Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

7

  1. oon 16 ja tykkään ihan sikana valkosesta! tykkään pukeutua 'enkelimäisesti' . en kulje massan mukana ja lisään aina vaatteisiin jotain omaa :) talvella erityisesti rakastan käyttää tummansinisiä farkkuja ja ihanaa pehmeetä valkosta villapaitaa +valkoset villasukat
  2. onon :)