Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
h-x
profiilit
h-x
h-x
Vapaa kuvaus
Kaikkien alojen asiantuntija ja Askon kaveri ;)
Aloituksia
0
Kommenttia
8647
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Eivät+he+tiedä+että+tykkään+vähän+pojista+näköjään,+vaikka+kolme+lasta+ja+vaimo+minulla.+"
Kyllä+he+tietävät.+Ovat+samaa+sarjaa+kanssasi,+elleivät+sitten+avoimesti+homoja.
Homo+on+sellainen,+joka+pystyy+rakastumaan+oman++sukupuolen+ihmiseen.+Samaa+sukupuolta+olevan+kanssa+seksinkään+harrastaminen+ei+tee+homoksi,+mutta+kertoo+se+monipuolisuudesta.+Näitä+"monipuolisia"+on+yllättävän+paljon.+Viimeistään+viiskymppisenä+he+uskaltavat+raottamaan+sitä+kaappiaan+sen+monipuolisuuden+osalta.
Maikkarin+txt-tv,+sivu+897.+Siellä+on+ukkomiehet+kaveria+etsimässä+usein+ja+siinä+ei+ole+mitään+pahaa.+Mieluummin+pettää+muijaansa+miehen+kanssa,+kuin+naisen.+Voi+olla,+että+sen+"metsästyskaverin"+kanssa+peuhatessa+muija+ei+aavista+mitään.+Toisin+on,+jos+sihteerinsä+kanssa+alkaa+käydä+kalalla+:D
Joo.+Ja+toki+kalu+näyttää+isommalta,+jos+saa+sen+maharasvan+siitä+kullin+ympäriltä+pois.+Asko+tosin+väitti,+että+naiset+tykkää+eniten+masumiehistä.+Johtunee+siitä,+kun+hänellä+sitä+massua+piisaa.
07.10.2017 15:49
Asko+hei!+Olisi+uskottu+ihan+yhtä+hyvin+tuo+pilkistävä+16+senttiäkin.+Uskottavuutesi+on+nollassa.
Sen+voi+jo+uskoa,+että+mahasi+alta+voi+pilkistää+se+6+cm.+Etenkin+jäykkänä.
05.10.2017 16:03
Veikkaan,+että+sinun+g-pisteen+paikka+on+eturauhasen+tietämillä.
27.09.2017 19:55
Touhutippojen+erittyminen+on+yksilöllistä.+Toisilla+tulee+kiihottuessa+ihan+kunnolla,+toisilla+ei+juuri+ollenkaan.+On+parempi+voidella+putket+ennen+laukaisua.+
Ja+helpottaahan+touhutippojen+liukkaus+yhdyntää.+Siksi+ehkä+Asko+ei+tiennyt+asiasta+tuon+taivaallista.
26.09.2017 18:10
Katopa+vaan.+Asko+kertoi+vahingossa+mittansa.+
Ei+se+ihme+ole,+kun+Se+jaksaa+itkeä+jo+ihan+normaaleistakin+kulleista,+saati+sitten+isommista,+joista+
vain+väittää+,+ettei+niitä+voi+olla.
Avaajalle+onnea+etsintään.+Paremmin+voi+pienehkön+löytää,+kun+laittaa+ylärajaksi+16+cm,+eli+vielä+normaalin.
26.09.2017 17:34
Heh+heh.+Askoa+ilmiselvästi+vituttaa+😂
Modena+jättäisin+ainakin+nuo+sinun+hauskat+raivonpuuskat+esille.+Nyt+oli+jo+aika+hyvää+settiä+sinulta.+Tosin+en+ole+varma,+ymmärsitkö+käyttämiäsi+termejä.+Senkin+epeli+😊
24.09.2017 12:07
Oletko+kirjoittanut+asiattomuuksia?
Minun+asialliset+viestit+säilyvät,+kuten+näet.
23.09.2017 17:19
Katsoin+keskustelua+ja+löysin+kuusi+kirjoittamaani+kommenttia.+Ne+oli+helppo+laskea,+koska+kirjoitan+aina+samalla+nikillä.
Tuo+linkkisi+oli+täynnä+väärää+tietoa.+Siinä+tosin+myönnetään+peniksen+keskipituudelle+mitta,+14,5+cm,+mikä+on+aika+lähellä+totuutta.+
Että+vain+prosentti+olisi+yli+16+cm?+Heh+heh.+Paskapuhetta.
23.09.2017 09:09
Ohut+tikku+(12cm+ympärys)++Lotikalla,+jos+noin+pitkä+olisi.+
Ei+se+tosiaankaan+ole+Askon+mainitsema+15-16cm,+sellainen+on+normaali,+mutta+20+senttiä+sopii+epäillä.
21.09.2017 18:51
Askolla+on+isompi+kuin+kellään.+Maha+😂
21.09.2017 16:29
Lotharilla+on+henkistä+munaa+enemmän+kuin+sinulla+ja+monella+muulla.+
Ehkä+se+Lotharin+fyysinen+muna+on+sellaista+keskikokoa?+Nuo+antamasi+mitat+viittaisivat+siihen.
20.09.2017 16:34
On+sulla+aika+murikka.+Leveäkin+on,++mutta+onkohan+paksu?
20.09.2017 08:27
Minun+kirjoitukset+tunnistaa+tuosta+kyrpäni+paksuisesta+nikkimakkarasta+:D
15.09.2017 10:07
Joillekin+kulli+on+ympyrä.+Minä+en+ole+koskaan+sellaista+nähnyt+ja+piin+voi+tunkea+perseeseen+kullin+paksuudesta+puhuttaessa.
Ympärysmitta+on+oikea+tapa+kertoa+paksuus.+Monet+toki+puhuvat+paksuudesta,+kun+mittaavat+kullin+päältä+leveyden.+Epätarkkaa,+niin+epätarkkaa.
15.09.2017 10:06
Käytä+Asko+haaveissasi+ihan+omaa+nikkiä.+
Paksuun+perseeseesi+haluat+täytettä+ja+sehän+ei+onnistu+ihan+pienellä,+eli+tarvitset+sellaista+ruokatermoksen+kokoista,+paksuista.
Pyydä+sossusta+lähete+paremmalle+psykiatrille.+Nyt+on+hoito+ollut+huonoa+ja+on+pahasti+näköjään+vaiheessa.
15.09.2017 10:03
Älä+puutu+keskusteluun,+jos+sinulla+ei+ole+mitään+sanottavaa!
13.09.2017 17:57
Askon+tarot-kortit+näyttivät+vähemmän,+kuin+18cm.+Vai+näkeekö+hän+nuo+kullimitat+kristallipallosta?+Aika+epeli+tuo+Oulun+lahja.
13.09.2017 17:56
taatjuskaakin+voisi+vilkaista+punttiinsa.
12.09.2017 15:10
Askon+tapa+keskustella.+
Hyvä,+Asko.+Olet+epeli.
12.09.2017 09:40
Olihan+sinulla+laittaa+jotain+höpinäsi+tueksi?+Esim.+vaikka+joku+sivu,+missä+käyn+kulleja+kommentoimassa?+Tätä+ei+lasketa+ja+täällä+olen+vain+Askon+vuoksi.+Muuten+hän+joutuisi+keskustelemaan+yksinään.
Jos+et+listaa+minun+käyttämiä+sivuja,+sulje+näppiksesi+ja+häpeä!
12.09.2017 09:39
10 / 433