Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
se täysin selvä asia, jotta jos seisoskelet siellä passissa, niin oikea ja tarkoituksenmukainen paikka sinulle olisi joko vanhainkoti, AA-klinikka taikka sitten hourula. Mahdollisesti joku passitollo joutaisi näistä kahteenkin paikkaan, jopa kolmeen.
18.11.2010 16:48
sitä toivoa, mutta miten kehtaat kun afrikassa lapset näkevät nälkää? Jauha ennemmin vaikka isoäitisi koirillesi.
15.11.2010 14:48
rouva lerppahuuli kun koiranäyttely on fiksun kannalta mitä typerintä ajanvietettä. Sairaat ihmiset jalostavat koiriaan mieleisiksiin välittämättä koiran hyvinvoinnista tuon taivaallista. Ja siksi osuva nimitykseni lerppahuuli kun huulet tötteröllä kyselet typeriä kysymyksiäsi, joille apinatkin nauravat. Lisäksi vielä taitaa vinkua aika kovasti yläkerrassasi?
12.11.2010 19:22
jotta harrastat ja leikit vinkuleluilla, heh heh. Sen verran vinkumista ja ähellystä on tekstisi. Tuommosen pallinaaman tuskin koiraa kannattaa laittaa ja jos laitatkin, niin se joutaisi susien raatelemaksi.
12.11.2010 13:20
minä viinaa. Olen monesti jo todennut, jotta aina kun sudet ovat tässä maassa saaneet mässäillä ja raadella lampaan- taikka poronlihalla, niin se saa minut juhlatunnelmaan. Tällöin maistuu ruokaryyppy ja hyvä ruoka. Etkö ole mukamas lukenut ruokareseptejäni? Puoliraaka lammas, nam namia.
12.11.2010 02:36
se parantaa, ilmiselvästi. Tästä on osoituksena jo monesti täälläkin käsitelty surkuhupaisa ja mieletön tapahtuma, kun hirvestäjäeinarikännialiastopi ampui metsoa hirvenä vai oliko se hirveä metsona? heh heh... Jos hirvi peiteltäisiin heijastimilla, niin luulisi pallinaamankin tajuavan, mitä kohti pitää ampua. Ongelmana tässä ovat kuitenkin esim. pyörävaloja käyttävät pyöräilijät ja heijastimia käyttävät lenkkeilijät. Tyhmä porsas kun ampuu heijastuskoulutuksen saatuaan mitä tahansa kiiltävää kohdetta kohti.
12.11.2010 02:31
kuin ase valtiolle, ennenkuin vahinkoa pääsee tapahtumaan ja pakkohoito AA-klinikassa sekä kasvisten ja vihannesten lisääminen ruokavalioon. Tämä hoito sopii myös kaikille muille porukan jäsenille. Tätä kautta se lähtee tämän järjettömän teurastuksen (hirvestys) vähentäminen tässä maassa.
11.11.2010 14:25
viitsi, koska et ilmeisestikään älyä syvällisestä analyysista mitään.
10.11.2010 16:35
susia pitäisi olla niin paljon, jotta ne raatelisivat ylimääräiset hirvet, mutta kun tällöin sinä olisit ensimmäisten joukossa vinkumassa ja märisemässä susien paljoutta, kun pelkäät niitä.
09.11.2010 22:26
hysteerikolla pimeni yläkerrassa. Taitaa sudet ja karhut pelottaa?
09.11.2010 19:28
se sittenki ollut 68,500 taikka 860,50. Ei, kyllä se varmaan oli 6,0850 tai ehkä kuitenkin 6800,5. Ei, kyllä se oli 8,6500. Eiku 80650......öö jos se oliki 00,856. Heh heh, jätähän pelle hirvet susille ja osta makkarilta hampurilaista lihanhimoosi.
09.11.2010 19:26
känninen hirvestäjäapina voi olla noin tyhmä. Lukema 608050 on selvästi virhekoodi, joka johtuu tyhmyydestäsi. Olisi pitänyt olla 608051, jotta toimisi. Jätä nuo jahtihommat vähemmälle ja sivisty sitä kautta, niin ehkäpä jonakin päivänä saat yhteyttä puhelimellasi.
09.11.2010 13:01
kaikista huvittavinta on kun kaikista äänekkäimmin vinkuvat ja parkuvat metsästyskoirien omistajat, jos susi pääsee raatelemaan. Miten tuommoset "raavaat" miehet ovatkin niin kovia märisemään? Kyllä on monenmoista sankaritarinaa vuodatettu suden syömästä sankaripiskistä, heh heh. Mitäpä minä sudenkaltaisella koiralla tekisin? Olkoon sudet vapaina metsissä ja syökööt poroja ja koiria, miksei lampaitakin laitumelta, nam nam. Ei mulla sudet pelota, päinvastoin, olen Suden ystävä.
06.11.2010 20:17
on pikkunen sekasekarotuinen rakki, joka on erikoistunut vaikkapa räksyttämään ja ajattamaan poroja. Porolaumahan joutuu paniikkiin jo pikku räksytyksestä. Koirien jalostustoiminta ja näyttelytouhut on ihan perseestä.
06.11.2010 10:10
sinä sitten vaan ja pyörittele apinan lerppahuuliasi typerä ilme naamallasi. Veikkaanpa, jotta olet susipelkuri, heh heh.
05.11.2010 14:38
näitä syöttejä, johon pöljä tarttuu hädissään?
03.11.2010 10:49
oliko se teeri vai metso vaiko riekko, tai vaikkapa kaamea susi, joka jätti jälkensä hankeen. Tämä tuli hysteerikolla ensinnä mieleen, heh heh.
03.11.2010 10:48
heti tuli vastaukseksi (yksinkertaiselta apinalta) vanhaa ja laimeaa kliseetä kun joku fiksu kirjoittaa tälle palstalle. Metsästyskoiran OMISTAJA kun ei ole millään mittapuulla mitattuna fiksu. Hän on enemmänkin ahne lihansyöjäihmisporsas, joka havittelee metsästä luonnon eläimille kuuluvaa ravintoa, siis elukoita, jotka kuuluvat uljaille petoeläimille. Näistä susi ja karhu ovat ehdotonta aatelia. Lisää mestarillisista oivalluksistani voit lukea metsästyksen vastustajat- palstalta. Voit aloittaa Susianalyysiin perehtymisen minun johdollani.
03.11.2010 10:23
ja minä olen kuullut jotta suomessa metsästäjät hoonaavat toistensa peräreikiä, salametsästäjät tekevät sen salassa vaimoiltaan ja tästä nimitys suomalainen salametsästäjä.
01.11.2010 15:06
no sittenhän nuo irrallaan olevat rakkikoirat mm. metsästyskoirat ovat ensimmäisenä teurastettavien listalla olevia elukoita. Ei muuta kuin pataan vaan, niistä saa makoisaa ruokaa. Koirat ne tässä maassa raatelevat lapsia ja vanhuksia eikä pedot. Ja minulla on oikeus puolustautua tyhmiltä pallinaamoilta, elikkä jos tulet vastaan minua, niin revin korvat päästäsi, niin tällöin luulen että lopetat tyhmän jauhamisesi ja vinkumisesi petojen vaarallisuudesta kun pipiä tuntuu päässä, heh heh voi mikä lölleröpelkuri.
01.11.2010 13:51
83 / 106