Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minähän kyllä tiedän:
http://fi-fi.facebook.com/samuli.heikkinen
28.03.2011 16:01
Etkö apina älynnyt, jotta selvästi tarkoitin työmaallani maasedulla asustelevaa apinalaumaa, heh heh. Tyhmälle apinalle pitää kaikki selittää juurta jaksaen, jotta menee perille. Tätä laumaahan minä sivistän.
28.03.2011 14:03
Kertoile sinä vaan tuota "nettitietoa" ja kuvittele olevasi viisas, heh heh. Jos minä sanon, että Satakunnan alueella oli eilen kolme sutta, niin silloin siellä oli eilen tasan kolme sutta. Mikki hiiren vikinällä ei tässä asiassa ole mitään merkitystä. Tällä hetkellä Satakunnan alueella on neljä sutta.
Koillismaalla yleensä kun poropaimenet ja petopanikoijat laskevat susia, niin helposti saadaan tulokseksi yli kymmenkertaisia määriä todellisuuteen verrattuna. Mutta kyllä minä nautin kun sudet saavat poroja raadellakseen, voi jessus ku se on mahtavaa.
28.03.2011 14:00
Jos hysteerikot laskee susimääriä, niin tulos on aina reilusti yläkanttiin. Petopelkurihan pelkää niin vietävästi, että koirien ja jopa jänisten jäljet tulkitaan yleensä susien jättämiksi. Sitten kun apina ei vielä osaa edes laskea, niin mitä merkitystä tällaisilla laskemisilla on? Luottakaa vaan enemmän oikeiden asiantuntijoiden (esim. minä) laskemisiin.
Ja heh heh, miten niin huikeat 10-15 sutta? Satakunnan alueelle mahtuisi huoletta parisataa sutta. Tulishan siinä tällöin kuiteskin hajuhaittoja, kun panikoijat ripuloisivat hädissään koko maaperän ruskeaksi.
27.03.2011 21:20
Heh heh, menikö kakulit housuun ylivertaisen vastustajan edessä kun noin lukihäiriö iski? keksimpä, keksimpä ja keksimpä, heh heh. Itse ottaa lukihäiriön puheeksi ja sitten sökeltää hädissään mitä saattuu, heh heh. Ja vastataan nyt sitten huvikseen, että satakunnan alueella on tällä hetkellä kolme sutta ja ne kaikki ovat ystäviäni.
27.03.2011 15:47
Äläpäs apina lässytä, heh heh. Sinä asut takuuvarmasti jossain perähikiällä ja minä haistan tänne asti sinusta huokuvan pelon? Se on sille ihan sama, mitä hädissäsi sepittelet, mutta kun faktaa on jo tämä haju. Ja minullahan on tarkka hajuaisti kuten sudellakin. Minä olen usein haistellut tätä hysteerisen apinan hajua kerätessäni aineistoa pitkin maakuntia Susianalyysia varten.
26.03.2011 14:40
Voi halleluja tyhmyyttäsi, heh heh.
Luuletko esim, että maaseutujemme susipelkurit ja metsästäjäapinat älyävät satelliittipaikantimen teoriasta ja siihen liittyvästä korkeammasta matematiikasta höykäsen pöläystä. Matemaatikot ja insinöörit ovat kehitelleet laitteen, jota apinakin osaa käyttää.
26.03.2011 04:25
Noh, räätälöidään sinulle pari tehtävää, helppo ja vaikea. Ensimmäinen on äärimmäisen helppo ja toinen on vaikeahko. Näihin et löydä mistään muualta vastauksia kuin minulta, jos ja kun todennäköisesti ainakin toinen jää sinulta ratkaisematta:
TEHTÄVÄ 1. Osoita todeksi väittämä, jotta sinä olet apina. Siis tässä väittämässä tarkoitetaan nimenomaan sinua ja Susianalyysissa määrittelemääni apinaa.
TEHTÄVÄ 2. Onko luku (2 potenssiin 216091) miinus 1 Gödel-luku? Ja jos väität, että on, niin todista väitteesi, kuten matematiikassa yleensä on tapana. Myöskin sinulla tulee todistaa mahdollinen kielteinen vastauksesi.
25.03.2011 14:14
Mutta onko yksikään apina sitä vielä yrittänyt ratkaista? Tämä edellinen vastaajahan oli fiksu ihminen. Jatkokysymyksiä kyllä piisaa tarvittaessa.
25.03.2011 12:11
niin tämä oli siis tuolle hunters lifelle. Hän onkin oiva esimerkki eräästä sivistettävästä yksilöstä työmaallani, siis tarkoitan hysteeristä ja petoja pelkäävää maaseudulla asustelevaa apinalaumaa.
25.03.2011 12:09
Sanomani on tosiaankin niin väkevää, jotta (fiksuja) nuolijoita riittää. Pelkurit sen sijaan vapisevat ja hädissään laukovat kommenttejaan (hätäpaskoja).
25.03.2011 12:07
Heh heh, minä kuule olen tenttinyt elämäni aikana sen verran paljon tenttejä, jotta minä tenttaan ja sivistän nyt (välillä apinoita, joita täällä riittää). Koitahan apina jo älytä se. Toki jos vielä lisäkouluttaudun, niin tottakai silloin suoritan lisää tenttejä. Mutta muistapa sinä vertaukseni "hulluihin", joilla menee puurot ja vellit sekaisin.
25.03.2011 12:04
No menikös nyt metsästäjätollerolta ruokahalu, heh heh? Eikö äiskä ole opettanut pikku palloposkea syömään lautasta (tahi) pääkoppaa tyhjäksi? Kaikelaisia vinkujia sitä on olemassa. Ensin lähdetään posket puhkuen metsälle ja sitten kun on lihaa tarjolla niin aletaan märisemään.
25.03.2011 12:00
Minä en sääli sinua. Siitä ei ole mitään hyötyä. Sen sijaan sivistän mielelläni muita, olkoon ne vaikka kuinka tolloja tahansa. Tämä on kutsumustyötä. Ja sulla sitä paitsi unohtu viitata, susipelkuri heh heh.
24.03.2011 16:18
Miten niin en vastannut? Tässä vielä vastaukseni uudemman kerran, kun ei se apinalle näytä kerralla menevän jakeluun:
"Nythän tässä apinalla menee puurot ja vellit sekaisin ihan samalla tavalla kuin (mielenterveys)potilas joskus luulee olevansa hoitaja taikka lääkäri. Minähän tässä toimin sivistäjänä ja kansankynttilänä, etkä sinä.
Ja vuodatuksellasi ei ole matamatiikan kanssa mitään tekemistä. Matemaattiseen kysymykseen kuuluu täsmällisyys ja selkeys, ei mikään epämääräinen sökellys. Ja onpahan oikein tosilentokone kun ihan kahtatoista solmua kulkee, heh heh.
Annappa ku ope laatii oikean matemaattisloogispsykologisen kysymyksen Susianalyysiin liittyen. Lopetahan nyt se opettajaa leikkiminen ja viittaa jos on asiaa"
24.03.2011 14:48
SUURI KYSYMYS
Seuraavassa on muutama kirjain, jotka sinun tulee laittaa oikeaan järjestykseen, niin tällöin saat itseäsi hyvin kuvaavan sanan:
P A I A N
Jotta tehtävä ei olisi liian vaikea, annetaan muutama lisävihje
Vihje 1. Sana alkaa ja päättyy A-krjaimella
Vihje 2. Toisena kijaimena ei ole I eikä N
Vihje 3. Keskimmäinen kirjain on I
24.03.2011 10:00
Noh, vahvimpia alojani ovat matematiikka (todennäköisyyslaskenta, tilastotiede), psykologia ja tähtitiede. Käteenkin olen joskus vetänyt ja uimataito on hyvä.
19.03.2011 21:38
Näin on, osuit ihan oikeaan. Mutta ei ne tutkinnot ihmisestä vielä fiksua tee. Minulla on siis muitakin avuja ja ominaisuuksia, joiden ansiosta olen näinkin fiksu.
19.03.2011 18:02
ainakin lähtee henki sydänkohtauksella (jonkin eläimen jäljet) taikka maksakirroosilla. Itse olen kylläkin yrittänyt pelastaa näitä apinoita, enkä kuristaa kuolemaksi. Voimaa kyllä olisi. Olen usein jo maininnut, jotta metsästyskoiran liha on erityisen kimmoisaa ja siten makoisaa paistinpannulla. Tämän olen oppinut kiinalaiselta kokkiystävältäni. Siksipä minä voisinkin lahdata pari hiestä märkää rakkia ruuaksi seuraavan kerran kun meillä on shakki-ilta ja minä olen ruokavastaava. Irtorakiltahan lähtee henki hyvinkin helposti. En nyt viitsi tässä tätä sen tarkemmin kertoa. Minähän en koskaan sorru asiattomuuksiin.
26.02.2011 03:25
jotta Obama on lapsellinen apina ja Halonen hänen lässy mielistelijä. Voimaa ja viisautta löytyy mm Kiinasta, Pohjois-Koreasta, Iranista, Libyasta ja koko entisen Neuvostoliiton alueelta.
25.02.2011 19:57
77 / 106