Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
atamecat
profiilit
atamecat
atamecat
Vapaa kuvaus
Olen blondi 170/100 tukeva halukas nainen
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ehkä vähennetään korvauksista ne päivät kun on ollut täysihoidossa valtiolla, ei sekään ilmaista ole, taitaa jäädä maksunpuolelle, niinhän muillekin rikoksen uhreille yleensä käy.
22.02.2015 12:47
LUE TÄÄÄ!
Leiki sillä sun eukkos klitalla aina kun se on lähellä ja voitsen tehdä vaikka lapsi olisikin huoneessa. siis salaa ja puoliso tykkää ja opettelet pitämään vaimosi tyytyväisenä, leiki kultasi klitalla. salaa siitä ne tytyöt tykkää...
11.01.2014 21:58
No mun vaihtoehto on kaksi makuuhuonetta, asumme yhdessä mutta eri makuuhuoneessa, ei me ole koskaan riidelty, ja mun mies ei ole sellainen että etsisi uuden suhteen joten meillä kaikki on tälleen hyvin.
Voisin toki muuttaa yhteen jos löytäisin tosi rakkauden vielä viiskymppisenä, voisin kyllä seksin ja rakkauden vielä hyväksyä jos niin hyvin kävisi...
Sitä odotellessa, asutaan yhdessä ja eletään vieri vieressä mut ei yhdessä...
Onhan tällaisia avioliittoja olut aina ei tämä mikään uusi keksintö ole.
Oma huone on parasta mitä mulle on tapahtunut, nyt on sukupuolielämäni vilkastunut, ja parantunut huomattavasti,,,kun saan itse päättää mistä pidän...
19.01.2013 20:49
No paras panoni oli kyllä Myyntijohtajan kanssa jota alistin, siis sidoin sen kädet kiinni ja hyväilin suullani sen kullia, enkä antanut laueta, molemmat ihan taivaissa, elikkäs siinä yhdistyi sekä älykkyys ja kiima.
Voin suositella olimme molemmat sen aktin jälkeen ihan poikki, ja pellolla, että mitä tapahtui, siis niin kiiman vietävinä ettei taju toimi, en koskaan unohda sitä hetkeä elämästäni.
Mistä en jurikaan muista, hauskasti sanottu. Mutta homma alkoi jo pari päivää aiemmin.
Kaikella asiaan sopimisella ym. ym. ja tekstiviestejä lähetettiin usein ja ne koski kyseistä aktia, siis aivot oli jo herätelty mietteeseen että seksiä on tulossa, se toimii naisella mielestäni ja miehelläkin tosiaan .... kertokaa oma mielipiteenne...
16.07.2012 00:14
1 / 1