Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ajattelepas, minkälaista hysteriaa ja pakokauhua muutamakymmen harmitonta sutta (mitä nyt muutama poro ja metsästysrakki joskus katoaa) aiheuttaa tässä valtakunnassa. Apinat kieriskelevät hiestä märissä lakanoissaan eivätkä saa öitään nukutuksi muuta kuin viinan voimalla. Hirveä parku ja märy raikaa maaseudulla, jotta kuinka kaamea elukka susi on. Sutta pelätään hysteerisesti, vaikka kaikki tapahtuneet ihmisten raatelut ovat lemmikkikoirien tekosia. Apina ei ymmärrä, että kennelistä ostettu rakki on ihmiselle paljon vaarallisempi kuin metsässä jolkutteleva susi.
29.05.2015 23:20
Heh heh, minä olen kuule poju käynyt pikkusen useamassa maassa kuin sinä. Mm Kambodzassa ja Kiinassa olen maistellut koiralihaa niin katu- kuin hienoissakin ravintoloissa. Eräs kiinalainen kokkiystäväni (Guangzhoussa) oli erityisen kiinnostunut suomalaisista metsästysrakeista. Niiden liha on kuulemma hyvin kimmoisaa ja Kiinasta lötyy rikkaita, jotka maksaisivat maltaita tuommosesta lihasta. Kyllähän me vähän jo suunniteltiinkin bisnestoimintaa asian tiimoilta.
29.05.2015 08:15
Heh heh, muutahan sinä apina vaan taajama-alueelle saastuttamasta olemassaolollasi Suomen luontoa. Et vissinkään ole älynnyt pisteteoriaani, jossa todistin maalaisapinoitten saastuttavan luontoa moninverroin verrattuna fiksuun ajattelijaihmiseen. Pisteellä tarkoitan tietysti kaupunkia ja apinalla Susianalyysissa tarkoin määrittelemääni apinaa, en siis mitään viidakossa elävää oikeata luontoapinaa, joka on monin verroin fiksumpi verrattuna Suomen takapajuloissa asuviin petopelkuriapinoihin verrattuna.
28.05.2015 23:51
Heh heh, luuletko tosiaan taukki, jotta minä muuttaisin tyhmien apinoitten takia jonnekin? Päin vastoin. Olen ottanut härkää sarvista kiinni ja Susianalyysia tarjoamalla olen alkanut sivistämään noita apinoita.
28.05.2015 11:53
Heh heh, monestihan vaimot tarkistavat miestensä tamineet, jottei metsästämään lähdettäessä olisi liikaa viinapulloja. Mutta metsästäjäpojat ovat oikeita vekkuleita. Nykyäänhän saa niitä pikkusia viinapulloja (0,5 dl), mitkä mahtuvat mitä mielenkiintoisimpiin paikkoihin ja onkaloihin. Noita sitten poikakavereitten kanssa kaivellaan esiin ja nautiskellaan pusikossa ja leikitään miehisiä leikkejä. Tämä on ihan arkipäivää nykypäivän metsästyskulttuurissa. Ja on noissa pulloissa sitten vielä jännä hajukin kaupan päälle, hi hi hi.
12.05.2015 16:03
Heh heh, sinähän ootkin juuri sitä sakkia, mikä ei susien pelossa uskalla metsään lähteä kuin päissään rakin ja aseen kanssa. Jos minä lähtisin metsään kanssasi, niin rakkisi jätetään kotiin uikuttamaan ja aseet heitetään jorpakkoon. Lisäksi sinulle on tehtävä ruumiintarkastus, jotta et ole piilottanut vaatteisiisi viinapulloja, joista voisit sitten välillä ottaa rohkaisuryyppyä. Ei taida pallinaama uskaltaa näillä ehdoilla lähteä?
12.05.2015 11:34
Joo, röh röh röh rö rö röh rö röh, röh röh.......Ei siitä rakista kuulemma ollut jäänyt kuin riekaleet jäljelle. Oli susi saanut oikein rauhassa ja ajan kanssa namutelle massunsa täyteen. Kyllä siellä karvanaama nyt märisee ja voivottelee. Iso ukko itkeä tuhertaa ihan tyhjää.
11.05.2015 13:43
Hei apina, Lidlistä saat banaaneja tosi edullisesti. Eihän tuo apinaruoka muutenkaan ole kallista nykypäivänä tässä maassa. Sairas riistopolitiika takaa, jotta apina saa tässä maassa massunsa täyteen "ilmaiseksi", ja vielä haistan susipelkosi tänne asti ja näen tuon typerän ilmeesi naamallasi, hi hi hi ku naurattaa....
21.04.2015 22:47
Heh heh, mitähän se laardiperse siinä änkyttää? Noilla läskeillä ei kuula lennä viittä metriä pitemmälle. Minnä työnnän vähintään neljä kertaa pitemmälle kuin tuommonen vajakkiapina.
21.04.2015 18:35
Ai niin, se linkki:
https://www.youtube.com/watch?v=6ym2F3rbKmM
21.04.2015 14:26
Sullahan on apina jo kuset housussa.
10.04.2015 12:50
Heh heh, kaapissa ampuja on hyvä. Nythän suurin osa metsästäjistä harrastaa seksileikkejä keskenään metsästystamineissaan salaa vaimoltansa ja ovat siten eräänlaisia kaappihomoja ja siksi voikin ajatella, että nuo tollot tosiaan ampuvat kaapissa. Myöskin luontopelkuri on hyvä, hi hi hi.
10.04.2015 11:45
Luuletko taukki, että Susianalyytikko käskystä vastaa, heh heh? Minä vastaan, jos katson sen aiheelliseksi. Ja koska sinä apina et vastannut minun esittämääni kysymykseen, niin vastaan siihen puolestasi: Kuulut jokaiseen noihin mainitsemiini kohtiin.
08.04.2015 12:47
Heh heh, hysteeriset apinat täällä vauhkoavat, hi hi hi.
08.04.2015 00:21
Selvästi olet lukenut Susianalyysia terapiamielessä. Jatkoterapian kannalta nyt kysynkin, jotta kuinka moneen näistä jo aiemmin mainitsemistani kohdista kuulut? Tämä ihan sen takia, että saan välittömästi paremman kuvan siitä, kuinka pahasti mielesi on saastunut:
* sutta pelkäävä hysteerikko
* maalaiseinari
* jonkin uskonnollisen hihhulilahkon jäsen
* tollo metsästäjä
* keskustapuolueen jäsen
* apinanaama
* vanhempiensa aivopesun uhri
* alkoholisti
* sonnalle haiseva karvanaama
* pusikossa metsästystamineissa vaimoltansa salaa miestä pussaava tyhjän märisijä
* koiraa paapova taikka metsästyrakkia häkissä pitävä pelle
02.04.2015 15:25
Heh heh, apina tuli kutsusta heti paikalle, hi hi hi.
31.03.2015 18:11
Heh heh he he......apina. hi hi hi apina hi hi hih, apina. Apina, he he he he heh, apina mikä apina heh heh hi hi hih, apina he heheh. Apina, heh heh heh, apina hi hi hi, apina. Apina apina he he he heh heh, hi hi hi apina, heh heh apina.
31.03.2015 07:47
Jahas ja heh heh. Apina sortui jälleen asiattomuuksiin. Vaikeatahan se on tuolla älyllä ja voimalla keskustella asiallisesti ylivertaisen vastustajan kanssa.
23.03.2015 15:07
Kyllä projekti on koko ajan käynnissä, mutta apina on niin erinomaisen hieno ilmaisu, että sille on tosissaan vaikeata keksiä korvaajaa. Yksinkertainen mutta älykäs kielikuva, hi hi hi.
21.03.2015 14:22
Koitahan jo päättää mitä oikein tarkoitit löpinälläsi. Kommenttisi oli tyhjää täynnä oleva palanen maailmankaikkeudessa.
18.03.2015 11:17
36 / 106