Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tässäpä tuli tuhtia ja hyvin järkevää tekstiä. Eipä tuohon paljon ole lisättävää. Fiksu kannattaa ilman muuta tällaisia toimenpiteitä.
03.05.2011 12:56
Kyllä oli tykistön viesti silloin kun minä siellä olin. Älä apina yritä viisastella ja pyristellä vastaan viisaammallesi. Ja aukki kakkosen kävin Kajaanissa. Neljällä metsäleirillä olen ollut mukana ja joka kerta on pitänyt vetää piuhoja sinne sun tänne. Pese sinä vaan niitä lattioita siellä siviilikomennuksessasi.
01.05.2011 22:13
Olenhan joskus jo maininnutkin, että armeijan olen käynyt ihan normaalisti ja olen vieläpä alikersantti, tykistön viesti ja Sodankylä. "Joka mies naisen makaa, mutta tykkimies laadun takaa, heh heh"
Eipä ole mulle aseita siunaantunut, kun ei vaan kiinnosta "paskaleikit". Mutta toisaalta olen suunnitellut hankkivani aseen. Minulla kiinnostaisi kunnon ritsa. Sillä olisi mukava ammuskella tiellä makaavia poroja perseelle, jotta niihin saataisiin vähän liikettä. Meillä on siis pikku koirulini kanssa samoja intohimon aiheita. On se vaan mukava seurata panikoituneita poroja ja verrata niitä hysteerisiin susipelkuriapinoihin, jotka minkä tahansa elukan jäljet nähtyään pelkäävät itsensä taikka isoäitinsä joutuvan susien raatelemaksi.
30.04.2011 04:48
Tällaista se elämä on sutta pelkäävien ja metsästystä harrastavien maalaistolleroiden keskuudessa. Tästähän minä olen puhunut, jotta aseet pois apinoilta.
29.04.2011 22:00
Heh heh, nam nam namia, sanoitko, että
"...ja nekin on syönyt vaan muutaman koiran".
Uljaat sudet ovat siis jälleen päässeet herkuttelemaan koiralihalla. Tämä on mahtava juttu. Kerro vaan tarkemmin yksityiskohtia, jotta saamme kaikki oikein nautiskella ja mässäillä.
27.04.2011 13:06
Sinähän sen sanoit, enkä minä. Rinnastit Susianalyysin samalle viivalle Raamatun ja Koraanin kanssa. Ainoana erona käsityksesi mukaan on se, että analyysi ei ole vielä täysin valmis.
Vaikka kyseiset kirjat eivät tietenkään ole mitään absoluuttisia totuuden lähteitä, niin kyllä jos yksittäinen ihminen tuollaisen teoksen väsää kasaan, niin se on jotain todella suurta ja kunnioitettavaa.
25.04.2011 14:10
Heh heh, joko luit uusimman viestini?
21.04.2011 10:49
Minähän en ole koskaan väittänyt, että metsästäjistä suurin osa olisi kepuja. Olen väittänyt suurimman osan petoja pelkäävistä metsästäjäurveloista olevan keskustalaisia ja olen yhdistänyt nämä pallinaamat Susianalyysissa määrittelemiini susiuskovaisiin, lestatiolaisuuteen sekä maalaistolleroihin.
20.04.2011 15:39
Hyvähän se onkin kun näitten keskustalaissusiuskovaisihhulimaalaistolleropedofiilien tekemiset tulevat yleiseen tietouteen. Vastuuseen ja tuomiolle vaan kaikki rikoksen tekijät. Ja muistakaa olla äänestämättä keskustaa ja tällä tavoin vastustaa hörhöjen puoluetta.
10.04.2011 15:32
Minähän olen aiemmin väittänyt, että suurin osa petohysteerikoista kuuluu keskustapuolueeseen. Lisäksi keskustaa miehittävät maalaistollerot ja kaikenmaailman lestapedofiilit. Tällaista puoluetta minä en äänestä.
10.04.2011 12:31
Ihmisen naaman? Siis minähän puhuin nyt metsästäjätollerosta, joka tieten tahtoen menee metsään aseellansa uhoamaan. Tuommoselta vesipäältä kyllä joutaa naaman repiä.
05.04.2011 18:39
Miten joku voi olla noin sairas mieleltään, että tuommosta kirjoittaa? Ihmetyttää vaan tuo ihmisten (apinoitten, esim. sinä) ylenpalttinen tyhmyys. Ota hoidoksi jotain lääkettä, ihan sama mitä, kunhan se on tarpeeksi väkevää ja muista vaihtaa vaippa aamuin illoin.
05.04.2011 14:14
Sitten vielä jos susi onnistuu raatelemaan metsästysrakin, niin juhlat senku paranevat. Olishan se noloa metsästäjäpojalla mennä kotiin mamman luo ilman naamaa ja koiraa, heh heh. Kyllä tässä vielä joku päivä taas juhlitaan. Odotellaanhan ihan rauhassa.
04.04.2011 15:51
Mainitsen vielä tähän väliin, jotta jos jonakin päivänä karhu onnistuu repimään jonkun metsästäjätollon naaman irti, niin tuo päivä on minulle mitä suurin juhlapäivä. Silloin maistellaan taas puoliraakaa lammasta ja nautitaan ruokaryyppyjä.
03.04.2011 18:10
Poisto sen takia kun huomasin avauksessani yhden virhepäätelmän. Minun tekstini tulee aina olla täydellisen pätevää (kuten matematiikka). Palaan kuitenkin asiaan kohtapuolin. Nyt on tarkoitus rinnastaa maailmalle lähetetyt sotilaspojat metsään lähetetyiksi apinametsästäjiksi ja ihmetellä sitä parkua ja voivotusta, jos miina vie toisen jalan taikka karhu repii pojan naaman irti. Turha sitä tosiaan on itkeä kaiken maailman asioita. Itsehän sitä kukin riskinsä valitsee. Susille ja karhuille metsästysonnea toivottaa Suden ystävä.
02.04.2011 10:39
Kyllä jaksaa poika vinkua, heh heh. Trigonometrian lisäksi päihitän sinut kirkkaasti kuulan työnnössä ja lisäksi vielä vien nokkasi edestä viehkeimmät neidot.
31.03.2011 17:04
Heh heh, nytkö apina on jo niin kyykyssä, että pitää alkaa kerätä laumaa kasaan ylivertaisen vastustajan takia. Voima ei näköjään riitä itsellä, eikä äly. Minäpä tiedän, mistä tämä retkahtaminen johtuu. Tämä aiempi kommentini taisi olla liikaa:
"Varmaan käytkin jotain ammattikoulua ja olet törmännyt sanaan trigonometria jossain yhteydessä. Se on sinusta niin eksoottisen ja vaikean kuulonen juttu, jotta täällä nyt pullistelet ymmärtäväsi jotain trigonometriasta. Laatimasi tehtävä oli niin mielenkiinnoton ja tylsä (ja helppo), että et kai tosissasi kuvittele kenenkään tosiammattilaisen (heh heh, vaikkapa minä) sitä edes jaksavan lukea loppuun. Joko olet aloittanut perehtymisen ja tutustumisen Gödel-lukuihin? Jotta sinä niistä jotain ymmärtäisit, niin siihen voikin sitten kuulua muutama sata apinanvuotta"
31.03.2011 11:27
Varmaan käytkin jotain ammattikoulua ja olet törmännyt sanaan trigonometria jossain yhteydessä. Se on niin eksoottisen ja vaikean kuulonen juttu, jotta täällä nyt pullistelet ymmärtäväsi jotain trigometriasta. Laatimasi tehtävä oli niin mielenkiinnoton ja tylsä (ja helppo), että et kai tosissasi kuvittele kenenkään tosiammattilaisen (heh heh) sitä edes jaksavan lukea loppuun. Joko olet aloittanut perehtymisen ja tutustumisen Gödel-lukuihin? Jotta sinä niistä jotain ymmärtäisit, niin siihen voikin sitten kuulua muutama sata apinanvuotta.
30.03.2011 13:18
Heh heh, "hyväksyn". Mikä sinä olet mitään hyväksymään? Vaikka vesipäälläsi näköjään osaat laskea ainakin kuuteen, niin se ei oikeuta sinua ylentämään itseäksi miksikään hyväksyjäksi. Koita nyt ymmärtää, että sinä tässä istut "koulun" penkillä ja minä sivistän sinua. Minähän olenkin jo maininnut sinulle, jotta mm monet mielenterveyspotilaat kuvittelevat olevansa hoitajia taikka lääkäreitä. Tässä ilmeisesti on nyt vähän samasta asiasta kyse.
29.03.2011 05:36
Minähän olen usein maininnutkin, jotta Suomessa on vajaa 150 sutta, kun metsästäjähörhöt ja poronpurija-apinat ovat puhuneet moninkertaisesta määrästä. Ja luulis sinunkin tajuavan, että eivät ne sudet aina pysy saman maakunnan, eikä valtionkaan aluella. Juuri tällä hetkellä Satakunnan alueella on viisi sutta. Voitkohan tajuta vesipäälläsi, mitä tarkoitan?
28.03.2011 20:09
76 / 106