mikä teil nykyään mättää ei pääse sivuille lukee sähköpostia, eikä muutakaan, olen lukenut et teil ongelmia mut koska se loppuu ja pääsee asioimaan, jos tää jatkuu vaihdan osoitetta alkaa pännii
sähköposti
6
126
Vastaukset
sähköposti ei vieläkää toimi !!!
Hei marpu56 ja @peku65,
Postin kanssa on tällä hetkellä ongelmia käytettäessä Firefoxin uusinta selainversiota 9.0.1. Korjaamme ongelmaa ja ilmoitamme teille pikimmiten, kun ongelma on selvitetty.
Pahoittelut mahdollisesti aiheutuneista haitoista.
Terveisin,
Elina
Suomi24- paavoXXX
Ei toimi edes ie:llä :((
- Lopen kyllästynyt
Joo, eilen pelasi vielä muilla selaimilla, mutta tänään ei enää millään.
Se siitä korjauksesta.
ei toimi ie:llä, ff:lla, operalla...
- Suosin-Gmailia
HEMMETTI MIKÄ PASKAPOSTI!!!!!!!!!!!!!!!Ei toimi edes Google Chromella saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kyllä menee heti poistoon oma käyttäjäni kun pääsen sisään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147394
- 594742
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434714- 753408
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301840- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441657- 361557
- 1431307