lassik
![]()
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
10
Kommenttia
2
Pianisti juhlaan
Elävä musiikki luo tunnelmaa juhlaanne! Olen jazz/pop-pianon ammattikorkeakouluopiskelija Helsingistä. Soitan säväyttävä0343Pianisti juhlaan
Elävä musiikki luo tunnelmaa juhlaanne! Olen jazz/pop-pianon ammattikorkeakouluopiskelija Helsingistä. Soitan säväyttävä0238Pianisti juhlaan
Elävä musiikki luo tunnelmaa juhlaanne! Olen jazz/pop-pianon ammattikorkeakouluopiskelija Helsingistä. Soitan säväyttävä0326Pianisti juhlaan
Elävä musiikki luo tunnelmaa juhlaanne! Olen jazz/pop-pianon ammattikorkeakouluopiskelija Helsingistä. Soitan säväyttävä0202Pianisti juhlaan
Elävä musiikki luo tunnelmaa juhlaanne! Olen jazz/pop-pianon ammattikorkeakouluopiskelija Helsingistä. Soitan säväyttävä0195Pianisti juhlaanne
Elävä musiikki luo tunnelmaa juhlaanne! Olen jazz/pop-pianon ammattikorkeakouluopiskelija Helsingistä. Soitan säväyttävä0293Pianisti pikkujouluihinne
Ammattitaitoinen pianisti luo tunnelmaa juhlaanne! Soitan (haluttaessa jouluista) taustamusiikkia, yhteisjoululaulujen s0258Hääbändi Turusta
Tasokas turkulainen viihdeorkesteri tarjolla häihinne - Mr. Wife soittaa niin valssit kuin myös bilemusiikin ammattitaid0237Groovaava hääbändi, Turku
Tasokas turkulainen viihdeorkesteri tarjolla häihinne - Mr. Wife soittaa niin valssit kuin myös bilemusiikin ammattitaid0863Hääbändi, Turku
Tasokas turkulainen viihdeorkesteri tarjolla häihinne - Mr. Wife soittaa niin valssit kuin myös bilemusiikin ammattitaid0376