tuntijasi

Hei tämä on mukava palsta!
Aloituksia
16
Kommenttia
2457
- Onko tärkeää kysyttävää?Hei Pitkästä aikaa, istun tässä koneella jonkun aikaa ja voin vastata kysymykseesi. t. Keskiyö32172
- s-posti jumissaHei sinä P..... , joka kirjoitit eilen viestin. Vastaukseni tulee aina takaisin, en saa sinuun s-postilla yhteyttä. Tei0129
- Mitä selvänäkö on?tämä on yleinen palsta kaikille kiinnostuneille. ajattelin kertoa jotakin omasta kokemuksestani ja siitä miltä se tuntuu16288
- ElämänkokemusElämänkokemus on viisautta, mitä annat itsestäsi ilman pyyntöä. sinulla on voimaa ja kuuliaisuutta, osaat valita sanasi6706
- Nyt on aikaHei maapallon energiakenttä on nyt erikoinen, se ei salli alaspainettuja vääryyksiä ja epäselviä asioita. sellaiset ihm12287
- AURATne kertovat energioistasi, henkisestä tilastasi, luonteestasi, mieltymyksistäsi, aivan kokonaisvaltaisesti sinusta itses0131
- sinulle: kuolenko oman käden kauttaHei, en pääse läpi vastaukseni kanssa, joten tein uuden aloituksen. malta vielä, ei kello ole vielä lyönyt kahtatoista0115
- ELÄMÄKerron tässä pienen pätkän ELÄMÄSTÄ, siitä mitä Sinä olet etsimässä. ELÄMÄ on Sinun yksinoikeutesi, se minkä puolesta7265
- Kiltti 4SmileKerrotko sinä minulle jotakin tulevasta? vaikka ihan tavallisesta elämästä? kiitollisena luen rivejäsi....... terveisi2120
- Ennustamisesta...Aikoja ja numeroita ei voi ennustaa, aikaa ei oikeasti ole edes olemassa. Jos jompi kumpi näistä olisi ennustettavissa,1150
- Ihanaa pääsiäistä kaikille !!!Hei kevät lähtee taas käyntiin ja pitäisi tehdä vaikka mitä! minun pääsiäissuunnitelmani menivät myttyyn, koska tuli ko4140
- RakkausÄlä anna sydämesi tulla riippuvaiseksi mistään. Elä täysillä, elä rakastaen, mutta älä omista ketään, äläkä hallitse mi0126
- Hei WichumHei pakko tervehtiä vanhaa tuttua, kun kerran taas tänne tulin kirjoittelemaan. sinun kirjoituksista tulee aina hyvä m3134
- KESKIYÖ on työmatkoillaeli kirjoittelen taas muutaman päivän päästä. Kaikkea hyvää lukijoilleni! t: Keskiyö5147
- Keskiyö loppuviikon lomallakirjoitellaan taas maanantaina, nyt olen muutaman päivän syksystä nautimassa. kaikille hyvää viikonloppua! t: Keskiy6134
- Pieni neuvoKeskiyö keittää huomista ruokaa parhaillaan ja tahtoo kertoa, että rosmariini on valittu Saksassa vuoden yrtiksi. sillä1133