Tämä on testi.
Testi.
5
63
Vastaukset
- Testaaja.
Tämä testini osoittaa, ettei xml requestin väärinkäyttöä ole edes yritetty estää. Olen mm tämän vuoden alussa ilmoittanut S24:lle palautelomakkeella, miten helposti näitä arvosteluja manipuloidaan.
- Testaaja.
Ei antanut banneja, mutta ei ole korjannut ongelmaakaan.
- Testaaja.
Sinänsä omituista, että joistain ylläpidon kommenteista voisi ajatella, ettei ylläpito tiedä alkuunkaan miten viestien arvosteluja voi manipuloida. Se on niin simppeliä, että toistetaan xml reguestia. Sillä saa minuutissa parissa satoja plussia tai miinuksia.
Houkuttaa heittää tähän esimerkkilinkki, saattaisi asian korjaaminen saada vauhtia. - Testaaja.
Sori, manipuloin juuri xml requestilla erääseen avaukseen 100 plussaa. Teen sitä erittäin harvoin, mutta houkutus on suuri, kun se on niin simppeliä ja harmitonta hauskaa.
Hei testaajat,
Kiitos asian esiintuomisesta. Ongelmaa tutkitaan ja teemme työtä sen ratkaisemiseksi.
Iloista joulua!
Terveisin,
Elina
Suomi24
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706734
- 594552
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293496- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171620
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350