Mihin mies kiinnittää ensi treffeillä huomion?!

metja

Olen (nainen 30v) hakenut aktiivisesti seuraa netistä, kun en enää jaksa käydä viihteellä. Olen tutustunut moniin lupaaviin miehiin ja treffannut heitä, mutta toisia treffejä ei ole tullut - ainakaan niiden kanssa, joista olisin välittömästi kiinnostunut lähemmin. Ei siltikään, vaikka aatemaailmamme, harrasteemme, kumppanivaatimuksemme etc. olisivat kuinka yhtenäiset.

Etsivätkö miehet naisia helpommin pinkkiä unelmaa (love at first sight), onko juoksut juoksematta vai eikö ego kestä? Ulkonäössäni ja pääni sisässä ei pitäisi mitään vikaa olla. On kehuttu missiksi ja seksipommiksikin, arki- ja koulujärkeä löytyy ja KTM:n paperit rahoituspuolelta. En yritä olla mikään perfecto kaikessa, esim. tavoitella työelämässä mitään huippu-uraa, minkä pyörittäminen veisi kaiken vapaa-aikani, kun en välitä elää vain työlleni. Itsetuntonikin on kunnossa, tosin kuin aikaisemmilla poikaystävilläni. Entisenä maatilantyttönä en myöskään karsasta likaisia hommia ja olen oppinut keksimään ratkaisun ongelmaan kuin ongelmaan.

Etsivätkö miehet aivottomia ja avuttomia naisia, jotta pääsisivät pätemään asioissa? Pitääkö teidän egoa pönkittää asioissa, missä olette hyviä vai mikä teitä oikein vaivaa? Kertokaa se minulle. Kas kummaa, kun livenä kyllä saan seuraa ja vislauksia tuon tuosta, mutta en toisia treffejä.

3

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sulttaanimies

Jospa sulla on dödö pettänyt ja heikko hajuaisti?

• //Mies//

"Etsivätkö miehet aivottomia ja avuttomia naisia, jotta pääsisivät pätemään asioissa?"

Ehkäpä sinä taas olet niin kovin itsenäinen ja omillasi toimeentuleva, ehkä vähän ylpeä ja sanavalmis, työelämässä kovakin?, se näkyy sinusta "kilometrin päähän" ja miehet ajattelevat sitten mielessään että sinun seurassa ollaan taatusti tossun alla ja teet parisuhteessa kaikki yhteiset päätökset ;)

• Ailahtaako jossain lämpimästi naisen seurassa. Avuttomuus ja aivottomuus ei lisää ailahduksen mahdollisuutta.

Yllättävän monet miehet tuntee olonsa epävarmaksi naisen kanssa, josta huokuu sekä aivot että sukupuolielämä. Olet ehkä tavannut juuri sellasia miehiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      84
      3402
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2014
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      194
      1924
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      341
      1316
    5. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      84
      1279
    6. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      89
      1137
    7. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      82
      923
    8. Varoitus kyläläisille Suomussalmella

Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo
      Suomussalmi
      12
      915
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      23
      845
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      61
      790
    Aihe