sairasta menoa täällä nykyään

turha palsta

Tuon palstan koulukiusatun märisijän (mukamas analyytikko) tuon mielenterveyspotilaan jutut on kuin leikkikouluikäisen juttuja, eipä niitä juuri muut kommentoi, kuin hän itse.
Raukkapaska käy monologeja itsensä kanssa, välillä jättää kirjautumatta, että näyttäisi jonkun muunkin siihen vastailevan.

Käyn taas nauramassa sairaalle sitten vuoden päästä. Täältä näkee mitenkä tauti edistyy.

34

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vuolas purkautumisesi se vasta turha oli. Selvästikin sinulla pännii vietävästi, kun joku jaksaa tehdä pyyteettömästi arvokasta työtä luonnon hyväksi ja sivistää tyhmää tolleroa ja petopelkuria. Työni pukkaa kiistattomasti jatkuvasti maukasta hedelmää tähän maailmaan.

Miksiköhän sitten olet noin katkera? Noh, selvästikin esim. pedot pelottavat sinua ja sen tähden raivoat hädissäsi kun minä muutan pikku hiljaa tolleroittenkin ajatusmaailmaa fiksumpaan suuntaan. Pelosta se johtuu. Tuommonen raukka ei nuku yötänsä kunnolla niin kauan kun takapihalla on jonkun eläimen jälkiä ja maassa on jäljellä yksikin petoeläin. Jäljethän kun ovat tietysti juuri tuon kaamean raatelijan jättämät.

• Lisään vielä, jotta vaikka vastustankin metsästystä "raivona", niin ehkäpä minulla kuiteskin pitäisi hieman tarkentaa osaamisaluettani. Voipi hyvinkin olla, että lähiaikoina siirryn suoltamaan ajatuksiani tuonne petoeläinpalstalle. Täällä olen jo kait nöyryyttänyt ja kyykyttänyt ihan tarpeeksi. Maukasta hedelmää saamme tosiaan kaikki luonnon ystävät kauttani syödäksemme.

• Maukkaimman
        Susianalyytikko kirjoitti:

Lisään vielä, jotta vaikka vastustankin metsästystä "raivona", niin ehkäpä minulla kuiteskin pitäisi hieman tarkentaa osaamisaluettani. Voipi hyvinkin olla, että lähiaikoina siirryn suoltamaan ajatuksiani tuonne petoeläinpalstalle. Täällä olen jo kait nöyryyttänyt ja kyykyttänyt ihan tarpeeksi. Maukasta hedelmää saamme tosiaan kaikki luonnon ystävät kauttani syödäksemme.

"hedelmän", mitä pystyt nyt ylipäätänsä tuottamaan, tuotat aamuisin valkeaan posliiniastiaan, mistä sitä hetken ihasteltuasi lähetät sen nappia painamalla paikkaan, joka tietämyksesi mukaan on kirjapaino.

• hulluja löytyy

Tällä analyytikolla ja Norjan hullulla (Breivik) onkin yhteinen nimittäjä. Molemmat elävät omissa harhoissaan, kaukana realismista.
      Onneksi tämän palstan hullu on ympäristölleen täysin harmiton, toisin kun naapurimaan hullu. Molemmat toki kuuluisivat hoitoon.

• Minuakin naurattaa

Eikös se Breivik ollut kunnollinen metsästäjä? Heheheheheheeee!

Sitä paitsi: missä mielessä Breivik on hullu sanan kliinisessä merkityksessä? Kansanomaisesti sanottuna jos kaikkia "eriskummallisesti tai järjettömästi" käyttäytyviä ihmisiä nimitettäisiin hulluiksi, niin veikkaanpa että metsästäjät saisivat tuon tittelin ainakin muutamalta ihmiseltä.

• että sileen

Ei, Breivik ei ollut metsästäjä, hänellä ei ollut metsästyskorttia. Hullu hän on sanan kliinisessä merkityksessä, koska hänellä on todettu skitsoferia.

• Vaikka sinun päätäsi ei ehkä olekaan analysoitu, niin se ei tarkoita sitä, ettet välttämättä olisi hullu. Minä väitän, että olet. Äläkä tyhjää sönkötä, Breivik on selvästikin metsästäjä ja käyttäytyy metsästäjän tavoin.

• KorJA

Niin..kumpi on hullumpi tyyppi..sellainen, joka myöntää olevansa hieman vinksahtanut ? Vai sellainen, joka huutelee, että "MÄ EN OLE HULLU!!"? :)

• KorJA

Niin, tuo on kuvauksesi metsästäjästä, joka on miespuolinen. Aika monet kommenteistasi ja kuvaamistasi metsästäjistä näyttäisi kohdistuvan juuri metsästäjiin, ketkä on miehiä. Ihan näin mielenkiinnosta kysyn, että miten kuvailisit naispuolista metsästäjää?

• KorJA kirjoitti:

Niin, tuo on kuvauksesi metsästäjästä, joka on miespuolinen. Aika monet kommenteistasi ja kuvaamistasi metsästäjistä näyttäisi kohdistuvan juuri metsästäjiin, ketkä on miehiä. Ihan näin mielenkiinnosta kysyn, että miten kuvailisit naispuolista metsästäjää?

Noh, vähän semmonen sukupuoleton olento. Seksuaalisesti ei semmosessa ole näin heteron kannalta mitään kiinnostavaa. Vähän niinku naispuolinen rekkakuski.

• samaa menoa teillä

Niin sinulla ja Breivikillä on yhteistä se kun elätte omissa harhaisissa maailmoissa, niinkuin sinun teksteistä näkyy. Ainoa jonka mielestä niissä järkeä on sinä. Sama se tuolla Norjan hullulla, hän itse on ainoa jonka mielestä hän on järkevä ihminen ja niinkuin sinä näet itsesi milloin opettajana milloin minäkin, niin tämä norski uskoo olevansa sotilas komentaja, eikä myönnä olevansa mielisairas.

• Sinulla ja Breivikillä taas on yhteistä se kun molemmat pelkäätte paskat housussa susia ja karhuja. Kumpikin uhoaa ja meuhkaa posket puhkuen, muttei uskalla ilman asetta metsään lähteä pelkojensa vuoksi. Luin tuossa, että Breivik on todennäköisesti hyväksikäytetty lapsi. Mitenköhän lie sinun laitasi?

• ,

Sinulla ja Breivikillä taas on yhteistä se kun molemmat pelkäätte paskat housussa susia ja karhuja. Kumpikin uhoaa ja meuhkaa posket puhkuen, muttei uskalla ilman asetta metsään lähteä pelkojensa vuoksi. Luin tuossa, että Breivik on todennäköisesti hyväksikäytetty lapsi. Mitenköhän lie sinun laitasi?

sinähän se nämä hyväksikäyttöjutut tiedät

• voi sinua raukkaa

Hheh,heh, juuri noin se Breivikkin kääntää puheet pois itsestään. Teillä on noita samanlaisia tapoja oikein roppakaupalla, sinäkin käännät itseesi kohdistuvan tekstin heti muihin.
      Kaikki me muut kuitenkin tiedetään ketä täällä on mahdollisesti lapsena hyväksi käytetty. Sinustahan tulee ilmi aivan uusia yksityiskohtia. Toki tuo on hyvin surullista ja sellitänee osan sinun lapsellisista höpötyksistä.

• hoitoon se vaan

No tuo hyväksikäyttö kyllä selittää ison osan sen järjettömnistä mölinöistä.

• ovat kuin veljekset

Aloittajalta kyllä hyvä huomio, tämä itseään analyytikoksi tituleeraava vatipää, luultavasti sairastaa jotain samaa kuin tuo Breivik.

• metsänmies

Ihan vain tähän väliin kysyn tältä susianalyytikolta, että mistä päättelet kaikkien metsästäjien pelkäävän petoeläimiä?
      Siitäkö, kun kävelemme ase mukana metsässä?
      Ase on mukana ruoan hankkimisen takia, koska monet meistä haluavat syödä välillä myös lihaa johon ei ole lisätty säilöntäaineita ynnä muuta paskaa.
      Kumpi sinusta on oikein; ostaa kaupasta eläimen lihaa joka on kasvatettu vankeudessa ja kurjissa oloissa vai metsästää vapaana elänyt riista jonka liha on lisäksi puhdasta?

• Minähän olen aina sanonut, että jos kerran lihaa pitää syödä, niin tällöin pitäisi ihmisen tyytyä navettalihaan. Jos kaikki olisivat yhtä ahneita ja tyhmiä ihmisporsaita kuin metsästäjät, niin riistaeläimet loppuisivat kokonaan muutamassa tunnissa. Ja minä kyllä haistan metsästäjistä huokuvan petopelon, hätäpaskalta haisevan hien hajun.

• kipee se on

Minähän olen aina sanonut, että jos kerran lihaa pitää syödä, niin tällöin pitäisi ihmisen tyytyä navettalihaan. Jos kaikki olisivat yhtä ahneita ja tyhmiä ihmisporsaita kuin metsästäjät, niin riistaeläimet loppuisivat kokonaan muutamassa tunnissa. Ja minä kyllä haistan metsästäjistä huokuvan petopelon, hätäpaskalta haisevan hien hajun.

samaa skitsoa selvästi sairastaa tämä pönttöpää analyytikko, tuossakin höpertää taas ihan omissa hullun sfääreissä, ei mitään tekoa keskusteltavan asian kanssa.
        Eipä voi kun naureskella. (vaikka ei sairaille saisikaan nauraa)

• kipee se on kirjoitti:

samaa skitsoa selvästi sairastaa tämä pönttöpää analyytikko, tuossakin höpertää taas ihan omissa hullun sfääreissä, ei mitään tekoa keskusteltavan asian kanssa.
        Eipä voi kun naureskella. (vaikka ei sairaille saisikaan nauraa)

Heh heh, naurahan sinäkin välillä. Se tekee hyvää. Olethan käyttänyt leijonan osan elämästäsi turhaan itkemiseen ja märisemiseen. Maaseudulla esim. märistään lakkaamatta susien kaameutta.

• oletpa taas pihalla

Heh heh, naurahan sinäkin välillä. Se tekee hyvää. Olethan käyttänyt leijonan osan elämästäsi turhaan itkemiseen ja märisemiseen. Maaseudulla esim. märistään lakkaamatta susien kaameutta.

Tässä ketjussa kyllä pohditaan vain sinun ja Breivikin yhteistä sairautta.
        Sitä jota sinä et itse edes kykene tunnistamaan.
        Sehän siinä naurattaa ja säälittääkin.

• oletpa taas pihalla kirjoitti:

Tässä ketjussa kyllä pohditaan vain sinun ja Breivikin yhteistä sairautta.
        Sitä jota sinä et itse edes kykene tunnistamaan.
        Sehän siinä naurattaa ja säälittääkin.

Heh heh, no nyt sulla taas alkaa mennä jo itkun puolelle. voi voi.

• Sysilystikko

Eikun ne lisäaineet TUNTUU TOSi HYVÄLLE!
      AI JEE.. MISSÄS NIITÄ SAARIA JA IHMISIÄ ON!
      MENISIN TERVEHTIMÄÄN ennen kun rupean SAIRASTAMAAN yhteiskunnan laskuun!

• metsänmies

Etpä sitten vastannut kysymykseeni. Lässytät pedoista vaikket ole nähnyt luultavasti niitä muualla kuin Googlen kuvahaussa.
      No, eipä tämä ihmisten haukkumisesi paljoa minuun vaikuta, huvinsahan ne kullakin.
      Aion jatkaa metsästystä kuten esi-isämme aikoinaan :)

• "Etpä sitten vastannut kysymykseeni"

Kato pallinaama vastaukseni ylempää tästä viestiketjusta.

• metsänmies

Takoitin sitä, että mistä päättelet kaikkien metsästäjien pelkäävän petoeläimiä.
      Huvittavaa sinänsä, jos tälläistä tulisi mielestäsi pitää vastauksena:
      "Ja minä kyllä haistan metsästäjistä huokuvan petopelon, hätäpaskalta haisevan hien hajun."
      Lue kommenttisi kertaalleen läpi niin tajuat kuinka typerän kuvan annat itsestäsi.

• metsänmies

Enpä tiedä sitten kenen kanssa olet ollut tekemisissä, mutta voin vakuuttaa ettei minua ainakaan huoleta petoeläimiin törmääminen kun kävelen yksin Kuhmon metsissä. Oli se ase mukana tai ei.
      Alueella jossa liikun, on paljon susihavaintoja. Vaan enpäs itse ole metsässä liikkuessani törmännyt niihin kertaakaan.
      Kyllä ne eläimet tajuavat väistää ihmistä metsässä.
      Itse kyllä haluaisin nähdä joskus suden tai karhun luonnossa - tosin turvallisen välimatkan päästä.

• itkeekin vielä

Onhan se vielä tyhmäkin, sen hulluden lisäksi. Muuta ei osaa kun veisata tuota iänikuista itkuvirttään. Tuo jankutus on vakiovastaus, oli kyse mistä tahansa.

Kuinka joku voi pitää itseään älykkäänä, kun keskustelutaidot on samalla tasolla neljä vuotiaan lapsen kanssa? Lapsethan itkee ja nimittelee, kun eivät muuhun pysty. ainoa joka itkuun vetoaa on sellainen jolla jatkuvaa omakohtaista kokemusta sen käytöstä ongelmatilanteissa.

• ei valelääkäri

Näin psykiatrina voin todeta tässä ketjussa esityejä väitteitä henkilöstä, jota on verrattu Breivikkiin.
      Heillä näyttäisi olevan yhdistävänä tekiänä tämä mielensairaus ja hyväksikäyttö lapsena. Tällä palstalla esiintyvällä susianalyytikolla on myös hämmästyttävän heikko keskustelutaito, hän näyttää jääneen lapsuuden trauman myötä erittäin lapselliselle tasolle. Hän itkeskelee usein ja luontokokemukset ovat sieltä hoitolaitoksen takapihalta. Ulkoilutuntien aikaan hän näyttäisi tekevän päänsä sisällä ns. "maakuntamatkoja".
      Välillä hän on myös avohoidossa ja silloin hän ilmeisesti kuvittelee omistavansa kesämökin ja oman asunnon.
      Näyttäisi siltä, että hän tarvitsisi uuden vahvemman lääkityksen, jonka myötä saataisiin tuo pään sisäinen harhainen maailma enemmän harmooniseksi, parantaa häntä ei ikävä jyllä enää voi.

Tähän yhteenvetoon onkin hyvä lopettaa tämä ketju.

• Heh heh, aika epätoivoista vetää esiin tuo yleisimmin käytetty kortti kun joutuu alakynteen väittelyssä. Onhan ihan arkipäivää, että vaikeasti henkisesti sairas potilas kuvittelee itse olevansa hoitaja tahi lääkäri.

Sinulla ei yksinkertaisesti riitä voima eikä äly ylivertaista vastustajaa vastaan. Haluat lopettaa ja luovuttaa, mutta minä en koskaan ole ollut luovuttajatyyppiä. Tästä on osoituksena mm raivoista vastustusta saanut kirjoittamani Susianalyysi ja hirmuinen kuulatulokseni. Jos pelkäisin ensimmäistä raivohullua petopelkuria taikka kovaa treeniä, niin silloinhan pitäisi lyödä hanskat tiskiin. Mutta semmonen peli ei ole minun juttuni.

Minä siis voisin olla vaikka tuo musta rautapallo, jota sinä heiveröisillä käsivarsillasi yrittäisit pukata mahdollisimman kauas. Rautamöhkäle kuitenkin putoaa aina varpaillesi ja se tekee kipeää. Heikko itkijä ei kipua siedä ja luovuttaa. Hän haluaa vain käydä makkarilta ostamassa hampurilaisen ja katsoa vanhoja Pekko-elokuvia. Se ei käy kipeää eikä vaadi älyä.

• asia selvä

Kaikkihan me tiedämme kuka täällä hullu on. Tuo psykiatri on kyllä oikeassa.

Sinä hulluna luulet aina voittavasi, kun sanot muiden märisevän tai itkevän.
      No koska olet hullu niin pidä luulosi, viisaampaa nolottaisi kun lukisi sinun tähänkin ketjuun kirjoittamat "puheenvuorot"
      Mutta noinhan homma menee, hullulla on oma maailmansa, jossa hän on sankati. Sen takia hän hullu onkin.

• Hyvä kun puhut konditionaalissa:

"viisaampaa nolottaisi kun lukisi "

Sinähän luet oivalluksiani ja tämä lausahduksesi jo todistaa ettet ole viisas. Et totisesti, olet tyhmääkin tyhmempi, älyllisesti surkea mitättömyys ja kaiken lisäksi selvästikin pelkäät sutta ja karhua.

• äly, viisaus,järki?

Eli jokainen joka on vähänkin eri mieltä kuin analyytikko on todistettavasti petoja pelkäävä...
      Loistavaa logiikkaa.
      Siinä todellakin olisi oltava suunnattoman viisas että pystyisi tuon kirjoituksista älykkyyttä löytämään.

No ilmeisestihän tuokin on luettavissa >susianalyysista< ?
      Mutta toisaalta olen onnellinen siitä että en pelkää metsästäjiä, maalaisia enkä kepulaisia. Tuota joukkoa kun on sentään paljon enemmän kuin petoja.

• oikea vastustaja

Niin se on analyytikon sairasta logiikkaa ja aina kun hän ei kykene vastaväittämiin juuri monessakaan asiassa, niin vastapuoli hänen mielestää jo itkeä pillittää.
      On siinä muilla naurussa pitelemistä.

Vaikka en metsästäjiä juuri komppaa, niin kyllä tämä analyytikko etoo vielä enemmän. Ja sanotaan että lapset on terveitä kuin leikkivät, ei ainakaan täällä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      603
      2400
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      413
      1915
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1740
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1448
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1376
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      65
      1291
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1184
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      22
      950
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      938
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      843
    Aihe