Hei! Sanokaa suhtaudunko liian ankarasti avomieheni naisten katseluun. Tänääkin katse löysi kaikki kauniit naiset kun olimme huvipuistossa. Se hieman loukasi, koska olin vieressä . Tai käänää pään taaksepäin jos takana sivummalla istuu nainen. Minua se loukkaa, en mahda sille mitään :( Mikä neuvoksi.
Ja olimme ujhlissa jossa katsoi päästä varpaisiin yhtä naista.arvioivasti. Minusta ei ole sopivaa etenkään se. Ja miksi mies toisia katsoo, olemme 40- vuotias pariskunta ja yhdessä oleemme olleet vasta vajaa kaksi vuotta.
sanoo että katsoo paljon eikä mahda sille mitään, ei tietoisesti katso. utta se masentaa paljon minua. Edellinen mies kuitenkaan ei mi nun paikalla ollessani katsellut noin avoimesti.
Miehen katse vaeltelee
22
292
Vastaukset
- ollos huoleti
Parempi, että katselee naisia. Sitten kannattaisi olla vasta huolissaan jos alkaa katsella miesten perään:P
- Fru Åbo
Ala itse katselemaan muita miehiä ja KOMMENTOIMAAN kovaan ääneen! Kehu erityisesti sellaisia jotka ovat jollakin tavalla hänen vastakohtiaan. Kyllä menee pässi ruotuun nopeasti tai sitten on sellainen taukki että ulos vaan ja uutta kehiin. Eivät miehet maailmasta lopu!
- porilainen:)
Fru Åbo kirjoitti:
Ala itse katselemaan muita miehiä ja KOMMENTOIMAAN kovaan ääneen! Kehu erityisesti sellaisia jotka ovat jollakin tavalla hänen vastakohtiaan. Kyllä menee pässi ruotuun nopeasti tai sitten on sellainen taukki että ulos vaan ja uutta kehiin. Eivät miehet maailmasta lopu!
Kummalt puolelt jokkee fru on?
- Ol niingon es oliska
porilainen:) kirjoitti:
Kummalt puolelt jokkee fru on?
Kuulepas sinun kannaltasi varmaan väärältä puolelta mikäli nimimerkkisi kertoo alkuperästäsi. Olen nimittäin alunperin Raumalta, sieltähän ne kaikki oikeasti kauniit ja viisaat suomalaiset tulevat.
Ol niingon es oliska kirjoitti:
Kuulepas sinun kannaltasi varmaan väärältä puolelta mikäli nimimerkkisi kertoo alkuperästäsi. Olen nimittäin alunperin Raumalta, sieltähän ne kaikki oikeasti kauniit ja viisaat suomalaiset tulevat.
Tiiäsää, sen kyllä huomasi mistä päin tuulee! Haju kertoi!
- Luanikast reissu
Tiiäsää, sen kyllä huomasi mistä päin tuulee! Haju kertoi!
Ai oliko se raha vai omakehu? On nääs varaa!
Luanikast reissu kirjoitti:
Ai oliko se raha vai omakehu? On nääs varaa!
Raumalla haisee p*ska! Ja Turusta tuuli tuo saman hajun!
- vööpötin
Raumalla haisee p*ska! Ja Turusta tuuli tuo saman hajun!
Ei se Porikaan kuulemma niin kummonen paikka ole. ;)
Emmä ole Raumalla koskaan paskanhajua. Musta siellä on raikas ilma.
- Tangotar53
Niinpä, minulla sama ongelma. Väittää, että rakastaa, mutta minusta se ei ole kunnioitusta, vaan mies loukkaa tahallaan. Olemme keskustelleen asiasta ja hän tietää minun tunteeni, kun hänen päänsä kääntyy. Olenkin ottanut tavaksi sanoa "olen täällä" , jos keskustelemme hänen päänsä kääntyessä.
Vielä sen lisäksi tämä mies väittää, että yhteisen harrastuksemme (lavatanssit) miesten tervehtiminen loukkaa häntä yhtä paljon...ollaan käyty 3v samojen ihmisten kanssa tanssiharkoissa, eikä saisi tervehtiä.... Ottakaas poijat kantaa! Onko mieheni itsetunto huonoissa kanttimissa vai mikä mättää? Yrittääkö syyllistää mua omista tekosistaan? - no use
Treffasin muutaman kerran vastaeronnutta moukkaa ja treffeillä hän katsoi ihan jokaisen ohikulkevan naisen tarkkaan päästä varpaisiin. Uimarannalla hän ei kyennyt puhumaan kun piti vahtia ihan jokainen....
Joo, ei se juttu jatkunut. Moukka on moukka.
En edes yrittänyt oikaista käytöstä. Jos aikuinen mies ei tajua mitä hän tekee niin saa mun puolesta pysyä tajuttomassa tilassa. Ja se käytös kertoi vain hänestä.- zisel
"Jos aikuinen mies ei tajua mitä hän tekee niin saa mun puolesta pysyä tajuttomassa tilassa"
- zisel
Mua ei vilkuilu haittaisi mutta jos se menee sellaseks että se nainen jota hän vilkuilee myös huomaa sen, niin sitten se alkaa häiritsee. Eli toisinsanoen se menee silmäpeliksi. Tulee vähän sellanen olo että mä olen ihan pellenä siinä vieressä ja että ihan niinkun se mies (sekä se toinen nainen) haluis vaan nöyryyttää mua. Mutta tosiaan sellanen pikku-vilkuilu on ok, teen sitä itekkin :) Ja jos satun sellasen huomaa niin saatan leikilläni lätkästä miestä käsivarteen että HERÄTYS!! :D
Mä en tunne sua ap, joten älä ota liian henk. koht. mutta jos sun miehen vilkuilu on kovin avointa niin moukkamaisuuden lisäksi syinä voi olla esim. se, että hän pitää sua "itserakkaana" ja haluaa näpäyttää sua. Tai sitten hän on vittuuntunut suhun jostain syystä ja haluaa piruuttaan kiusata sua asialla jolla ajattelee siinä onnistuvansa (ja näyttää onnistuvankin). Sitten taas yksi voi olla että hän on itse susta mustasukkanen ja koittaa lietsoa väkisin susta mustasukkasen. Sairaalloisen mustasukkasilla ihmisillä on just se käytöskaava että ne koittaa väenväkisin tehdä kumppanistaan mustiksen ettei heidän itse enää tarvii olla, tai ettei hänen itse tarvii olla ainoa mustis. No ei kai halua tehdä mustasukkaiseksi tai muutakaan sellaista. sanoi eilen ettei muuta kun katso ja ei ajattele mitään sellaista sopimatonta ja mukamas miehiäkin katsoo ja ei ole homo eli tarkoitti että kaikkia ihmisiä katsoo. Enempi naisia todellakin.. ;))Mutta se minua häiritsee kyllä :( Ei ole kiva istua ravintolapöydässä kun miehen kaatse käy välillä sivupöydässä istuvassa naisessa. no joo. Nyt eilen keskusteltiin asiasta, mietin mitä haluan suhteeltamme. Mies sanoo rakastavansa, halailee paljon ja ottaa kädestä kiinni. Tuo vain niin ärsyttää...
- zisel
Sano sille että "mua loukkaa se kun sä vilkuilet toisia naisia.. Nyt kun sä tiedät että se asia pahottaa mun mielen, niin mä tulkitsen jos jatkat vilkuilua että haluat tahallaan ja tietosesti pahottaa mun mielen".
Mun pitää mennä nyt, tuli jo kiire. Moikka ja tsemppiä! :) - Tsemiä:.!1#%++§§§
zisel kirjoitti:
Sano sille että "mua loukkaa se kun sä vilkuilet toisia naisia.. Nyt kun sä tiedät että se asia pahottaa mun mielen, niin mä tulkitsen jos jatkat vilkuilua että haluat tahallaan ja tietosesti pahottaa mun mielen".
Mun pitää mennä nyt, tuli jo kiire. Moikka ja tsemppiä! :).
Tsemiä ja sporttia
Har!
.
- selvä peli ja pyy
Itse ainakin kunnioitan naistani hänen läsnäollessaan niin etten katso vaikka mieli joskus tekisikin.
- vööpötin
Miehiä on kahenlaisia, niitä jotka katselee salaa ja niitä jotka ei katsele salaa. Mutta katsoo kuitenkin.
Välillä näkee ukkoja, jotka tuijottaa kohti ilmekkään värähtämättä. Ne ei itsekkään ehkä aina tajua tuijottavansa tai sitten ne ei koe sitä mietenkään huonoksi että tuijottaa.
Sun mies ei lienee kehu kovaan ääneen niitä naisia sulle? Mä tiedän miehen joka ajelee väärälle kaistallekin joskus, kun jää näkö päälle johonkin minihameeseen tai sanoo kovaan ääneen ompas seksikäs näky, vaimo istuu vieressä.
Toki ne on jo yli 40-vuotta olleet yhdessä."Miehiä on kahenlaisia, niitä jotka katselee salaa ja niitä jotka ei katsele salaa. Mutta katsoo kuitenkin."
Minä ainakin myönnän katselevani naisia. Tosin katselen myös miehiä, autoja, rakennuksia ja mitä muuta ympärilläni ikinä onkaan. Erityisesti kaikkea, mikä on jotenkin tavallisuudesta poikkeavaa. Erityistä kauneutta, poikkeuksellista rumuutta jne...
Yritän tietysti olla aina hienotunteinen. Silti muistan vieläkin, kun aikoinaan vissiin kaunein heilani kautta aikain sai kauheat kilarit junassa, kun mukamas tuijotin jotain vastapäätä istunutta naista. Siis oikeasti se heilani oli kaunis ja se toinen mimmi ihan tavis. Saarnaa kuunnellessani ajattelin, että mimmillä ei ehkä olekaan tarpeeksi muita avuja kuin jumalainen ulkonäkö. Noh, kohtahan sitä sitten erottiinkin...
No nyt keskusteltu, rajujen riitojen jälkeen. sanoi yrittävänsä katsella väemmän ja kuulemma ei ole katsonut sillä silmällä että haluaa paneskella niitä muita tms.Itse sanoo vain olevansa kiinnostunut ihmisistä yleensäkin ja katsoo mieiäkin, siis olenansa kiinnostunut mitä ympärillä tapatuu.
Mies myös kosi ja sanoi aluavansa elää elämänsä ydessä minun kanssani. mietin asiaa...Ei kannata mennä naimisiin ellei suoralta kädeltä tunnu siltä, että se on parasta mitä voi tapahtua. Vajaa kaksi vuotta on aika vähän naimasille hilpasun kannalta.
- vain ongelmia tiedos
Jumalauta yrittääkö joku siis määrätä mihin suuntaa mies saa katsella? Jo on itsetunto maton alla. Huh huh! Toivottavasti mies ei ymmärrä mennä naimisiin moisen riivinraudan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle573451Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472816Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1482630Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572321Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3572053- 1561704
- 761495
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231338Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.381293- 241174