Mihin mies kiinnittää ensi treffeillä huomion?!

metja

Olen (nainen 30v) hakenut aktiivisesti seuraa netistä, kun en enää jaksa käydä viihteellä. Olen tutustunut moniin lupaaviin miehiin ja treffannut heitä, mutta toisia treffejä ei ole tullut - ainakaan niiden kanssa, joista olisin välittömästi kiinnostunut lähemmin. Ei siltikään, vaikka aatemaailmamme, harrasteemme, kumppanivaatimuksemme etc. olisivat kuinka yhtenäiset.

Etsivätkö miehet naisia helpommin pinkkiä unelmaa (love at first sight), onko juoksut juoksematta vai eikö ego kestä? Ulkonäössäni ja pääni sisässä ei pitäisi mitään vikaa olla. On kehuttu missiksi ja seksipommiksikin, arki- ja koulujärkeä löytyy ja KTM:n paperit rahoituspuolelta. En yritä olla mikään perfecto kaikessa, esim. tavoitella työelämässä mitään huippu-uraa, minkä pyörittäminen veisi kaiken vapaa-aikani, kun en välitä elää vain työlleni. Itsetuntonikin on kunnossa, tosin kuin aikaisemmilla poikaystävilläni. Entisenä maatilantyttönä en myöskään karsasta likaisia hommia ja olen oppinut keksimään ratkaisun ongelmaan kuin ongelmaan.

Etsivätkö miehet aivottomia ja avuttomia naisia, jotta pääsisivät pätemään asioissa? Pitääkö teidän egoa pönkittää asioissa, missä olette hyviä vai mikä teitä oikein vaivaa? Kertokaa se minulle. Kas kummaa, kun livenä kyllä saan seuraa ja vislauksia tuon tuosta, mutta en toisia treffejä.

3

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sulttaanimies

      Jospa sulla on dödö pettänyt ja heikko hajuaisti?

    • //Mies//

      "Etsivätkö miehet aivottomia ja avuttomia naisia, jotta pääsisivät pätemään asioissa?"

      Ehkäpä sinä taas olet niin kovin itsenäinen ja omillasi toimeentuleva, ehkä vähän ylpeä ja sanavalmis, työelämässä kovakin?, se näkyy sinusta "kilometrin päähän" ja miehet ajattelevat sitten mielessään että sinun seurassa ollaan taatusti tossun alla ja teet parisuhteessa kaikki yhteiset päätökset ;)

    • Ailahtaako jossain lämpimästi naisen seurassa. Avuttomuus ja aivottomuus ei lisää ailahduksen mahdollisuutta.

      Yllättävän monet miehet tuntee olonsa epävarmaksi naisen kanssa, josta huokuu sekä aivot että sukupuolielämä. Olet ehkä tavannut juuri sellasia miehiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      141
      1775
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1385
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1222
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1187
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      85
      1008
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      194
      987
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      923
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      839
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      808
    10. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      185
      736
    Aihe