Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mikään+ei+ole+maapallolla+pysyvää,+se+on+nähty.+Amerikan+ja+Australian++alkuperäisväestö+saatiin+melkein+hengiltä.+
Sitten+ei+ole+huolta+mihin+muuttaa+parempiin+olosuhteisiin+kun+sama+kurjuus+vallitsee+kaikkialla.
15.09.2017 15:42
Huumeet+ovat+laittomia,+moraalistaan+en+tiedä,+hän+on+valittanut+että+on+paino-ongelmia.+
Tällainen+sanonta+on+olemassa.
15.09.2017 13:42
En+ole+huomannut+ulkomailla+käydessäni+olevan+juoppoja+enempää+kuin+meilläkään,+ehkä+vähemmän,+vaikka+kaikenlaista+viinaa+saa+ruokakaupoista.
Jos+haluaa+juoda,+viinan+hakee+vaikka+kauempaakin.+Jos+ei+kiinnosta+viinat+niin+ei+niitä+silloin+osta.
15.09.2017 12:09
Minäkin+tein+aikoinaan+kotiviiniä.+Oli+hyvää,+nyt+olen+laiskistunut+en+viitsi+vaikka+aikaa+kyllä+olisi.+
Ostan+valkkaria+pullon-+pari+silloin+tällöin.+
Minulla+on+matkoilta+ostettuja+konjakkeja+ja+wiskiä+ym...+kaapissa,+säilyvät+kun+en+niitä+tykkää+juoda.+Vävypoika+sitten+käydessään+katselee+kaappia+että+mitähän+ottais.
Kaveri+ottaa+mielellään+vain+olutta,+ei+onneksi+korikaupalla.
15.09.2017 12:06
Hyviä+kärryjä,+tilasin+jos+kasseja+ja+muutakin+:)
15.09.2017 11:17
Ostan+sen+hetkisen+tilanteen+mukaan.+En+ajattele+mitä+voisin+pitää+sitten+joskus.
15.09.2017 11:13
Minulla+ryhti+on+ok.+Mutta+olen+lyhentynyt+monta+senttiä.+Epäilen+että+johtuu+siitä+kun+nostelin+ukkoa+kun+oli+petipotilas.+Ei+onneksi+selkä+ole+kipeä+kun+ajoittain.+Kaikki+kuulemma+lyhentyvät+iän+mukana,+minä+harvinaisen+paljon.
15.09.2017 11:08
Noita+oli+60-70-+luvulla.+Katselin+kirpparilla+ja+meinasin+ostaa+ihan+nostalgian+takia,+mukavia+kotimekkoja.
15.09.2017 11:05
Hehh...+En+lue+itseni+mihinkään+ikäryhmään,+kunhan+täällä+elelen,+ostelen+kaikkea+mistä+tykkään,+en+edes+muista+ajatella+vieläkö+minä+voin+ostaa+tätä..+Toivottavasti+elän+yhtä+kauan+kun+äitini+94v,+hänen+tätinsä+paljon+yli+100v.
15.09.2017 11:02
Kodeiini+on+morfiinin+johdannainen.+Hyvä+ominaisuus+itselleni+on+se+että+kovettaa+mahaa+joillekin+taas+hankala+sivuvaikutus.+
Olen+saanut+Panacodia,+en+ihastunut+vaikutukseen,+Disperiini+auttaa+paremmin.++
Onkohan+joillakin+herkempi+taipumus+riippuvuuksiin,+en++tuntenut+euforiaa+Panacodia+otettuani,+odottelin+koska+särky+lakkaa+kun+lääkäri+sanoi+lääkkeen+olevan+kovaan+kipuun.+Ei+ollut+mitään+vaikutusta.
15.09.2017 10:57
Jarin+motto+voisi+olla+kuten+monen+muunkin:+"Kaikki+josta+todella+pidän,+on+joko+laitonta,+moraalitonta+tai+lihottavaa."
15.09.2017 10:51
Hävettää+katsoa+kun+itkee+koko+ajan.+En+juuri+kuuntele+Jari+Sillanpään+musiikkia,+on+hyvä+laulamaan+mutta+ihmisenä+ei+minun+makuuni.+Hänellä+ei+parisuhteet+onnistu,+lieneeköhän+syytä+tässä+asiassa+joka+nyt+tuli+ilmi.
Samoin+kuin+Tauski,+hänkin+osaa+laulaa+mutta+jokin+vain+tökkii.
15.09.2017 10:49
Klingeliltä+löydän+mieleisiä+vaatteita.+Olen+ostanut+sieltä+paljon+jo+vuosia.
15.09.2017 10:44
Tuo+on+hyvä+kassi,+vaikkapa+polttopuiden+kantamiseen.+Taidan+tilata.+Muistaakseni+Kärkkäisellä+on+liike+lähikaupungissa,+käyn+katsomassa+ensin+sieltä.
15.09.2017 09:34
Kotona+pidän+oloasua,+niitä+on+paljon+erilaisia.+Vaihdan+sellaisen+heti+päälleni+kun+tule+kotiin.+
En+osta+vaatteita+ikää+ajatellen+vaan+sellaisia+joita+tykkään.
15.09.2017 09:32
Kärsiä+voi+määräänsä+asti.
Itselläni+on+jaloissa+hermokipua,+se+on+helvetillistä,+ei+haittaa+päivällä+mutta+nukkumaan+meno+pelottaa.+Ei+siihen+lääkkeetkään+auta,+pitäisi+olla+lääke+joka+tainnuttaa+hevosenkin.+Kylmä+kääre+auttaa+ja+kuntopyörän+polkeminen+ennen+nukkumaan+menoa.+Onneksi+ei+ole+ihan+jokailtaista.
Minulla+on+ollut+jalkakipuja+lapsesta+asti,+muistan+kun+nukkuminen+ei+meinannut+onnistua,+äiti+antoi+Hotapulveria,+joten+olen+kaiken+kokenut.+
Verenkierto+on+hyvä+jaloissa,+ei+ole+suonikohjuja,+en+tiedä+mistä+johtuu,+ei+ole+tienneet+lääkäritkään.+Sain+parkinsonintautiin+tarkoitettuja+lääkkeitä,+ne+kuulemma+joskus+auttavat+vastaavassa+tilanteessa,+ei+auttaneet,+tuli+vain+kumma+olo.
15.09.2017 09:24
Olen+tehnyt+vapaaehtoistyötä+nuorempana,+hyvinkin+paljon.
En+tee+enää,+elän+itsekkäästi+vain+itselleni.
14.09.2017 20:36
Tälle+mummolle+on+aivan+sama,+paheksun+yhtä+paljon+oliko+Jari+Sillanpää+tai+joku+muu+joka+vaarantaa+ihmisten+hengen+törttöilemällä+liikenteessä+huumeiden+vaikutuksen+alaisena.+
En+ole+ollut+Sillanpään+fanittaja+koskaan,+joku+hänessä+saa+vieroksumaan.+
Käytän+kofeiinia+aamukahvia+nauttiessani,+valkkariakin+silloin+tällöin,+Disperiiniä+enimmäkseen+särkyyn+jos+sellaista+ilmenee.+
Olen+usein+lähtenyt+ajamaan+autoa+aamulla+juotuani+kahvia,+olen+saattanut+ottaa+Disperiini+tabletinkin.+
Minulle+on+joskus+määrätty+kodeiini+pitoista+särkylääkettä,+ei+auttanut+enempää+kuin+vanha+tuttu+Disperiini.+
Luin+jostain+että+eräs+sairaanhoitaja+jäi+koukkuun+ensimmäisestä+Pancord+tabletista.+Siitä+alkoi+alamäki.+En+saanut+mitään+kiksejä+ko.+lääkkestä,
14.09.2017 13:04
Miksi+ihmeessä+tunget+nenäsi+näihin+mielestäsi+typeriin+ketjuihin+joissa+typerät+tyypit+kirjoittelee.+Etkö+tunne+missään+muualla+olevasi+parempi+muita+:D
Et+pääse+noilla+konsteilla+kenenkään+yläpuolelle,+päinvastoin,+herätät+kummastusta,+jopa+sääliä.
14.09.2017 09:55
Täällä+ei+juuri+nyt+sada,+märkää+ja+sumuista+on.
Lähden+istuttamaan+Tulppaanin+mukuloita,+minulla+eivät+ole+entiset+menestyneet,+lieneekö+väärä+paikka+ja+lannoitus.+Lehdet+tulee+keväällä+näkyviin+mutta+eivät+jaksa+kukkia.
Laitan+mukulat+nyt+eri+paikkaan,+sekoitan++kompostista+jäänyttä+multaa+sekaan,+sitten+ensi+kesänä+näkee+kuinka+käy,+jos+vielä+elellään.+
Minulla+yleensä+kukat+kukkii+hyvin+vaikka+itse+sanonkin.
14.09.2017 09:47
96 / 165