Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. Itsekin olen täällä "piilossa", loppui energiat turhaan järmäämiseen.....

Nyt kun sais sen aloitusmaalin alivoimalla, niin ehkä se siitä....
  2. "Mielestäni tämä asenteesi on melko ikävä. Leimaat kaikki psyykkisesti sairaat hulluiksi, ikäänkuin he olisivat kaikki samaa massaa."

En ole leimannut, joten älä laita sanoja suuhuni, tiedät varsin hyvin keihin viittasin, eli lopeta se heti alkuunsa, olen kyllä tietoinen ihmisistä mitkä tätä harrastavat, oletko yksi heistä?

"Olen hieman pettynyt sinuun, oletin, että olet yksi niistä älykkäämmistä ätmeistä joita täällä liikkuu."

Älä luokittele minua, minä olen luokitustenne ulkopuolella, sinä et ole se joka kertoo minulle mitä olen ja mitä en.

"En ole myöskään ihannoinut ketään, vaikka jotkut muut niin tekisivät. Olen vain esittänyt erilaisia asiakohtia selittämään massamurhien tapahtumista."

Minulla ei nyt riitä energia, eikä halua tutkia näin sairasta juttua tällä kertaa, joten en perehdy tähän enää, tulee liikaa huonoja "fiboja", eli en jaksa perkaa kaikkia ketjun viestejä, en edes sinun.....pahoittelut tästä, mutta välillä täytyy suojata itseään.

Mutta sen verran, että näiden massamurhaajien toimissa ei ole mitään sympatiseeraamista, eikä myöskään ole järkeä nostaa sitä asiaa ylös, koska silloin he ovat saanet sen mitä halusivatkin.

Suhtaudun itsekin kiusaamiseen yms. vakavasti, mutta se ei oikeuta tälläisen ihannointiin tai edes ymmärtämiseen, varsinkaan kun kaikki voisivat valita myös toisen tien.

"Olen kyllä melko kiltti, sekä myös kunnollinen, mutta en halua päästä "kalifiksi kalifin paikalle". Olen ihan tyytyväinen keskivertoelämääni sekä omien unelmieni tavoitteluun, joihin ei kuulu miesten eikä naisten ylivalta."

Mukava kuulla, mutta tunnistat tämän ongelman varmasti monen kohdalla, eli eivät ole ihan sitä mitä antavat ymmärtää olevansa?

Valitettavasti ei ole voimia tähän aiheeseen antaa tämän enempää, kun alkaa olla "puskurit" aika piukassa, jos tiedät mistä puhun, niin ymmärrät varmaan "ylikuormitus" käsitteen.....

Hyvää päivän jatkoa sinulle!
  3. En voi opettaa ihmistä, jolta puuttu jotain, mikä aiheuttaa sen ettei asioita ymmärrä tai ehkä voisin, mutta aina tulee uusi "tapaus", jolle pitäisi opettaa alusta alkaen kaikki ja se ei ole minun elämäntehtäväni täällä.....

Ammatti ihmiseltä voisi saada apua tai sitten läheiseltä ystävältä, joka jaksaa sinua opastaa, suosittelen ensin lukemaan koko ketjun ajatuksella, mutta jos et saa siitä mitään irti, niin silloin sinussa on ongelma, sitä en tiedä onko korjattavissa vai ei....