Minulta puuttuu kokonaan minä-profilin logo yläpalkista! (tai mistään)
Kuinka pääsen minä-sivulle kun sitä kohtaa 'minä' ei näy missään???? :OO
missä on minä-profilin logo ???
4
76
Vastaukset
Hei,
Kiitos viestistäsi. Sivujen päivityksen yhteydessä Minä-kuvake poistettiin kokonaan. Omaan profiiliin pääset klikkaamalla käyttäjätunnustasi sivun oikeassa ylälaidassa, viestit-kuvakkeen yläpuolella.
Terveisin,
Elina
Suomi24- Etsijä xxx
Olisihan tuostakin voinut tiedottaa jossain, että ei olisi tarvinnut turhaan sitä minä-logoa etsiä ja ihmetellä
- MIKSI???
Etsijä xxx kirjoitti:
Olisihan tuostakin voinut tiedottaa jossain, että ei olisi tarvinnut turhaan sitä minä-logoa etsiä ja ihmetellä
Miksi se osio on poistettu? Mikä järki....
- mlukku
Takaisin se Minä ja nopsaan.....kyllä sen pitää mennä sillä tavalla kuin käyttäjät haluaa eikä tekijän mielivallan mukaan......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197