Punaiset farkut pojilla?

malchik_gay

Mitä ajattelette jos näette pojalla punaiset farkut?

22

671

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14w.gggiiirrrlll

no ihan ok. ei mun mielestä oo kummallista. mun mielest on just tyylikästä, ku joku uskaltaa vähä poiketa normista

• että jätkällä on punaset housut. nii sitte?

• gay

gay

• 35345345345

^ saying like it would be a bad thing, lol

• girl97...

Mä ainaki tykkään älyttömästi

• joku

ite ainakin käytän ja ei oo tullu muutako kaks valittanu ja neki oo vaa vähä vaa jotsi sanonu et olik järkee tai sillee mut tiiän aika montaki kellä on

• Nevermiiinnd

riippuu muusta tyylistä, tietty jku hipsteripoika punasis farkuis aihuettaa myötähäpeän mut jku punkkari tai muu niin

• 345345345

mä en vaan tajuu tällasta ajattelutapaa, jos jollakin on tyylistä riippumatta tietynväriset housut oli ne sitten siniset, vihreet tai punaset niin miks pitää aina lähetä tälle ''ei luaja häpeen ton puolesta'' - kannalle? järkyttävän lapsellista..... jokasella on oikeus pukeutua niin (mauttomasti?) kun haluaa.

• Teinipoitsu

Punaiset, lilat ym housut pojalla ei ole mitenkään homoa. Tarhassahan sitä sanottiin että punainen on tyttöjen väri, mut jos siihen uskoo vielä ala-asteella, saatika ylä-asteella, jo niin on mielessä vikaa. Ei ihmisiä voi sanoa homoksi vaatteiden värien takia. Punainen on yhtä paljon poikien väri kuin tyttöjenkin. Säälittävää haukkua homoksi tuollaisen takia.. Sitten voin ymmärtää jos jollain pojalla on pinkit housut, kirkkaan keltanen paita, kaulahuivi ja jotain muuta päällään. Silloin itsekin voisin ajatella häntä homoksi.

• 4564565

no se on kyllä ihan yhtä säälittävää arvostella toisia ihmisiä ja homotella oli sitten millanen tyyli tahansa. ei housujen väri vittu määrittele sitä mistä sukupuolesta tykkäät. ja ei millään homoudella ees oo loppujen lopuks väliä. juntti.

.... oikeesti? kaulahuivi? missä luolassa elät? helvetin monella jätkällä on nykyään kaulahuivi, ja toi keltanen paita, PLEASE.

• kuka pelkää leijonaa

Riippuu minkä tyylinen/näköinen :) Jos sopii muuten tyyliin, niin sitten ihan kivat.

• gfvbhgdf

Ennen se oli hienoa, nykyään se on massan pukeutumis tyyli. Ja niitä näkee sitäpaitsi vaan 10-15-vuotiailla pikkupojilla. Ei sinänsä haittaa, mutta ei se saa aikaan mitään "wow" -efektiä minussa ainakaan.

• 12312312312313123

Suomen toivot miettii suomi24 että ''oliskoshan punaset farkul pojil niinku ok'' ei helvetti tappakaa ittenne

• 34534545

noh, lyöpäs pari jämerää ehotusta mitä meidän pitäs ajatella sitten. et sinä ole mikään sanomaan ketkä saa puhua mistäkin, tapa ittes juusto.

• töötöö

Mun mielestä ne on kyllä aivan ihanat!

• TrolledSex

Löytyy,Punaset Solidit:)12v oon,kohta 13

• Poijjaat123

Punaiset ja viininpunaiset housut olivat joku aika sitten ihan tyylikkäät. Nyt niitä näkee kaupungilla lähes jokaisella vastaan tulevalla 10-16 vuotiaalla pojalla.

• Just sayin'

Ite ei kyllä kiinosta miten ne pukeutuu mutta tiukkoihin punaisii farkkuihin pukeutuneet pojat on SnapbackSwagFagPieniMoloHomoYolo ja ne on ihan vitun homoja.

• ThatSuperEMO

Mä ainaki piä erilaisii vaatteit ku muut meiä koulus. mul on tumma violetit tiukat farkut eikä vois vittuukaa kiinnostaa mitä muut sanoo. Oon muillaki tavoil iha eri näköi mut e ala ny luetella. nii ja oon poika... hetero. En välitä mit muut on. ne voi ooolla kivoiki

• värikkäät housut<3

just söpööt(: eikä tee kenestäkää homoo jos pitää punasii housui ! onpas tyhmää tommosen jutun takii sanoo nimitellä jotakii.. ne on vaa tyylikkäät:p

• rosshfhh

ei vittu täydellist!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      275
      4699
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      134
      3040
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      44
      2877
    4. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      30
      2855
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      76
      1811
    6. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1664
    7. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1521
    8. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      60
      1429
    9. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      95
      1292
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      215
      1190
    Aihe