Vapaa kuvaus

Asun nykyään Kaarinan puolella .avoliitosta jäänyt leskeksi.Olen viellä työelämässä puolipäivää ja vapa-aikani koitan liikkua.Lapsia kaksi jo aikuisia,lasetnlapsia kolme.Etsin ystävää lenkkipolulle,elokuviin tai muuten vain iltaa viettämään kotona.En tupakoi enkä alkoa käytä nimeksikään.tanssimisesta tykkään. Suosikkibändit/artistit: hyvä tanssimusikki Suosikkileffat: saksalaiset dekkarit ja muut polisi sarjat.luontofilmit Lempikirjat: cookson, Roberts Vapaa-aikanani: ulkoilu, tanssi, vesijuoksu, kuntosali Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: - Katson tv:stä mieluiten: Uutiset, polisisarjoja Kotieläimet: ei elmimiä En pidä: loskakelistä Parhaat matkakohteet: Kotimaa ja Viro, Pärny Ruoka & juoma: valkoviini, siideri, kaikkiruokainen Koulutus: Peruskoulu Koulut: - Ammatti: Terveydenhuolto Työskentelen: kaupungin alaisena Ase tai siviilipalvelus: - Siviilisääty: Sinkku Lapset: Olen ylpeä vanhempi Email: [email protected]

Aloituksia

0

Kommenttia

2

1. Olen ruvennut ajattelee mitä mun mieheni halusi mun elämän jatkuvan. Hän oli eloisa ja elämää rakastava. Hänen sisko kysyi multa haluaisiko hän mun vain itkevän ja oleva yksin seinien sisällä. Hän oli mua 9v vanhempi mutta en minäkään mikään nuori enää ole. Olisi vain niin kiva kun olisi joku samanikäinen ja oloinen jolle saisi jutella päivän tapahtumia vaikka eihän niissä nyt mitään kerrottavaa näytä olevan. Lenkillä olisi kiva kahdestaan ym. Omille lapsille ei osaa oiken sisipiä tuntemuksia kertoa, muuten heidän kanssa menee ihan hyvin. Täälä päin +3 ja liukasta, vettä tihkuttaa