Onnii
Vapaa kuvaus
Aloituksia
661
Kommenttia
2150
Hyvää huomenta
ja mukavaa päivää kaikille! Perjantai onkin päivistä parhaimpia, toivottavasti se näyttää meille parhaat puolensa. :).7191Maailma olisi paljon parempi paikka
jos ihmiset kasvaisivat ulos ajatusmallista "mitä muut ajattelevat", eivätkä antaisi sen ohjata elämäänsä (tahtoen tai t10172Kaipaatko markka-aikaa?
Kymmenellä markalla sai aikamoisen pussin irtokarkkeja, eikä pommivyö kuulunut Suomen kansallispuku valikoimaan. Voi nii12154Mukavaa alkavaa viikkoa
http://www.threadbombing.com/data/media/19/viking_cat.jpg Oikein hyvää huomenta ja mukavaa päivää! :).10303Pieni ajatus
Elämä on unta, välillä heräämme miettimään sen tarkoitusta. Saamatta vastausta suureen kysymykseemme, tyydymme kompromi080Hieno ilma tänään
I am tired, I am weary I could sleep for a thousand years A thousand dreams that would awake me Different colors made of0148- 4137
- 19494
- 7236
Toukokuu on hiipinyt huomaamatta luoksemme
Helliköön kevätaurinko pieniä harmaita aivosolujamme koko voimallaan. :).2172Oletko koskaan kohdannut villisikaa luonnossa?
Metsäkarju saattaa hyvinkin liikkua lähistöllämme. :).5144Mistä sinä löydät mielenrauhan?
Jos kysymykseni sai sinut miettimään vastausta, suosittelen kokeilemaan metsää. Metsä vastaa huutoon, luonto ylipäätään16494- 3208
- 3162
Oikein hyvää huomenta!
Uusi viikko on alkanut jälleen. Olkoon mielemme positiivinen ja täynnä iloa. Ruoho ei aivan vielä viherrä, eivätkä leske2172- 2188
Juha Sipilä eroaa! Luitteko uutisen?
Aprillia, syö silliä, juo kuravettä päälle! Sitä onnenpäivää emme näe koskaan! hundkarusellen, hundkarusellen, vem kan r3121Mukavaa viikonloppua kaikille!
Muistittehan käyttää äänioikeuttanne? Itse olen turtunut politiikkaan, väsynyt kysymyksiin, jotka eivät saa koskaan vast5170- 16518
Mukavaa viikonloppua kaikille!
Olen ollut kipeänä, hyväksyttehän vilpittömän anteeksipyyntöni, etten ole ehtinyt kirjoittaa teille. :(.4262