Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Heh heh, niiskuneitillä on taas pikkusen paha olo. Vai kestä kuulla mielipiteitä metsästäjistä, heh heh? niisk niisk....
19.12.2011 18:30
Voi hellanlettas, tuleeko nasulle oikein paha olo? Tyhmä (sinä) ei tajua luonnosta mitään ja sille tulee paha mieli jo siitä kun kissa syö hiiren. Fiksu syöttää suosiolla koiransa susille.
14.12.2011 08:32
En tiedä onanoinnista, mutta myöntää täytyy, jotta nälkähän tässä tulee. Mahtava susi on taas saanut namia purtavaa. Kyllä taitaa olla snapsi ja pari lihariekaletta nyt paikallaan. Eläydyn täysillä, mutta arvokkaasti hienoon tunnelmaan.
11.12.2011 21:47
Hyvä kun puhut konditionaalissa:
"viisaampaa nolottaisi kun lukisi "
Sinähän luet oivalluksiani ja tämä lausahduksesi jo todistaa ettet ole viisas. Et totisesti, olet tyhmääkin tyhmempi, älyllisesti surkea mitättömyys ja kaiken lisäksi selvästikin pelkäät sutta ja karhua.
02.12.2011 22:57
Heh heh, tämä on vasta toinen tietämäni fiksu koira. Ensimmäinen on tietysti tiellä makaavia porolaumoja säikyttelevä ja paniikkiin ajama pikku koirani.
02.12.2011 12:29
Heh heh, aika epätoivoista vetää esiin tuo yleisimmin käytetty kortti kun joutuu alakynteen väittelyssä. Onhan ihan arkipäivää, että vaikeasti henkisesti sairas potilas kuvittelee itse olevansa hoitaja tahi lääkäri.
Sinulla ei yksinkertaisesti riitä voima eikä äly ylivertaista vastustajaa vastaan. Haluat lopettaa ja luovuttaa, mutta minä en koskaan ole ollut luovuttajatyyppiä. Tästä on osoituksena mm raivoista vastustusta saanut kirjoittamani Susianalyysi ja hirmuinen kuulatulokseni. Jos pelkäisin ensimmäistä raivohullua petopelkuria taikka kovaa treeniä, niin silloinhan pitäisi lyödä hanskat tiskiin. Mutta semmonen peli ei ole minun juttuni.
Minä siis voisin olla vaikka tuo musta rautapallo, jota sinä heiveröisillä käsivarsillasi yrittäisit pukata mahdollisimman kauas. Rautamöhkäle kuitenkin putoaa aina varpaillesi ja se tekee kipeää. Heikko itkijä ei kipua siedä ja luovuttaa. Hän haluaa vain käydä makkarilta ostamassa hampurilaisen ja katsoa vanhoja Pekko-elokuvia. Se ei käy kipeää eikä vaadi älyä.
02.12.2011 12:09
"Etpä sitten vastannut kysymykseeni"
Kato pallinaama vastaukseni ylempää tästä viestiketjusta.
01.12.2011 16:36
Heh heh, no nyt sulla taas alkaa mennä jo itkun puolelle. voi voi.
01.12.2011 13:56
Heh heh, naurahan sinäkin välillä. Se tekee hyvää. Olethan käyttänyt leijonan osan elämästäsi turhaan itkemiseen ja märisemiseen. Maaseudulla esim. märistään lakkaamatta susien kaameutta.
01.12.2011 09:07
Noh, vähän semmonen sukupuoleton olento. Seksuaalisesti ei semmosessa ole näin heteron kannalta mitään kiinnostavaa. Vähän niinku naispuolinen rekkakuski.
01.12.2011 06:59
Minähän olen aina sanonut, että jos kerran lihaa pitää syödä, niin tällöin pitäisi ihmisen tyytyä navettalihaan. Jos kaikki olisivat yhtä ahneita ja tyhmiä ihmisporsaita kuin metsästäjät, niin riistaeläimet loppuisivat kokonaan muutamassa tunnissa. Ja minä kyllä haistan metsästäjistä huokuvan petopelon, hätäpaskalta haisevan hien hajun.
01.12.2011 06:56
Sinulla ja Breivikillä taas on yhteistä se kun molemmat pelkäätte paskat housussa susia ja karhuja. Kumpikin uhoaa ja meuhkaa posket puhkuen, muttei uskalla ilman asetta metsään lähteä pelkojensa vuoksi. Luin tuossa, että Breivik on todennäköisesti hyväksikäytetty lapsi. Mitenköhän lie sinun laitasi?
30.11.2011 16:06
Vaikka sinun päätäsi ei ehkä olekaan analysoitu, niin se ei tarkoita sitä, ettet välttämättä olisi hullu. Minä väitän, että olet. Äläkä tyhjää sönkötä, Breivik on selvästikin metsästäjä ja käyttäytyy metsästäjän tavoin.
30.11.2011 09:34
Lisään vielä, jotta vaikka vastustankin metsästystä "raivona", niin ehkäpä minulla kuiteskin pitäisi hieman tarkentaa osaamisaluettani. Voipi hyvinkin olla, että lähiaikoina siirryn suoltamaan ajatuksiani tuonne petoeläinpalstalle. Täällä olen jo kait nöyryyttänyt ja kyykyttänyt ihan tarpeeksi. Maukasta hedelmää saamme tosiaan kaikki luonnon ystävät kauttani syödäksemme.
29.11.2011 11:01
Vuolas purkautumisesi se vasta turha oli. Selvästikin sinulla pännii vietävästi, kun joku jaksaa tehdä pyyteettömästi arvokasta työtä luonnon hyväksi ja sivistää tyhmää tolleroa ja petopelkuria. Työni pukkaa kiistattomasti jatkuvasti maukasta hedelmää tähän maailmaan.
Miksiköhän sitten olet noin katkera? Noh, selvästikin esim. pedot pelottavat sinua ja sen tähden raivoat hädissäsi kun minä muutan pikku hiljaa tolleroittenkin ajatusmaailmaa fiksumpaan suuntaan. Pelosta se johtuu. Tuommonen raukka ei nuku yötänsä kunnolla niin kauan kun takapihalla on jonkun eläimen jälkiä ja maassa on jäljellä yksikin petoeläin. Jäljethän kun ovat tietysti juuri tuon kaamean raatelijan jättämät.
29.11.2011 10:34
Kyllä minäkin vastasin tälle naurajalle, mutta vastaukseni jostain kumman syystä poistettiin, heh heh. Mutta naureskelijan sanoin tuolle paskasakille ei tosiaan voi muuta kuin naureskella, heh heh heh.
28.11.2011 20:36
Jos olisit oikea luonnon ystävä, niin et vinkuisi ja märisisi, jos sudet raatelevat poroja, lampaita tai vaikkapa koiria. Kauriin syöttäjä, heh heh...Syötähän oikein lihaviksi ne kauriit, jotta sudet saavat niistä paljon namilihaa.
28.11.2011 17:31
Heh heh, ihan tässä itsekin aloin pohtimaan entistäkin syvällisemmin, että mikähän se nyt voi niin kaameasti hirnuttaa suurta ajattelijaa, kunhan vaan hirnuttamisiltani ja ajatustyöskentelyiltäni joudan analyyttisesti ajattelemaan tätä asiaa. Analysoin asiaa vielä hetken ja paljastan ratkaisun, jos ei löydy toista Mestaria tältä palstalta. Ihan kohtalaisia yrityksiä tässä on kuiteskin ollut.
28.11.2011 11:00
Niin, pysyköön koira lestissään eli pikkusen säikyttelemään ja olemaan puudelina. Jätettäköön sitten nämä raatelut ammattilaisille elikkä uljaille susille.
28.11.2011 04:30
Höh, kyllä kait tuommonen touhu enempi itkettää ku naurattaa kun typerä puudeli yrittää leikkiä uljasta sutta. Ei onneton rakin rääpäle edes saanut lampaita hengiltä.
27.11.2011 15:25
71 / 106