Meidän perhe muutti Suomeen 1989 Somaliasta, olen syntynyt itse Suomessa musimi perheeseen.
Isää ei enää ole ja siitä olen tyytyväinen, en edes kaipaa muslimimpatriarkkaa perheeseeni, äitini ,minun ja siskoni kiusaksi me tulemme nyt hyvin toimeen.
Olemme luopuneet tuosta islamisuudesta mitä äitini mukaan lähdimme karkuun, minua suomalaisena oksettaa katsoa kaikkia muslimeja jotka ottavat typerän uskontonsa liianosissaan, menkää takaisin sinne mistä olette Suomeen tulleet,te ette kuulu maahan joka antaa luottamuksen hätää kärsiville.
Itse kun tulin täysi ikäiseksi muutin idioottimaisen musliminimeni suomalaiseksi nimeni on nyt Malla ja sille ei kusipää muhammed voi mitään.
Häpeän teitä muslimit, miten ette yhtn kunnioita Suomea.tämän kirjpituksen myötä minut tunnistetaan ja jpudun ehkä pakenemaan idiootteja.
Mutta todellisen turvapaikan tarjoajia tässä maassa riittåå toisin kuin muslimimaissa jossa minut olisi jo murhattu vedoten kusipäiseen kunniamurhaan.
Islam naurattaa ja vihastuttaa minua,,islam on paskaa.
Nyt alan ymmärtää islamia.
88
340
Vastaukset
- tiirismaa
Mietin aina näitä kirjoituksia lukiessani, ovatko ne aitoja vai tekaistuja. En ole havainnut kirjoituksessasi mitään sepitettyä. Jos muslimit löytävät siitä jotakin sepitettyä, toivon, että he kertovat avoimesti perustelunsa, jotta voin arvioida itse ne. En todellakaan toivo, että muslimit aloittavat kampanjan huudolla: "Islam on totuus!".
- Spam and destroy?
Samat tahot, jotka vihaavat sekä muslimeja että somaleja yhtäläisesti, saatavat levittää keksittyjä juttuja. Heikäläiset panostavat todella paljon "ilmaylivoiman" ylläpitämiseen internetissä kaikin keinoin, myös kieroin.
- tiirismaa
Spam and destroy? kirjoitti:
Samat tahot, jotka vihaavat sekä muslimeja että somaleja yhtäläisesti, saatavat levittää keksittyjä juttuja. Heikäläiset panostavat todella paljon "ilmaylivoiman" ylläpitämiseen internetissä kaikin keinoin, myös kieroin.
Nimimerkille spam and destroy
Saattavat levittää, mutta somalien terrorijärjestöjä pystyy vastustamaan tehokkaasti vain somalien kielellä. Tämäkään keskustelu ei koskaan kantaudu Somaliaan asti. Kun somali soittaa puhelimella kotimaahansa, keskustelu kantaa varmasti Somaliaan asti ja tietojeni mukaan myös vaikuttaa siellä. Terroristijohtajien on ollut pakko antaa periksi sellaisen painostuksen edessä. - 1+3
Spam and destroy? kirjoitti:
Onko sinulla esimerkkiä tällaisesta keksitystä jutusta, vain onko tämä vain hyysärin vainoharhaista höpötystä, jolla yritetään leimata eri mieltä olevat?
- Afterlife78
Kuinka yleistä on,että muslimina syntyneet ymmärtävät islamin kamaluuden? Kiinnostaisi tietää, jos joku tietää. Hyviä jatkoja sinulle!
- Totta tuo on
Tuo kirjpoitus voi hyvinkin olla ihan aito. Minäkään en näe mitään syytä miksei se voisi olla aito kun tunnen paljon islamin jättäneitä syntymuslimeita. He vihaavat islamia.
En usko, että Malla on koskaan kokenut islamia.
- Malla.
Kokenut millä lailla?
Kunniamurha voisi olla viimeinen kokemus islamista onneksi Suomessa ei ole ketään sukulaista joka sen voisi tehdä.
Olen tutkinut eri uskontoja, johonkin uskon mutta islam se ei ole, ei koskaan.
Juutalaisuus on kaikista loogisin mutta sinne en koskaan kehtaa mennä menneysyydestäni johtuen - :?
Malla. kirjoitti:
Kokenut millä lailla?
Kunniamurha voisi olla viimeinen kokemus islamista onneksi Suomessa ei ole ketään sukulaista joka sen voisi tehdä.
Juutalaisuus on kaikista loogisin mutta sinne en koskaan kehtaa mennä menneysyydestäni johtuenmiksi vihaat islamia niin paljon ??
- däng däng
"En usko, että Malla on koskaan kokenut islamia."
Sinä olet samanlainen islamin tuntija kuin jb / kr kreationismipalstalla kristinuskon tuntija: olet ainoa joka Todella Tietää Mistä Islamissa On Kyse, kaikki muut ovat harhaoppisia. - ,mnghnghn
:? kirjoitti:
miksi vihaat islamia niin paljon ??
Islam tekee paljon pahaa ja eniten juuri muslimeille itselleen.
- Malla.
:? kirjoitti:
miksi vihaat islamia niin paljon ??
Koska olen elänyt sitä ja paennut sitä äitini kautta.
Vihaan islamia mikään muu uskonto ei ole yhtä typerää, vihaaaaan.
Islam on se syy miksi pakolaisia Somaliasta on Suomessa vain ja yksin islam. - tiirismaa
a.yahyalle:
Oletko sinä koskaan kokenut kristinuskoa? Olet väittänyt olleesi aikaisemmin kristitty. Ainakin minun on vaikea uskoa, että olet koskaan kokenut aitoa kristinuskoa, kuten uskovat kristityt kokevat sen ja tarjoutuvat rukoilemaan minunkin (ateistin) puolesta. Malla. kirjoitti:
Kokenut millä lailla?
Juutalaisuus on kaikista loogisin mutta sinne en koskaan kehtaa mennä menneysyydestäni johtuenJos tosissasi väität, että esim. juuri kunniamurhat kuuluvat islamiin, olet pihalla kuin punatulkku.
tiirismaa kirjoitti:
a.yahyalle:
Oletko sinä koskaan kokenut kristinuskoa? Olet väittänyt olleesi aikaisemmin kristitty. Ainakin minun on vaikea uskoa, että olet koskaan kokenut aitoa kristinuskoa, kuten uskovat kristityt kokevat sen ja tarjoutuvat rukoilemaan minunkin (ateistin) puolesta.Mistä löydät tämän väitteen?
däng däng kirjoitti:
"En usko, että Malla on koskaan kokenut islamia."
Sinä olet samanlainen islamin tuntija kuin jb / kr kreationismipalstalla kristinuskon tuntija: olet ainoa joka Todella Tietää Mistä Islamissa On Kyse, kaikki muut ovat harhaoppisia.No eiväthän ne appelsiinitkaan ole omenoita vaikka kuinka toivoisi.
- Jos...
a.yahya kirjoitti:
Jos tosissasi väität, että esim. juuri kunniamurhat kuuluvat islamiin, olet pihalla kuin punatulkku.
...väität, että kunniamurhat eivät kuulu islamiin, olet joko tietämätön tai valehtelija.
Esimerkiksi sharia-opas Reliance of Traveller antaa muslimille täyden luvan tehdä kunniamurha. - Islam sucks
a.yahya kirjoitti:
Jos tosissasi väität, että esim. juuri kunniamurhat kuuluvat islamiin, olet pihalla kuin punatulkku.
Jokapäivä sadat muslimit tappavat omia tyttäriään maailmalla ja sinä väität ettei sillä ole mitään tekemistä islamin kanssa.
Sinä olet pihalla ja niin oletkin , olet käännynnäinen jihadisti Suomessa.
Minun mielestäni on hyvä että noita murhia tapahtuu muslimimaissa, olen iloinen jokaisesta kunniamurhasta, voisin alkaa maksaa kannustuspalkkoita miehille jotka murhaavat omia tyttäriään muslimaissa, sehän ei voi olla rikollista koska kunniamurhakaan ei ole.
Tälläkin hetkellä varmaan kaksi tyttölasta murhattiin, hyvä sillä se esti muutamien syntymisen tähän liian muslimisoituneeseen maailmaan, maailma ei tarvitse enään yhtään muslimia vaan järkeä. - Muslim&proud
Malla. kirjoitti:
Koska olen elänyt sitä ja paennut sitä äitini kautta.
Vihaan islamia mikään muu uskonto ei ole yhtä typerää, vihaaaaan.
Islam on se syy miksi pakolaisia Somaliasta on Suomessa vain ja yksin islam.Islam ei liity Somalian tilanteeseen mitenkään , Ja jos tarkoitat Al-Shabaabia niin he tekevät väärin ja tahrivat islamin nimen sillä islam on oikeesti rauhan uskonto ja mitä tulee kunniamurhiin niin ISLAMISSA MURHAAMINEN ON KIELLETTY ONKO SITÄ NOIN VAIKEE KÄSITTÄÄ MISTÄ TOLLASET HUUHAT SIITÄ ETTÄ KUNNIAMURHAT OVAT SALLITTUJA ISLAMISSA TULEE ??
- Malla.
Muslim&proud kirjoitti:
Islam ei liity Somalian tilanteeseen mitenkään , Ja jos tarkoitat Al-Shabaabia niin he tekevät väärin ja tahrivat islamin nimen sillä islam on oikeesti rauhan uskonto ja mitä tulee kunniamurhiin niin ISLAMISSA MURHAAMINEN ON KIELLETTY ONKO SITÄ NOIN VAIKEE KÄSITTÄÄ MISTÄ TOLLASET HUUHAT SIITÄ ETTÄ KUNNIAMURHAT OVAT SALLITTUJA ISLAMISSA TULEE ??
Islam on ainoa syy miksi siellä menee päin helvettiä.
Jos islam loppuisi nyt niin huomenna kaikilla olisi jo hymy naamalla ja aseet laskettuina ,maata alettaisiin rakentamaan uudestaan.
Ja siä lässytt noita tavanomaisia kliseitä tyhmästä uskonnosta,josta onneksi olen päässyt irti, ai että kun sieppaa edes keskustellateidän vatipäiden kanssa - tiirismaa
a.yahya kirjoitti:
Mistä löydät tämän väitteen?
a.yahyalle:
Väitteeni perustuu muistikuviini aikaisemmista keskusteluistamme. Siltä varalta, että olen väärässä, kysyn sinulta suoraan: Oletko ollut koskaan kristitty? - däng däng
a.yahya kirjoitti:
No eiväthän ne appelsiinitkaan ole omenoita vaikka kuinka toivoisi.
Kiitos vahvistuksesta.
- Ihme Telijä
Muslim&proud kirjoitti:
Islam ei liity Somalian tilanteeseen mitenkään , Ja jos tarkoitat Al-Shabaabia niin he tekevät väärin ja tahrivat islamin nimen sillä islam on oikeesti rauhan uskonto ja mitä tulee kunniamurhiin niin ISLAMISSA MURHAAMINEN ON KIELLETTY ONKO SITÄ NOIN VAIKEE KÄSITTÄÄ MISTÄ TOLLASET HUUHAT SIITÄ ETTÄ KUNNIAMURHAT OVAT SALLITTUJA ISLAMISSA TULEE ??
"sillä islam on oikeesti rauhan uskonto" "ISLAMISSA MURHAAMINEN ON KIELLETTY"
Miten on mahdollista, että rauhanuskonnon omaavat ihmiset tulevat aivan tahallaan aiheuttamaan joukkotuhoja?
"Yle-uutiset
Ulkomaat
Ulkomaat 27.7.2012 klo 0:38
Yhdysvallat varoittaa joukkotuhosta Aleppon kaupungissa Syyriassa
Hallituksen joukkojen ja kapinallisten väliset yhteenotot ovat kiihtyneet alueella viimeisen viikon aikana." - tiirismaa
a.yahya kirjoitti:
a.yahyalle:
Vertauksesi on kerrankin osuva. Malla on nyt Suomessa ja hän voi olla pihalla punatulkun kanssa. Somaliassa hän ei voisi olla pihalla punatulkun kanssa, vaan hänen seuranaan olisi ehkä kunniamurhaaja, joka kuvitttelee tekevänsä hyvän työn, josta Allah palkitsee hänet paikalla paratiisissa. Mitähän itse kuvittelet? Jos... kirjoitti:
...väität, että kunniamurhat eivät kuulu islamiin, olet joko tietämätön tai valehtelija.
Esimerkiksi sharia-opas Reliance of Traveller antaa muslimille täyden luvan tehdä kunniamurha.Sinä et ole muslimi.
Islam sucks kirjoitti:
Jokapäivä sadat muslimit tappavat omia tyttäriään maailmalla ja sinä väität ettei sillä ole mitään tekemistä islamin kanssa.
Sinä olet pihalla ja niin oletkin , olet käännynnäinen jihadisti Suomessa.
Minun mielestäni on hyvä että noita murhia tapahtuu muslimimaissa, olen iloinen jokaisesta kunniamurhasta, voisin alkaa maksaa kannustuspalkkoita miehille jotka murhaavat omia tyttäriään muslimaissa, sehän ei voi olla rikollista koska kunniamurhakaan ei ole.
Tälläkin hetkellä varmaan kaksi tyttölasta murhattiin, hyvä sillä se esti muutamien syntymisen tähän liian muslimisoituneeseen maailmaan, maailma ei tarvitse enään yhtään muslimia vaan järkeä.Just joo.
Jos suomalainen mies hakkaa vaimonsa, mikä on laissa rangaistavaa, aiheuttaako tämä teko sen, että teosta tulee oikeutettu ja lainmukainen? Koita jo ymmärtää!tiirismaa kirjoitti:
a.yahyalle:
Vertauksesi on kerrankin osuva. Malla on nyt Suomessa ja hän voi olla pihalla punatulkun kanssa. Somaliassa hän ei voisi olla pihalla punatulkun kanssa, vaan hänen seuranaan olisi ehkä kunniamurhaaja, joka kuvitttelee tekevänsä hyvän työn, josta Allah palkitsee hänet paikalla paratiisissa. Mitähän itse kuvittelet?En vain kuvittele, vaan tiedän, ettei sellainen peli vetele.
tiirismaa kirjoitti:
a.yahyalle:
Väitteeni perustuu muistikuviini aikaisemmista keskusteluistamme. Siltä varalta, että olen väärässä, kysyn sinulta suoraan: Oletko ollut koskaan kristitty?En ole koskaan tunnustanut kristinuskoa.
- Muslimah
Ihme Telijä kirjoitti:
"sillä islam on oikeesti rauhan uskonto" "ISLAMISSA MURHAAMINEN ON KIELLETTY"
Miten on mahdollista, että rauhanuskonnon omaavat ihmiset tulevat aivan tahallaan aiheuttamaan joukkotuhoja?
"Yle-uutiset
Ulkomaat
Ulkomaat 27.7.2012 klo 0:38
Yhdysvallat varoittaa joukkotuhosta Aleppon kaupungissa Syyriassa
Hallituksen joukkojen ja kapinallisten väliset yhteenotot ovat kiihtyneet alueella viimeisen viikon aikana."Ja miten tämä liittyy Islamiin väitätkö että syyrian tilanne johtuu uskonnosta Järki käteen Syyria on virallisesti demokraattinen tasavalta, mutta sitä hallitsee totalitaarinen Baath-puolueen hallinto vuoden 1963 kaappauksen jälkeen. Puolueella on 2/3 enemmistö 250 paikan parlamentissa, josta loppu on jaettu riippumattomien ehdokkaiden kesken Syyrian Poliittinen tilanne johtuu siitä että Kansa on kyllästynyt yksipuoliseen puolueeseen
Baath (arab. اﻟﺒﻌﺚ) on arabisosialistinen, arabinationalistinen panarabialainen ideologia. Se ei kuitenkaan ole islamistinen, vaan sekularistinen liike. Ideologian isä oli kristitty Michel Aflaq (1910–1989). - Mitä...
a.yahya kirjoitti:
Sinä et ole muslimi.
...sitten? Väitätkö, että vain muslimi osaa lukea ja kuunnella?
- Valitettavasti...
a.yahya kirjoitti:
Just joo.
Jos suomalainen mies hakkaa vaimonsa, mikä on laissa rangaistavaa, aiheuttaako tämä teko sen, että teosta tulee oikeutettu ja lainmukainen? Koita jo ymmärtää!...islamissa mies saa hakata vaimoaan.
- Kyllähän...
a.yahya kirjoitti:
En vain kuvittele, vaan tiedän, ettei sellainen peli vetele.
...se vetelee, kuten olemme lukemattomia kertoja nähneet.
- tiirismaa
Muslimah kirjoitti:
Ja miten tämä liittyy Islamiin väitätkö että syyrian tilanne johtuu uskonnosta Järki käteen Syyria on virallisesti demokraattinen tasavalta, mutta sitä hallitsee totalitaarinen Baath-puolueen hallinto vuoden 1963 kaappauksen jälkeen. Puolueella on 2/3 enemmistö 250 paikan parlamentissa, josta loppu on jaettu riippumattomien ehdokkaiden kesken Syyrian Poliittinen tilanne johtuu siitä että Kansa on kyllästynyt yksipuoliseen puolueeseen
Baath (arab. اﻟﺒﻌﺚ) on arabisosialistinen, arabinationalistinen panarabialainen ideologia. Se ei kuitenkaan ole islamistinen, vaan sekularistinen liike. Ideologian isä oli kristitty Michel Aflaq (1910–1989).Muslimahille
Uutisten mukaan sodan osapuolet ovat shiiat ja sunnit. Iran tukee shiioja ja Persianlahden sunnit tukevat sunneja. Venäjän käsityksen mukaan Iran on kutsuttava rauhanneuvotteluihin mukaan. Yleinen pelko on, että Lähi-idässä puhkeaa laaja uskonsota. Ilmeisesti et ole nähnyt mitään merkkejä tästä. Katsotko edes uutisia, joita tulee päivittäin Syyriasta? - tiirismaa
Mitä... kirjoitti:
a.yahya ilmeisesti väittää juuri sitä. Hän hyväksyy vain oman tulkintansa islamista. Muiden kokemus on valetta ja väärin ymmärtämistä. Näin hän kohtelee Mallaakin, joka on sentään elänyt koko nuoruutensa muslimiperheessä. Avautuvatko a.yahuan silmät koskaan näkemään muslimien todellisuutta? Suosittelen, että hän matkustaisi Saudi-Arabiaan opiskelemaan islamia kuten nimimerkki J. pirtelaa teki.
tiirismaa kirjoitti:
Muslimahille
Uutisten mukaan sodan osapuolet ovat shiiat ja sunnit. Iran tukee shiioja ja Persianlahden sunnit tukevat sunneja. Venäjän käsityksen mukaan Iran on kutsuttava rauhanneuvotteluihin mukaan. Yleinen pelko on, että Lähi-idässä puhkeaa laaja uskonsota. Ilmeisesti et ole nähnyt mitään merkkejä tästä. Katsotko edes uutisia, joita tulee päivittäin Syyriasta?"Ja jos kaksi uskovaisten ryhmää joutuu riitaan, tehkää sovinto heidän välilleen. (...)" (49:9)
Mitä... kirjoitti:
No siltä vaikuttaa tämänkin palstan kirjoitusten perusteella.
tiirismaa kirjoitti:
a.yahya ilmeisesti väittää juuri sitä. Hän hyväksyy vain oman tulkintansa islamista. Muiden kokemus on valetta ja väärin ymmärtämistä. Näin hän kohtelee Mallaakin, joka on sentään elänyt koko nuoruutensa muslimiperheessä. Avautuvatko a.yahuan silmät koskaan näkemään muslimien todellisuutta? Suosittelen, että hän matkustaisi Saudi-Arabiaan opiskelemaan islamia kuten nimimerkki J. pirtelaa teki.
Mallan perheessä kulttuuri tms. on liannut islamia.
Valitettavasti... kirjoitti:
...islamissa mies saa hakata vaimoaan.
Et nyt tainnut ymmärtää kommenttini pointtia.
Kyllähän... kirjoitti:
...se vetelee, kuten olemme lukemattomia kertoja nähneet.
Ja millähän perusteella? Onko se mielestäsi hyväksyttävää?
- No...
a.yahya kirjoitti:
...a.yahyan islamia™ nyt likaavat Koraani ja sunnakin. ;)
- Se...
a.yahya kirjoitti:
No siltä vaikuttaa tämänkin palstan kirjoitusten perusteella.
...todellinen ongelma a.yahyan kaltaisille propagandisteille on siinä, että ei-muslimit todellisuudessa osaavat lukea vallan mainiosti, ja ovat ottaneet selvää siitä, mitä Koraanissa ja sunnassa sanotaan ja mitä muslimioppineet opettavat, eivätkä siksi mene taqiyyan lankaan.
- Sinulla...
a.yahya kirjoitti:
Et nyt tainnut ymmärtää kommenttini pointtia.
...ei - ylläri pylläri - taida olla mitään järjellistä vasta-argumenttia, mutta jotain piti silti päästä sanomaan.
- Ei,...
a.yahya kirjoitti:
...mutta valitettavasti islam suorastaan käskee siihen, ja se on johtanut miljoonien viattomien ihmisten kärsimykseen.
- tiirismaa
a.yahya kirjoitti:
"Ja jos kaksi uskovaisten ryhmää joutuu riitaan, tehkää sovinto heidän välilleen. (...)" (49:9)
a.yahyalle:
Nyt sinulla olisi loistava tilaisuus toteuttaa uskontoasi lähtemällä sovinnonhierojaksi Syyriaan ja sen lähialueille. Libanoniinhan pääsee vielä vapaasti.Tee kerrankin jotakin hyödyllistä äläkä aina vain lörpötä. - Muslimah
tiirismaa kirjoitti:
a.yahyalle:
Nyt sinulla olisi loistava tilaisuus toteuttaa uskontoasi lähtemällä sovinnonhierojaksi Syyriaan ja sen lähialueille. Libanoniinhan pääsee vielä vapaasti.Tee kerrankin jotakin hyödyllistä äläkä aina vain lörpötä.tiirismaalle:
Ei A.yahya yksin sovinnonhierojaksi pysty lähtemään miten yksi ihminen voi vaikuttaa Syyrian tilanteeseen , Teetkö sinä mitään muuta kun mollaat islamia täällä ilmeisesti et l! - Malla.
a.yahya kirjoitti:
Liannut islamia, eihän sitä voi liata koska sitä ei ole.
Koko islam on höpönlöpöä.
Muslimit likaavat kyllä likaavat mm Suomea yrittäessään muuttaa sitä kuin muitakin länsimaita lähemmäs islamilaista maata
En koskaan itse halua Suomeen yhtään moskeijaa, en yhtään minareettia,en yhtään muslimia vallankahvaan, en alua Suomesta Somalian kaltaista paskamaata.
Suomi on hyvä maa ,älkää te liatko s islamilla. - .
a.yahya kirjoitti:
"Ja jos kaksi uskovaisten ryhmää joutuu riitaan, tehkää sovinto heidän välilleen. (...)" (49:9)
Riippuu keitä he ovat.
Jos ovat muslimeja niin antaa tappaa toisensa, pyh. - Ei muslimi.
a.yahya kirjoitti:
Sinä et ole muslimi.
Jumalalle kiitos siitä.
- No uslimi
a.yahya kirjoitti:
Kunniamurha onhyvä asia jos uslimi usliimaassa murhaa uslimin.
Mutta älkää tehkö sitä Suomessa. - Kysyjä.
a.yahya kirjoitti:
En ole koskaan tunnustanut kristinuskoa.
J sen huomaa, olet todnäk vielä vasemmistolainenkin.
- Asrar
Malla. kirjoitti:
Liannut islamia, eihän sitä voi liata koska sitä ei ole.
Koko islam on höpönlöpöä.
Muslimit likaavat kyllä likaavat mm Suomea yrittäessään muuttaa sitä kuin muitakin länsimaita lähemmäs islamilaista maata
En koskaan itse halua Suomeen yhtään moskeijaa, en yhtään minareettia,en yhtään muslimia vallankahvaan, en alua Suomesta Somalian kaltaista paskamaata.
Suomi on hyvä maa ,älkää te liatko s islamilla.”Liannut islamia, eihän sitä voi liata koska sitä ei ole.
Koko islam on höpönlöpöä.”
Aivan varmasti ISLAM ON. Ethän sinä olisi muuten tänne kirjoittelemaan tullut, ethän?
”En koskaan itse halua Suomeen yhtään moskeijaa, en yhtään minareettia,en yhtään muslimia vallankahvaan, en alua Suomesta Somalian kaltaista paskamaata.”
Sinun haluasi ei valitettavasti kysytty, kun ensimmäinen moskeija rakennettiin Suomeen jo vuonna 1942.
http://yle.fi/radio1/asia/horisontti/kuvat/id28918-kuva1.jpg
Itse voit kuvasta päätellä, mikä tuo rakennuksen keskeltä kohoava torni on. Onko se minareetti vai ei?
Suomessa muslimit ovat ”vallankahvassa” lähinnä kunnallispolitiikassa. Korviini ei ole vielä kantautunut, että yksikään heistä harjoittaisi poliittista radikaali-islamia.
Suomesta Somalian kaltainen *****maa? Muutamat maahanmuuttokriitikot väittävät, että Suomi muistuttaa Somaliaa, koska täällä on aivan liikaa somaleja. Mitä mieltä sinä olet, onko Suomessa liikaa somaleja? Oletko itse valmis auttamaan maahamme tulevia somalipakolaisia? - 19+15
Asrar kirjoitti:
”Liannut islamia, eihän sitä voi liata koska sitä ei ole.
Aivan varmasti ISLAM ON. Ethän sinä olisi muuten tänne kirjoittelemaan tullut, ethän?
”En koskaan itse halua Suomeen yhtään moskeijaa, en yhtään minareettia,en yhtään muslimia vallankahvaan, en alua Suomesta Somalian kaltaista paskamaata.”
Sinun haluasi ei valitettavasti kysytty, kun ensimmäinen moskeija rakennettiin Suomeen jo vuonna 1942.
Itse voit kuvasta päätellä, mikä tuo rakennuksen keskeltä kohoava torni on. Onko se minareetti vai ei?
Suomessa muslimit ovat ”vallankahvassa” lähinnä kunnallispolitiikassa. Korviini ei ole vielä kantautunut, että yksikään heistä harjoittaisi poliittista radikaali-islamia.
Suomesta Somalian kaltainen *****maa? Muutamat maahanmuuttokriitikot väittävät, että Suomi muistuttaa Somaliaa, koska täällä on aivan liikaa somaleja. Mitä mieltä sinä olet, onko Suomessa liikaa somaleja? Oletko itse valmis auttamaan maahamme tulevia somalipakolaisia?Eikös tuo ole tataarien moskeija? Useimmat ns. oikeat muslimit eivät edes pidä tataareja muslimeina...
"Suomessa muslimit ovat ”vallankahvassa” lähinnä kunnallispolitiikassa. Korviini ei ole vielä kantautunut, että yksikään heistä harjoittaisi poliittista radikaali-islamia."
En tiedä, miten kunnallispolitiikassa toimivat muslimit suhtautuvat uskontoonsa, mutta Ihmisoikeusliiton tekemä selvitys ei lupaa hyvää; ainoastaan 13% Suomessa asuvista muslimeista haluaisi noudattaa maamme lakia.
Ja kun otamme huomioon, että kaikkialla maailmassa, kuten vaikkapa Britanniassa (http://www.youtube.com/watch?v=E8vxc2yqyMs), radikaalimuslimit ovat hyvin aktiivisia politiikassa, en olisi lainkaan yllättynyt, jos Suomessakin suurin osa poliittisesti aktiiveista muslimeista on radikaaleja. - tiirismaa
Muslimah kirjoitti:
tiirismaalle:
Ei A.yahya yksin sovinnonhierojaksi pysty lähtemään miten yksi ihminen voi vaikuttaa Syyrian tilanteeseen , Teetkö sinä mitään muuta kun mollaat islamia täällä ilmeisesti et l!Muslimahille:
Sinä selvästi aliarvioit yhden ihmisen vaikutusmahdollisuuksia. Viime vuosisadaltakin on esimerkkejä tästä. Oletko koskaan kuullut Albert Einsteinista? Olen tutkinut logiikkaa ja matematiikkaa 20-vuotiaasta lähtien. Olen julkaissut keksintöni logiikasta. Taitoni niiden levittämiseen yleiseen tietoisuuteen eivät ole toistaiseksi riittäneet. Olen käyttänyt taitojani Koraanin virheiden paljastamiseen. Luepa lukuisat kirjoitukseni Koraanin perinnönjaosta tältä sivustolta. Perinnönjakoa käsitellään Koraanissa monessa kohdassa, esim. 4:11-12. Oletko sinä koskaan kirjoittanut Koraanin perinnönjaosta? Sivuston muut kirjoittajat (usein entisiä muslimeja) paljastivat, että perinnönjako herättää edelleen suuria tunteita muslimiyhteisössä. Eräskin kirjoittaja oli vedonnut Suomen lakiin ja siitä oli seurannut varsinainen älämölö muslimiyhteisössä. - Asrar
19+15 kirjoitti:
Eikös tuo ole tataarien moskeija? Useimmat ns. oikeat muslimit eivät edes pidä tataareja muslimeina...
"Suomessa muslimit ovat ”vallankahvassa” lähinnä kunnallispolitiikassa. Korviini ei ole vielä kantautunut, että yksikään heistä harjoittaisi poliittista radikaali-islamia."
En tiedä, miten kunnallispolitiikassa toimivat muslimit suhtautuvat uskontoonsa, mutta Ihmisoikeusliiton tekemä selvitys ei lupaa hyvää; ainoastaan 13% Suomessa asuvista muslimeista haluaisi noudattaa maamme lakia.
Ja kun otamme huomioon, että kaikkialla maailmassa, kuten vaikkapa Britanniassa (http://www.youtube.com/watch?v=E8vxc2yqyMs), radikaalimuslimit ovat hyvin aktiivisia politiikassa, en olisi lainkaan yllättynyt, jos Suomessakin suurin osa poliittisesti aktiiveista muslimeista on radikaaleja.”Eikös tuo ole tataarien moskeija? Useimmat ns. oikeat muslimit eivät edes pidä tataareja muslimeina...”
Kyllä on tataarien rakentama moskeija Järvenpäässä.
Mitä ovat ns. ”oikeat” muslimit? Erotteletko sinä itse muslimit ”oikeisiin” ja ”vääriin”. Jos ymmärrät asian näin, oli se sitten kuulopuhetta tai omaa päätelmääsi, niin silloinhan myönnät sen, että islamin toteutustavoissa on eri sävyjä. Tähän vaikuttaa kunkin kansan oma kulttuuritausta. Tästä syystä kaikki muslimit eivät voi olla islamisteja. - 4+11
Asrar kirjoitti:
”Eikös tuo ole tataarien moskeija? Useimmat ns. oikeat muslimit eivät edes pidä tataareja muslimeina...”
Mitä ovat ns. ”oikeat” muslimit? Erotteletko sinä itse muslimit ”oikeisiin” ja ”vääriin”. Jos ymmärrät asian näin, oli se sitten kuulopuhetta tai omaa päätelmääsi, niin silloinhan myönnät sen, että islamin toteutustavoissa on eri sävyjä. Tähän vaikuttaa kunkin kansan oma kulttuuritausta. Tästä syystä kaikki muslimit eivät voi olla islamisteja.Meinaan, että monet muslimimaista kotoisin olevat eivät pidä tataareja muslimeina, että heidän harjoittama islam ei olisi mitään islamia ollenkaan.
- Malla.
Asrar kirjoitti:
”Liannut islamia, eihän sitä voi liata koska sitä ei ole.
Suomesta Somalian kaltainen *****maa? Muutamat maahanmuuttokriitikot väittävät, että Suomi muistuttaa Somaliaa, koska täällä on aivan liikaa somaleja. Mitä mieltä sinä olet, onko Suomessa liikaa somaleja? Oletko itse valmis auttamaan maahamme tulevia somalipakolaisia?Tuskin yhdelläkään suomalsielle on mitään vastaan tataareja, he ovat olleet kilttejä, nätisti heistä ei ole ollut mitään haittaa kenellekkään.
Mukavia he ovat olleet kukaan ei ole edes aistinut heiä Suomessa niin hissunkissuan ovat olleet ja maan tavoilla, ongelmat ovat tulleet vasta nyt viimeeisen kymmenen vuoden aikana.
En halua Suomeen yhtään somalimuslimia pakolaisina koska tiedän mitä seon, orpoja lapsia voisin auttaa Somaliasta sillä he eiät ole muslimeja he ovat viattomia lapsia.
Mutta mitä enempi Suomeen tuodaan somaleita sitä enempi Suomi muuttuu Somalian kaltaiseksi paskamaaksi, hätää ei vielä ole.
Muutama kymmenentuhatta ihmistä ei oi eikä saa muuttaa demokraattista maata islamilaiseen paskaan. - Malla.
Muslim&proud kirjoitti:
Miksi olet ylpeä tyhmyydestäsi?
On pakko kysyä. - sadsadssda
Malla. kirjoitti:
Tuskin yhdelläkään suomalsielle on mitään vastaan tataareja, he ovat olleet kilttejä, nätisti heistä ei ole ollut mitään haittaa kenellekkään.
Mukavia he ovat olleet kukaan ei ole edes aistinut heiä Suomessa niin hissunkissuan ovat olleet ja maan tavoilla, ongelmat ovat tulleet vasta nyt viimeeisen kymmenen vuoden aikana.
En halua Suomeen yhtään somalimuslimia pakolaisina koska tiedän mitä seon, orpoja lapsia voisin auttaa Somaliasta sillä he eiät ole muslimeja he ovat viattomia lapsia.
Mutta mitä enempi Suomeen tuodaan somaleita sitä enempi Suomi muuttuu Somalian kaltaiseksi paskamaaksi, hätää ei vielä ole.
Muutama kymmenentuhatta ihmistä ei oi eikä saa muuttaa demokraattista maata islamilaiseen paskaan.Tataarit ovat muistutus siitä, mitä valtavirran islam voisi olla...
Joskus vuosikymmeniä sitten, kun tataarit olivat synonyymi islamille Suomessa, ei kukaan vihannut islamia ja muslimeja.
Valitettavasti huono maahanmuuttopolitiikka ynnä a.yahyan kaltaiset mielenvikaiset saudien öljyrahoilla harjoitetun da'wan aivopesemät käännynnäiskiihkoilijat ovat tehneet mukavien ihmisten uskonnosta kirosanan ja sen symboleista hakaristin kaltaisia fanatismin, totalitarismin ja suvaitsemattomuuden symboleita. - muslimiksi syntynyt
a.yahya kirjoitti:
"Mallan perheessä kulttuuri tms. on liannut islamia."
Sinä et ole oikea muslimi. Sinä olet ympärileikkaamaton käännynnäinen, sinulla ei ole mitään auktoriteettia puhua islamista, sinun puheesi on ymmärtämättömän lapsen jokellusta. - _derp
Malla. kirjoitti:
Kokenut millä lailla?
Juutalaisuus on kaikista loogisin mutta sinne en koskaan kehtaa mennä menneysyydestäni johtuenUskonnot eivät ole koskaan loogisia, Eikä niiden pidäkkään olla.
- Yks Sähläri
Muslimah kirjoitti:
Ja miten tämä liittyy Islamiin väitätkö että syyrian tilanne johtuu uskonnosta Järki käteen Syyria on virallisesti demokraattinen tasavalta, mutta sitä hallitsee totalitaarinen Baath-puolueen hallinto vuoden 1963 kaappauksen jälkeen. Puolueella on 2/3 enemmistö 250 paikan parlamentissa, josta loppu on jaettu riippumattomien ehdokkaiden kesken Syyrian Poliittinen tilanne johtuu siitä että Kansa on kyllästynyt yksipuoliseen puolueeseen
Baath (arab. اﻟﺒﻌﺚ) on arabisosialistinen, arabinationalistinen panarabialainen ideologia. Se ei kuitenkaan ole islamistinen, vaan sekularistinen liike. Ideologian isä oli kristitty Michel Aflaq (1910–1989).No voi turkasen turkanen, taas yksi kristitty Michel on sotkenut kokonaisen valtakunnan asiat.
Krisityt ovat varsinaisia sähläreitä, Euroopan Unionikin on kohta aivan kanttuvei. (Kanttuvei: 1. Lopen väsynyt, 2. Tajuton, 3. Kuollut, 4. Konkurssi.)
Muslimeilla ei todella ole mitään tekemistä Syyrian nykyisen tilanteen kanssa. - Käytkös...
Asrar kirjoitti:
”Eikös tuo ole tataarien moskeija? Useimmat ns. oikeat muslimit eivät edes pidä tataareja muslimeina...”
Mitä ovat ns. ”oikeat” muslimit? Erotteletko sinä itse muslimit ”oikeisiin” ja ”vääriin”. Jos ymmärrät asian näin, oli se sitten kuulopuhetta tai omaa päätelmääsi, niin silloinhan myönnät sen, että islamin toteutustavoissa on eri sävyjä. Tähän vaikuttaa kunkin kansan oma kulttuuritausta. Tästä syystä kaikki muslimit eivät voi olla islamisteja....sinä Asrar sitten usein rukoilemassa tataarien moskeijoissa?
Rukoiletko myös shiiojen ja sunnien moskeijoissa, ja sieltä jatkat rukoilemaan suufien moskeijaan? - go a.yahya
a.yahya kirjoitti:
Minun mielestäni a,yahyan pitäisi matkustaa Pakistaniin opettelemaan/oppimaan TODELLISTA ISLAMIA.. hän ei näytä tuntevan edes omaa uskontoaan.
- TietämätönTyttö
a.yahya kirjoitti:
Just joo.
Jos suomalainen mies hakkaa vaimonsa, mikä on laissa rangaistavaa, aiheuttaako tämä teko sen, että teosta tulee oikeutettu ja lainmukainen? Koita jo ymmärtää!Minä uskon vakaasti olen epäillyt jo sitä jonkin aikaan,että juuri a.yahya on Suomalainen henkilö joka on ottanut joskus aikoinaan vastaan islamin uskon ja siitä syystä ei todellisuudessa edes tiedä/ eikä nähnyt tuon uskonnon karvasta puolta aivan kuten tällä palstalla välillä oleva Karim Kai..syntyjään suomalainen,mutta Islam uskoinen.Fanaattisuus loistaa hänenkin monista kirjoituksista.
- iodpjpe..
a.yahya kirjoitti:
Islamabadin poliisi pidätti kristityn 11 vuotiaan tytön epäiltynä jumalanpilkasta, koska imaami väitti Tytön polttaneen Koraanin sivuja. Pakistanin Ankaran jumalanpilkkalain nojalla kaikki Islamia loukkaava toiminta on rangaistava kuolemalla.
Silminnäkijöiden Mukaan imaami lisäsi ITSE poltettujen papereiden sekaan sivuja Koraanista. Heidän mukaansa imaami OLI sanonut, Etta SE ainoa Keino päästä eroo
n. kristityistä alueella.
Arvostelijoiden Mukaan epämääräisesti muotoiltua jumalanpilkkalakia käytetään USEIN Koston välineenä.
Tytön pidätys nosti kohun länsimaissa, koska eräiden tietojen Mukaan Han on turhaan 11-vuotias. Lisäksi Tyttö kärsii oppimisvaikeuksista. Joidenkin tietojen Mukaan hänellä on Downin syndrooma.
Vaikka Tytön syytteistä luovuttaisiin, Han on YHA hengenvaarassa. Pakistanissa tunnetaan lukuisia tapauksia, joissa jumalanpilkasta epäilty on tapettu Hanen päästyään vapauteen.
STT-AFP-Reuters
Eikö tämäkään kuulu islamiin???
- Perussuomiäijä
Hienoa Malla. Olen onnellinen puolestasi että olet löytänyt paikkasi täällä. Islamissa on hyvät ja kauniit puolensa mutta sitä on parempi katsoa etäisyyden päästä, kaikella kunnioituksella muslimeita kohtaan.
- Malla.
Kiitos, olen vihainen islamille ja muslimeille.
Vain kouluttamatomat ihmiset voivat olla muslimeja, jos saat aikuisena koulutuksen aikkapa Suomessa ,äo kasvaa niiin varmaan jossain vaiheessa asetat islamin kyseenalaiseksi ja hylkäät sen typeränä.
Älykkyys on se miksi länsimaissa vastustetaan islamia, kukaan ei halua paskaa tilalle.
Islam kuuluu tyhmille ihmisille ja siitä tullaan luopumaan sivistyksen laajentuessa.
- ejhas
Minun mielipide on asiaan, että uskonto ei ole paha vaan ihmiset jotka sitä tulkitsevat väärin. Jos koraania lukee ja mieli on kieroutunut niin sitä voi tulkita hyvinkin sairaasti. Itse olen shiialaisuudesta kiinnostunut ja näen siihen uskovan ihmisen elämää hyvinkin läheltä ja en ole löytänyt vielä mitään pahaa siitä.
- tiirismaa
nimimerkille ejhas:
Kuuluuko kuolemanrangaistus islamiin? Onko niin, että tuomarit, jotka Iranissa tuomitsevat ihmisiä kuolemaan islamin lain mukaan, vain tulkitsevat islamia väärin? - Usko J. Maaninen
"Minun mielipide on asiaan, että uskonto ei ole paha vaan ihmiset jotka sitä tulkitsevat väärin. Jos koraania lukee ja mieli on kieroutunut niin sitä voi tulkita hyvinkin sairaasti."
Sinun mielestäsi kirjaimellinen tulkitseminen on ilmeisesti sairasta. Minun käsitykseni on se, että kirjaimellinen tulkitseminen on ainoa oikea tapa tulkita uskonnollisia teoksia. Arvostan enemmän uskonnollisia äärilahkoja, joissa hengelliset teokset tulkitaan kirjaimellisesti. Jos kirjaimellisesta tulkinnasta lipsutaan, ollaan loputtomassa suossa: mitä Koraanista voidaan ottaa ja mitä ei? "Jumalan sana" on otettava kokonaisena tai ei ollenkaan. Muuten touhussa ei ole mitään alyä eikä logiikkaa.
Koraani on häiriintynyt, sairas kirja, joka muun muassa kehottaa tappamaan kaikki ei-muslimit. Tällaista tekstiä ei voi tulkita kuin yhdellä tavalla, KIRJAIMELLISESTI. Käskyn toteuttaminen olisi sairasta, mutta opillisesti oikein. Tästä johtopäätöksenä on, että islam on erittäin häiriintynyt uskonto, josta kaikkien olisi pyrittävä Mallan tavoin luopumaan. Onnea Mallalle järkevästä päätöksestä, mutta varoituksen sanana haluaisin kertoa, että muista uskonnoista ei löydy juurikaan enempää järkeä kuin islamista. Viisainta on hylätä uskonnot ja aloittaa iloinen elämä vapaa-ajattelijana.
Ps. Tämänkin perustellun ja asiallisen kommentin Suomi24:n älyvapaa ja raukkamainen ylläpito tullee poistamaan.
Terveisin
Usko J. Maaninen
Organisoitujen uskoontojen väsymätön vastustaja - Malla.
Jos äiti olisi jäänyt Somaliaan ja minä syntynyt siellä, en olisi mitä olen nyt.
Minut olisi silvottu, ehkä raiskattu, olisin kouluttamaton ja siten saatanan tyhmä musliminainen joka alistuisi kaikkeen.
Haistakaa paska, minä en alistu, enkä ole muslimi, ajattelen.
Ja äo on Mensan mukaan 137.
Koraania ei oi tulkita kuin yhdella tapaa, kirjaimellisesti jos uskot.
Ja tuo ainoa tapa on sairas, pysy etäällä paskasta saastutat itsesi. - tiirismaa
Malla. kirjoitti:
Jos äiti olisi jäänyt Somaliaan ja minä syntynyt siellä, en olisi mitä olen nyt.
Minut olisi silvottu, ehkä raiskattu, olisin kouluttamaton ja siten saatanan tyhmä musliminainen joka alistuisi kaikkeen.
Haistakaa paska, minä en alistu, enkä ole muslimi, ajattelen.
Ja äo on Mensan mukaan 137.
Koraania ei oi tulkita kuin yhdella tapaa, kirjaimellisesti jos uskot.
Ja tuo ainoa tapa on sairas, pysy etäällä paskasta saastutat itsesi.Olet joutunut paljon kovemman hyökkäyksen kohteeksi kuin osasin odottaa. Itse en ole täällä Suomessa kokenut mitään vastaavaa. Minut vain potkaistiin ulos muslimien sivustolta Tulevaisuus.org haukkujen kera. Siinä kaikki.
- Malla.
tiirismaa kirjoitti:
Olet joutunut paljon kovemman hyökkäyksen kohteeksi kuin osasin odottaa. Itse en ole täällä Suomessa kokenut mitään vastaavaa. Minut vain potkaistiin ulos muslimien sivustolta Tulevaisuus.org haukkujen kera. Siinä kaikki.
Ja toivon ettei minua tunnisteta sillä nämä idiootit voisivat vaikka murhata minut.
Mutta jos se on hinta vapaudestani ja muiden kaltaisteni niin tappakaa perkeleet, vapaus ei ole ilmaista. - 20+12
tiirismaa kirjoitti:
Olet joutunut paljon kovemman hyökkäyksen kohteeksi kuin osasin odottaa. Itse en ole täällä Suomessa kokenut mitään vastaavaa. Minut vain potkaistiin ulos muslimien sivustolta Tulevaisuus.org haukkujen kera. Siinä kaikki.
Mikään ei voisi olla suurempi uhka harhakäsitykselle islamin ylivertaisuudesta kuin se, että joku hylkäisi omasta päätöksestään islamin ja valitsisi jonkin itselleen paremmin sopivan toisen uskonnon tai maailmankatsomuksen. Muhammad itse ei myöskään henkilökohtaisesti loukkaantunut mistään enemmän kuin siitä, että joku uskalsi hylätä hänen perustamansa kultin ja yhteisön, ja niinpä Muhammad rankaisi ankarasti islamin hylkääjiä.
- 11v Rimshan tapaus
tiirismaa kirjoitti:
nimimerkille ejhas:
Kuuluuko kuolemanrangaistus islamiin? Onko niin, että tuomarit, jotka Iranissa tuomitsevat ihmisiä kuolemaan islamin lain mukaan, vain tulkitsevat islamia väärin?Mitäs mieltä a.yahya ja muut kumppanit ovat siitä,kun Pakistanissa on tällä hetkellä menossa melko "kuuma" tilanne-liittyen 11 vuotiaaseen kehitysvammaiseen tyttöön jota syytetään Yllätys yllätys!! Jumalan pilkasta nyt hänelle ollaan vaatimassa elinkautista myöskin tytön perhe on vangittu vaikka eivät ole mikään tiedon mukaan he pilkanneet jumalaa Pakistanin lakien mukaan.Mutta melko mielenkiintoista asiasta tekee sen,että perhe on Kristitty oiskohan tällä mitään perää,että nyt tilannetta käytettäisiin mukavasti hyväksi,kun ollaan saatu"vihollinen" satimeen=kristityt,kun eihän se voi olla mitenkään järkevää ja ymmärrettävää,että 11 vuotias lapsi vangitaan mukamas jumalan pilkasta ja asiasta ei ole mitään todisteita,että lapsi olisi tätä tehnyt.Tästä on tietoa eri järjestöjen sivuilla enemmänkin ja on saanut media huomiota myös muissa maissa tämä tapaus pakistanista.
Öö kuka mainistsi että islam on suvaitsevainen ja rauhan uskonto ymmärtäväisyyttä riittää ennen kaikkea???
- Suomi is free
Vittu ku ei pysy nää vastaukset täällä, kuka niitä poistelee ja millä peruteella. No kirjoitetaan se nyt uudestaan tähän sitten:
Kyllä tämä aloitus voi olla ihan aitoa tekstiä ihan aidolta ihmiseltä. Suomessa on paljon muslimieja joita ei islamin harjoittaminen kiinnosta pätkän vertaa ja ihan yhtälailla on myls ex-muslimeja. suomessa islamin saa jättää jos niin haluaa tehdä ja sille ei kukaan voi yhtään mitään. Ei edes tämän palstan moderoija-muslimit. - _derp
Hienoa kun löysit oman tiesi. Mutta kun oman etnisen ryhmäsi jäsenet tuppaavat olemaan muslimeita, niin miten onnistuit tulemaan toimeen täällä Suomessa ilman heidän tukeaan? Oletko löytänyt meidän natiivien joukosta ystäviä jotka tukevat sinua?
Pojat tietenkin riiaa ja tykkäilee... totanoin, tummahipiäiset tytöt on meinaa huisan söpöjä. Mutta suomalaiset naiset on pirun ilkeitä toisilleen (näin hikkynä yksinäisenä suomalaisena miehenä tämän huomannut), liekkö he kuinka ystävällisiä ulkomaalaiselle tytölle,
Toivotan jaksamista sulle.- Afterlife78
Se on osittain totta,että on ilkeitä naisia, mutta nämä ovat enimmäkseen sitä juoppobaari kamaa, yhtä paljon on kusipäisiä jätkiä. Loput onkin ihania ihmisiä.
- hahahahaahah
Oiskohan jehovien tai helluntailaisten teatteria tämä kaikki? vahvasti siltä näyttää. Islam on mahtavin asia mitä Allah meille on antanut. Kaikki me joskus kuollaan ja kuolemaan jälkeen on lian myöhäistä katua. WA SALAMU ALEIKUM YAHYA :D
- tiirismaa
Syyriassa kuollaan joka päivä uskonnonkin vuoksi. Kuoleman jälkeen on liian myöhäistä oppia, että länsimaissa noudatettu uskonnonvapaus olisi pelastanut monet syyrialaiset. Tätä viisautta ei Allah eikä Muhammed ole muslimeille antanut. Jehovan todistajat ovat Raamatustaan lukeneet "Älä tapa" ja noudattavat tätä käskyä yksiselitteisesti. Koraanissa tätä käskyä ei ole yksiselitteisesti.
- hahahahahaahahaahah
tiirismaa et taida tietää islamista mitään, joten ole hiljaa. Eikö suomessa ole uskonvapaus, miksi sitten jehovan todistajat tuppaavat tulemaan oville jakamaan niiden kammottavia kirjoja? Te rikotte jokapäivä raamatun sanomaa esim. homot menee naimisiin, viinan juonti humala hakuisesti, Yhdysvallat tappaa päivittäin ihmisiä jne.
- Okey,monkey
Yhdysvaltalaiset eivät ole jehovia, näin yhden monista loogisista virheistäsi korjaan. Ei ole Allah sitten paljon järkeä päähäsi luonut, niinkuin yleensä...
- tiirismaa
Nimimerkille hahahahahaahahaahah
Olen lukenut Koraanin Hämeen-Anttilan kääntämänä kaksi kertaa kannesta kanteen. Kuinka monta kertaa sinä olet lukenut Koraanin kannesta kanteen? Olen tällä sivustolla kirjoittanut monia kertoja Koraanin kummallisuuksista. Loppuarvioni on, että Koraani on sekä tieteellisesti että siveellisesti läpimätä.
Uskonnonvapaus ei tarkoita sitä, ettei uskontoa saa levittää. Suomessa on myös sananvapaus, joten minä saan lausua mielipiteeni islamista, vaikka en tietäisi siitä mitään.
Minä olen ateisti ja varmasti rikon joka päivä Raamatun sanomaa. Siitä huolimatta ihailen Jehovan todistajien vakaumusta olla tappamatta muita ihmisiä. Sinä et taida ihailla sitä, että Jehovan todistajat kieltäytyvät johdonmukaisesti tappamasta muita ihmisiä. a.yanyan mielestä oikea tuomio islamin hylkäämisestä on kuolemantuomio. Oletko sinä samaa mieltä?
- Fundamentalisti paha
Ei islam ole paha. Paha on ihminen joka käyttää islamia, uskontoa, ihan sama mitä uskontoa, vallankäytön välineenä. Poliitikko, isä, äiti, rabbi, pappi, imaami, heistä kaikista kaikista löytyy pahoja ihmisiä jotka haluavat määrätä ja rajoittaa toisten ihmisten elämää.
Suomessa eletää edistyksellisten pohjoismaisten normien mukaan. Lapsilla on oikeuksia, naiset ovat tasa-arvoisia ja tuomioistuimet uskonnoista riippumattomia. Somalien islamilainen maailma puolestaan on samanlaista kuin suomi ja kristinusko 1500-1800-luvulla. Onneksi me olemme päässeet eteenpäin ja luoneet hienon yhteiskunnan. Islam, eikä mikään muukaan uskonto, saa viedä meita takaisin taaksepäin. - sivistynytmuslimi
onko se islamin vika, jos jotkut tietyt ihmiset käyttävät sitä välineenään kuten sinunkin maalaiset malla turhaa roolinhakua tahrimalla islamia. Uskonto olkoon mikä tahansa muokkautuu ihmisten takia ei itse uskonnon. Puhdas Islam on rauhaa rakastava uskonto, mutta se on tahriintunut ihmisten väärinkäyttäessä sitä kuten niiden somaleiden Malla tai terroristien. Itse olen muslimi, mutta en millään tavalla suvaitse kunniamurhaa tai mitään muutakaan murhaaa.... Turha teidän on avautua täällä keskittykää elämäänne... ja kunnoittakaa muiden elämäntapaa uskonnosta riippumatta niin ainakin itse teen...Ei se ole islamin vika jos yks kaks ihmistä ei osaa elää siveellistä ja muita kunnioittavaa elämää..... Avautumisenne ei vaikuta paskaakaan......Jos tietyt ihmisryhmät eivät osaa elää kunnollista elämää se ei ole Islamin vika vaan vika on silloin IHMISESSÄ...arvostelkaa niitä ei uskontoa KIITOS!
- 24y Mexicosta
I dont believe in god, but i have read lots of news about islam, and im surprized how cruel and filthy religion islam is... i hope someday stupid fat USA will nuke every islamic countries...
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2331541- 961306
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle201287Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61187Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9968Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86940Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66905- 32880
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43861Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii62835