juhlaanne! Olen jazz/pop-pianon ammattikorkeakouluopiskelija Helsingistä. Soitan säväyttävä0164Pianisti juhlaanne
Elävä musiikki luo tunnelmaa juhlaanne! Olen jazz/pop-pianon ammattikorkeakouluopiskelija Helsingistä. Soitan säväyttävä0259Pianisti pikkujouluihinne
Ammattitaitoinen pianisti luo tunnelmaa juhlaanne! Soitan (haluttaessa jouluista) taustamusiikkia, yhteisjoululaulujen s0191Hääbändi Turusta
Tasokas turkulainen viihdeorkesteri tarjolla häihinne - Mr. Wife soittaa niin valssit kuin myös bilemusiikin ammattitaid0200Groovaava hääbändi, Turku
Tasokas turkulainen viihdeorkesteri tarjolla häihinne - Mr. Wife soittaa niin valssit kuin myös bilemusiikin ammattitaid0823Hääbändi, Turku
Tasokas turkulainen viihdeorkesteri tarjolla häihinne - Mr. Wife soittaa niin valssit kuin myös bilemusiikin ammattitaid0333