Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

1

Kommenttia

1475

1. Eihän sitä tälle naikkoselle makseta jos ne Mikon kanssa asuvat, miksi maksettaisiin. Ja vaikka asuisivat vuoroviikoin niin silloinhan molemmat maksaa omat kulunsa ja lasten kulut luonaan oloajalta omasta pussistaan.
  2. Ilmeisesti sekä että kun jatkat samaa mölinää aiheesta mikä ei sinua kiinnosta ihmisen kanssa jota et pidä "miellyttävänä".
    En tiedä kuinka sekaisin olet, mutta en edelleenkään ketään komentanut, pakottanut enkä edes llyttänyt telemään tai lukemaan mitään, vaan kehoitin ihmisiä lukemaan Halla-Ahon kirjoituksia ja vertaamaan niiden toteutumaa nykyaikaan. Meillä riittää kyllä poliitikkoja jotak kertovat aina takautuvasti kaikenlaisia syitä ja seurauksia, mutta juuri historian kriittinen tutkiminen auttaa tulevaisuuden enneustettavuudessa, ja ja nuo kirjoitukset kyllä alleviivaa tuota väitettä varsin osuvasti.
    Kaikki näitä lukeneet ovat jo ymmärtäneet että et ole Halla-Ahon kannattaja, ja siksi laillani varmaan moni ihmettelee että mikä siinä sitten kuitenkin kiehtoo ja kiinnostaa että aivan aiheen vierestä ja ilman mitään järkevää syytä tai asiaa meuhkaat täällä ettwt oel kiinnostunut hänestä, älä suotta vastaa kun päilen että se olisi samaa jaskaa kuin tähänkin saakka kirjoittamasi.
    Tuo Ukrainassa pidetty puhe on kuultavissa neistä, ja kun tuskin osaat ukrainaa toisin kuin älykäs ja kouluttautunut Halla-Aho, niin eiköhän siellä ole suomenkielinenkin tekstitys ihan sinua varten. Kovasti siellä tykkäsivät puheestaan, vaikka mitä ne tietää asiasta jos sinä voit sitä kutsua höpötykseksi edes ymmärtämättä mitä on puhuttu.
    Kaltaisellasi älyköllä on varmasti vaikea arki kun kaikki ympärillä ovat tyhmiä?
  3. Mielenkiintoista keskustelua, mutta kiitos, nöyränä totean että minä sentään meistä ajattelen. Yhdistetyn käpy- ja punakaartin kannattajat eivät ajattele vaan hokevat mantraa jota heille on tuputettu, sitä yhden totuuden asiaa.
    Käytökseni on epämielyttävää kun kohoitan ihmisä itse lukemaan, ajattelemaan ja vertaamaan lukemaansa todellisuuteen, enpä ole ennen moista kuullut mutta toiset sen saattavat kokea noin, onko se sinulta pois jos joku jotain lukee?
    Miksi luulet että ketään kiinnostaa kuka tai mitä on top-tenassasi, toivottavasti olet sen verran oikeustoimikelpoinen että saat yleensäkään äänestää, mutta siinäkään tapauksessa uskon että meillä molemmilla on smaanverran ääniä käytössämme, yksi per lurjus.
    Kuka on komennellut ketä, edelleen olen palstalla yleisesti kehoittanut ihmisiä lukemaan jotta voisivat itse ajatella asioita joilla tulevaisuutta tähän maahan rakennetaaan.