Onnii

![]()
Aloituksia
661
Kommenttia
2150
Kauneimman unen luoksemme toivon
https://www.youtube.com/watch?v=xlh6dOqb4sY Mukavaa alkavaa viikkoa ja kauniita unia *hymy*134- 734
- 434
- 1034
Kauneimman unen luoksemme
toivon. Kera 60-luvun parhaimpien unifilmien. Zzz Zzz Zzz Zzz Zzz Zzz Zzz Zzz Zzz Zzz Zzz Zzz Zzz Zzz Zzz Zzz Zzz Zzz334- 434
- 033
Lasi appelsiinimehua iltaasi
https://www.youtube.com/watch?v=eGl6OlSczdU Ja sitten laitetaan jalalla koreasti *hymy*1433Yksi suosikkisävelmäni iltaasi
hyvänyön toivotuksen kera.. https://www.youtube.com/watch?v=VHJ3iZpfBRI333- 433
- 432
Kauneimman unen luoksemme toivon :).
__________¶¶_¶¶__¶¶_¶¶_¶ _________¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶¶ _____¶¶¶¶¶____________¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶_______________¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶__832Mielestäni on surullista, ettei kirjeitä
kirjoiteta nykypäivänä niin usein. Sähköposti, kännykät ja nykyaika ylipäätään ovat syöneet kirjeiden suosion. Voiko he132- 531
- 231
Kauneimman unen luoksemme toivon
Pudotkaamme pehmeimpään uneen, kuin kastepisara lootuksen lehdeltä :).231- 130
- 230
Lordi Byronin miete iltaamme:
Kaikkien ilon saavuttaneiden pitää lahjoittaa sitä myös muille, sillä onni syntyi kaksoseksi.729Flunssainen olo..
▓▓▓▓ ▒▒▒▓▓ ▒▒▒▒▒▓ ▒▒▒▒▒▒▓ ▒▒▒▒▒▒▓ ▒▒▒▒▒▒▒▓ ▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓ ▒▓▓▓▓▓▓░░░▓ ▒▓░░░░▓░░░░▓ ▓░░░░░░▓░▓░▓ ▓░░░░░░▓░░░▓ ▓░░▓░░░▓▓▓▓ ▒▓░829