Milloin olisit täydellisen onnellinen? Edes hetken.

onnellinen nelli

Tehdään kysymys hieman vaikeammaksi ja sanotaan, että ei saa mainita rahaa, lapsia tai ihmissuhdetta, rakkautta tähän kysymykseen. Eli poissuljetaan ne, itsestään selvyyksinä.

Mitä olet tehnyt asian saavuttamiseksi? Mitä aiot tehdä?

31

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zisel

Sillon kun olis täydellinen sisäinen rauha ja tyytyväisyys. Sen kun saavuttaa, siis nimenomaan TÄYDELLISEN sisäisen tyytyväisyyden niin ei tee materialla sun muilla härveleillä enää yhtään mitään.

• ap.

• zisel
        ap. kirjoitti:

1. Vaihtanut kaveripiiriä

2. Jättänyt suurimman osan päihteistä

3. Rajottanut niiden käyttöä MERKITTÄVÄSTI

4. Ruvennut treenaa

5. Alkanut suhtautuu ihmisiin toisella tapaa

Tossa muutamia esimerkkejä. Pitäis varmaan ruveta perehtyy Kabbalaan (tämä vastaus siis siihen että "mitä aiot tehdä")

• Mahtiorkku

Silloin, kun mälli lentää.

• Tässä ja nyt ^^ Lämmin peitto, pehmeä sänky. Elämässä on monia asioita, joista on kiitollinen ^^

Höpönöpöt, onnellisuus on mielentila. *hautautuu peitonalle* :3

• ;)

• ;) kirjoitti:

Onko hän isäsi?

http://www.laurelandhardy.org/images/laurelwood.jpg

No eipä oo ;D

• vööpötin

Jos ei rakkautta saa mainita, niin vastaus on kuolleena. Mä tarvin rakkautta, olipa se parisuhderakkautta, rakkautta vanhempiin, rakkautta lemmikkiin, rakkauden tunnetta jotain kohtaan. Jos se tunne katoaa, voin kuolla pois.

• ap.

Oletetaan, että se on jo olemassa, se rakkaus, entä sen jälkeen, mikä voisi tehdä sinut onnelliseksi rakkauden kera?

• vööpötin
        ap. kirjoitti:

Oletetaan, että se on jo olemassa, se rakkaus, entä sen jälkeen, mikä voisi tehdä sinut onnelliseksi rakkauden kera?

Koti ihmisenä vastaan koti jossa voin rentoutua ja tuntea oloni rennoksi. Onpa se koti missä vain ja millainen vain, kunhan siellä tulee olo että tässä se on mun paikkani. Tulee se onnellisuuden tunne, seesteinen rauhallinen olo.

• ap.
        vööpötin kirjoitti:

Koti ihmisenä vastaan koti jossa voin rentoutua ja tuntea oloni rennoksi. Onpa se koti missä vain ja millainen vain, kunhan siellä tulee olo että tässä se on mun paikkani. Tulee se onnellisuuden tunne, seesteinen rauhallinen olo.

• vööpötin
        ap. kirjoitti:

Hankkinut kodin, jossa viihdyn. Mitäkö aion tehdä? No varmaan jossain vaiheessa me joudutaan hankkimaan isompi koti, jos pääluku tästä kasvaa. Alkaa käydä tilat ahtaiksi. :)

Ehkä muutama vuosi vielä mahdutaan tänne.

• ap.
        vööpötin kirjoitti:

Hankkinut kodin, jossa viihdyn. Mitäkö aion tehdä? No varmaan jossain vaiheessa me joudutaan hankkimaan isompi koti, jos pääluku tästä kasvaa. Alkaa käydä tilat ahtaiksi. :)

Ehkä muutama vuosi vielä mahdutaan tänne.

Eli ymmärsin, että olet täydellisen onnellinen juuri nyt? Et kaipaa lisää onnellisuutta? Harvinainen tilanne, mutta kiitos vastauksestasi.

• vööpötin
        ap. kirjoitti:

Eli ymmärsin, että olet täydellisen onnellinen juuri nyt? Et kaipaa lisää onnellisuutta? Harvinainen tilanne, mutta kiitos vastauksestasi.

No en oikeen keksi mitä multa puuttuis, kun ei puutu mitään sellaista mitä olis pakko olla tämän kaiken lisäksi. Tietysti työ lisäisi mun tuloja, mutta näissä olosuhteissa kumppani toivoo, että olen mielummin kotona kun menen töihin jossa on alttiina kaikenlaiselle pöpöille ja kolhuille. Missä mun vanha selkävamma aktivoituu äkkiä.

Onhan siinä vinha perä ammattiani miettien. Mutta en mä koe olevani onneton ilman työtäkään, meillä kuitenkin kaikki asiat saadaan hoidetuksi eikä tee edes tiukkaa rahallisesti. Joten siinä mielessäkään ei ole mitään hätää.

• ap.
        vööpötin kirjoitti:

No en oikeen keksi mitä multa puuttuis, kun ei puutu mitään sellaista mitä olis pakko olla tämän kaiken lisäksi. Tietysti työ lisäisi mun tuloja, mutta näissä olosuhteissa kumppani toivoo, että olen mielummin kotona kun menen töihin jossa on alttiina kaikenlaiselle pöpöille ja kolhuille. Missä mun vanha selkävamma aktivoituu äkkiä.

Onhan siinä vinha perä ammattiani miettien. Mutta en mä koe olevani onneton ilman työtäkään, meillä kuitenkin kaikki asiat saadaan hoidetuksi eikä tee edes tiukkaa rahallisesti. Joten siinä mielessäkään ei ole mitään hätää.

En tiedä mistä puhut, kun puhut olosuhteistasi, ammatistasi ym. Luulen, että oletat minun tuntevan sinut. Mutta vastasit kyselyyni, kiitos siitä.

• vööpötin
        ap. kirjoitti:

En tiedä mistä puhut, kun puhut olosuhteistasi, ammatistasi ym. Luulen, että oletat minun tuntevan sinut. Mutta vastasit kyselyyni, kiitos siitä.

Eikä sen väliä olekkaan sen enempää tietää niistä. Otin ne esiin vain seikkoina jotka vaikuttavat tämänhetkisiin valintoihini. :)

Ole hyvä.

• tänään viimeksi koin pienen onnen hetken, ollessani yksin palailemassa päivän ostosreissulta, kävellessäni söin appelsiini-cola-limujäätä.
      eikä se edes liittynyt koko shoppailukierrokseen, mut oli vain kivaa siinä kävellä ja syödä sitä jäätelöä, kun aurinko paistoi ja oli jopa aika lämmin. samalla mieleen muistui lapsuus- ja nuoruusvuodet ja jokakesäinen kouluunpaluu.
      ensin tosin harmittelin kun ei ollut ketään kenen kanssa jakaa sen hetken, mut sit mietin et olisiko toinen sitä osannut arvostaa yhtä paljon kuin minä..
      ei se nyt ehkä 'täydellistä onnellisuutta' ollut, mut en mää muutenkaan ole täydellisyyden tavoittelija,

mur

• Nukkuessani.

• booring kyselyyyyyyy

Lottovoitto ja yks huorapukki kiitos.

• Nähdessäni julkaisemani kirjan New York Timesin bestsellerlistalla sijalla 1.

No, onnea kestäisi ehkä just sen päivän, mutta voisi olla sellainen aika hyvin täydellinen päivä alusta loppuun!

• -Palstan miehet-

Silloin, kun mitään ei puutu.

>>Mitä olet tehnyt asian saavuttamiseksi? Mitä aiot tehdä?

• määmy

Mä oon vähän välii täydellisen onnellinen, esmis noustessa pitkän uintilenkin jälkeen laiturille pyyhkeen päälle löhöömään tuntien kuinka kevyt tuuli ja mollikka hiljalleen kuivattaa vedet iholtani.
      Nauttiessani höyrysaunan lämmöstä, hyvän aterian jälkeen, onnistuneesta matkasta, kun avaan työpaikan oven, joka kevät startatessani kesäautoni ensimmäistä kertaa ja joka kerta kun palaan kotiin.

• hydrangea

Täydellisyyttä ei ole. On helminauhana onnenhetkiä, joiden huomaamiseen elämä antaa aistit ja kyvyn. Nuorempana ne hetket leijuivat tiehensä ehtimättä saavuttaa kokemusta syvästä onnellisuudesta. Iän myötä tulee avarammaksi, koettu elämä antaa tunteen levollisuudesta, hetket onnellistuvat kaikessa arkipäiväisyydessään :)

• Tänään, eilen olen kokenut täydellisen onnellisuuden hetkiä. Vaikkapa eilen tehdessäni kaksi mehumaijallista mehua, vaikkapa tänään kun jaoittelin pakastimeen yhteen lokerikkoon vadelmia, toiseen mustikkaa, kolmanteen punaherukkaa. Joskus koen sellaisia hetkiä myös töissä.

Noh, sellainen täydellinen hetki voisi olla, jos näkisin kirjakaupassa oman teokseni etualalla pinossa, niin että näkyisi, että joku sitä on ostanut.

Ja/tai: olisin täysin riippumaton kenestäkään toimeentuloni kannalta; en tarvitsisi rahaa pysyäkseni hengissä; olisin täysin omavarainen ja voisin tehdä,mitä haluan, pärjäisin omillani ja saisin jotain uutta/ennennäkemätöntä aikaiseksi.

Mitä olet tehnyt asian saavuttamiseksi? Mitä aiot tehdä? Etenen sitä kohti, mutta en kiireellä. Kaikella on aikansa.

• riuttala76

No kun saisi säästöön edes 300 euroa ylimääräistä matkustaisin Tampereen ravintola Kaijakkaan. Vaihtaisin satasen 5 euron seteleiksi tanssijoiden tippejä varten, ryyppäisin n. 80 eurolla ja lopuilla rahoilla ostaisin pari privaattiesitystä.
      Jos Pussy Cat vielä toiminnassa, niin se olisi toinen vaihtoehto Tampereella.

• :I

Kauan sitten ja tuskin silloinkaan ...

• Nasdaq

Ok

Tämä on hieman typerä ajatusleikki, mutta olkoon. Ensinnäkin kaikki täydellinen on fuulaa. Täydellisyys elää hetkessä.

Mun hetki on mun kuolinvuoteella, jossa mä kaiken ähkimisen sijasta äkkiä ymmärrän heidän hoitavan tästä lähin kaiken, aivan kaiken.

(naurua happiletkujen takaa)

• Nasdaq

Eli mä puhun tässä 'osallistumishaluttomuudesta'.

Osallistumishaluttomat hakeutuvat yleensä maailman ääriin ollakseen hetken rauhassa. He eivät sen suuremmin perusta ihmisistä, mutta realismissaan ymmärtävät olevansa avuttomia asian suhteen.

kaikenlainen kirjoittaminen on tästä ääriesimerkki, ikään kuin olomuotosaari, jossa on yksi palmu ja siellä pari pähkinää.

Vedet ovat kalaisia. Meitä on moneksi.

(naurua)

• täysin nolla

En ole onnellinen ennen kun joku rakastaa mua tälläisenä kuin olen. olen ollut melkein koko elämäni yksin ja en usko että olen onnellinen mistään muusta asiasta kuin parisuhteesta. Ei mulla ole edes yhtään kaveria tai ystävää joten miten voisin olla onnellinen kun joutuu viettämään kaiket ajat yksin. Jos mulla olis miljoona euroa niin en olisi onnellinen jos ei olis yhtään kaveria tai tyttöystävää. raha ei tee mua onnelliseksi siis.

• täysinnolla

Yritin joskus ottaa yhteytta tuttuihin mut se on vaikeeta kun kukaan ei halua olla tekemisissä. olen kirjoitellut naisille ja käynyt baareissa aikanaan tekemässä tuttavuutta mut on vaikeaa jutella kenellekkään kun nainen vaihtaa heti paikka. olen siis kuin rutto jota valtellään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      57
      3451
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2816
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      148
      2630
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2321
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      357
      2053
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      156
      1704
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      76
      1495
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1338
    9. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      38
      1293
    10. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      24
      1174
    Aihe