Vapaa kuvaus

olen oma itseni aina ollut mut se parempi puoli on aina puuttunut.tunne ihminen oon aina ollut eikä se siitä mikskään muutu.on tullut siks takkiin. Suosikkibändit/artistit: p Suosikkileffat: l Lempikirjat: a Vapaa-aikanani: p Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: p Katson tv:stä mieluiten: ö Kotieläimet: o En pidä: o Parhaat matkakohteet: O Ruoka & juoma: o Kotimaa: --- Koulutus: --- Koulut: ö Ammatti: Muu Työskentelen: ö Ase tai siviilipalvelus: ö Yhdistykset/kerhot: ö Siviilisääty: --- Lapset: --- Hakusanat: o

Aloituksia

1

Kommenttia

3

  1. olen tunne ihminen mitä minuun tulee ja yks mimun mottoni on se kohtele toista niin kuin toisvoisit itseäsi kohdeltavan.Uskovainen en ole vaan toivoisin joskus voivani herätä oman kullan kainalosta aamulla ja sanoa hyvää huomenta rakkaani.Ajatuksia on paljon.Viikonloppu terveisin timo.