Vapaa kuvaus

Olen elämän vakaudesta ja ennustettavuudesta tykkäävä ihminen. Tilapäisyydet eivät ole minun juttu. Pienikin asia on hyvä, kunhan se on edes kohtuullisen vakaalla pohjalla. POLITIIKKAA SEURAAVILLE: "Uskokaa niitä jotka etsivät totuutta, epäilkää niitä jotka ovat sen löytäneet." -André Gide. NÄKEMYKSENI FINANSSITALOUDESTA = Todellista taloutta loisivaa vaarallista puuhaa. "It is well enough that people of the nation do not understand our banking and monetary system, for if they did, I believe there would be a revolution before tomorrow morning." -Henry Ford "Onneksi kansalaiset eivät ymmärrä maamme pankki- ja rahajärjestelmää. Jos he ymmärtäisivät, alkaisi vallankumous luultavasti ennen aamunkoittoa." -Henry Ford YKSIOIKOISILLE LUONNONTIETEILIJÖILLE: "Matematiikan lakien viittaukset todellisuuteen ovat epävarmoja. Matemaattisten lakien varmuudet eivät ole todellisia". -Albert Einstein KAIKILLE IHMISILLE YLEENSÄ: Vanha intiaanitarina 'Kaksi koiraa' -nimisestä päälliköstä. Päällikkö kertoi heimolleen: "Sisälläni on kaksi keskenään tappelevaa koiraa. Toinen näkee ihmisessä kykyä, kauneutta ja onnistumisia. Toinen koira taas näkee vajavaisuutta, rumuutta ja epäonnistumisia." Hetken hiljaisuuden jälkeen joku kysyi päälliköltä, kumpi koirista voittaa. "Tietenkin se, jota ruokin" vastasi päällikkö. Suosikkibändit/artistit: Jethro Tull, Michael Bloomfield, Chicago Symphony Orchestra Suosikkileffat: dersu uzala, Kellopeli Appelsiini, My Fair Lady... Lempikirjat: En ole rankannut niitä. Vapaa-aikanani: Niitä, näitä.. Kapakat ei juurikaan. Katson tv:stä mieluiten: Dokkarit (Prisma esim.) Teeman leffoja... Vähän katselen telkkua Kotieläimet: - En pidä: räntäsateesta, äitelistä mainoksista, psykopaateista, politiikoista... Parhaat matkakohteet: Siperian isot joet, vaikka en ole käynytkään Ruoka & juoma: Tervettä ja ravitsevaa, eikä niin kovin herkkua Koulutus: Ammattikorkeakoulu Ammatti: Muu Työskentelen: Päätyöni olen juuri lopettanut, työeläkkeellä nykyään. Jotain toimintaa silti haen. Siviilisääty: Sinkku Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

1

Kommenttia

3

1. Kysymys solubiologeille

Tervehdys biologeille kaikille muille. Varsinainen kysymykseni olisi seuraava: Juovatko, tai oletteko kuulleet että s
    Biologia
    2
    642