a.liljeroos
![]()
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
13
Kommenttia
164
joulukonsertit
Kertokaa joku joka on ollut jo Tapsan joulukonsertissa.Tunnelmia ,mieteitä ym . Ois mukava kuulla kun ei itse pääse7269Joulukonserttikiertue
Tapanin sivuille on tullut joulukonserttikiertuepaikat mutta satakunta on tyystin uhohdettu. Toivottavasti asiaan tulee24389Tulkkilan yö
Kävin eilen 11.6 katsoamssa Tapsaa Kokemäellä kun hän arvosteli paperista tehtyjä pukuja Lasse Virenin kanssa ja sen jä8228live-esiintyminen
Pakko kertoo että me porilaiset päästään nauttimaan Tapsasta perjantaina neljän 20 min setin verran . Pakko ainak35211juhannusterveiset
kaikille TAPANI KANSAN faneille ja kuuntelijoille seka myös TAPANILLE itselleen. meitä jotka eivät pääse juhannuksena4313sunnuntaina
päästään katsomaan tv.stä tapsan lauluja pitkä kuuma kesä ohjelmassa. onneksi näkee edes tv,ssä kun ei osu kohdalle taps12450ONNEA TAPSA
TAPANI KANSALLE MAHTAVAT SYNTTÄRIONNITTELUT. ON IHANAA KUN SAAMME VIELÖ KUUNNELLA SINUA MONIA VUOSIA. VIINI PARANEE VA17979tapsan vointi
hei kaikki fanit ja ei fanit annetaan jo tapsan olla ja nauttia joulusta myös. eikös ihmisillä pitäis olla hyvä tahto151812konsertti
jos tapani oli ollut hyvä järvenpäässä niin porin konsertti oli sitten täys fiasko. ensiksi konsertti alkoi myöhässä kos4582tunnelmoiden
ihanaa kohta pian syksy on niin pitkällä että päästään tunnelmoimaan tapsan konserttiin. sitä odottelen jo innolla7615toivottaisin
hyvää joulua etankin kaikille niille, jotka käyvät haukkumassa meitä faneja tällä palstalla ja tietysti niille oikein hy181001eikö kukaan
kirjoittajista ollut tapsan viimeisessä juhlakonsertissa.ölisi kiva kuulla tai lukea kuulumiset sieltä ja mitkä olivat f5681kuka oli
Merikievarissa lauantaina 24.3 kun Tapsa esiintyi siellä. Haluaisin vain tietää oliko yhtä hyvä kuin aina ennenkin.Ikävä4379