Sunnuntaillan ratoksi haaveillaan,Jättipotilla

HEVAT

Aatellaan mitä tekisin ,jos kohdalleni sattuisi,minulla osa olisi mietitty valmiiksi.

Maksaisen lasten asuntovelat loppuun,itselläni ei ole velkoja. Sitten THAIMAAN
matkalle terveydenhoitajan kanssa,kerran olen käynyt ja jäi mieleen hyviä muistoja.

Kaikki mukaan haaveilemaan kirjoitellaan vaihteluksi. POTTI TULKOON ONNEA.

27

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuonkunpidätmielessä

Rahalla et saa onnea etkä valtaa.

• Orm O.

Rahalla saa valtaa ja onnen perustekijöitä!

• hevat

Kuinka voit olla kade.

• linda

haaveet on haaveita,elämä on mukavampaa,kun aina on haaveita ja lapsen mieltä.
      Synkän mielen mukana on varmmaan rypemistä,kun rämeekössä.

Mitä tahansa sinulle sattuukin,nin muista nauraa,juuri silloin olet aidon rehellinen.

• 43423ty3445y45y54

Rahalla nimenomaan et enää saa ostettua valtaa, onnellisuutta etkä rakkautta.

Mitä sitten rahalla tekisit jos elämässä olet kaikki haaveesi jo toteuttanut?

• 43423ty3445y45y54 kirjoitti:

Rahalla nimenomaan et enää saa ostettua valtaa, onnellisuutta etkä rakkautta.

Mitä sitten rahalla tekisit jos elämässä olet kaikki haaveesi jo toteuttanut?

Tervehdys, 4323ty........j.n.e

Kylläpä Sinä olet puhdassydäminen, kun uskot, ettei rahalla saa ostettua valtaa!

Onnellisuudesta ja rakkaudesta olen samaa mieltä kanssasi.

• Etsaarahallavaltaa
        Venlastiina kirjoitti:

Tervehdys, 4323ty........j.n.e

Kylläpä Sinä olet puhdassydäminen, kun uskot, ettei rahalla saa ostettua valtaa!

Onnellisuudesta ja rakkaudesta olen samaa mieltä kanssasi.

Ei vaan tiedän että olen köyhä tai no köyhä ja köyhä mutta tiedän mitä valta on www.kkkk.net katso vaikka, joka on Ku Klux Klanin kattojärjestö,..

• näin se menee

jos yksin saa pääpotin siitä saa kamalan tressin,

ensinki kuinka osaa sijottaa oikein,

toisekseen näin vanha ei osaa kättää rahaa kovinkaa älykkäästi,

joten jakasin sen heti lasten ja lastenlasten kanssa tasasuuriin summiin,

kaikki olisi onnelisia, minä pärjäisin hyvin tämän vanhuuden pienemmälläki summalla,,

• |

Eiköhän silloin löytyisi puolueettomia neuvonantajia.
        Minä se pulassa olisin, kun meillä ei ole edes lapsiakaan.

• verokarhu muistaa

Siinä vaan tulee vastaan verottaja. Jokaisesta lahjoittamastasi suuremmasta summasta maksat joko perintöveron tai lahjaveron.

Se kyllä harmittaa. Sinne uppoaisi melkoinen osa voitostasi.

• kelpaisinko kaverik

si ?

I

tosiaan olisit pulassa, mutta minä rientäsin apuun,

voisin ottaa sopivan summa vastaan vietettäs kiva loppuelämä vaikka yhdessä, tai erikkseen,,

• |

@ kelpaisinko kaveriksi.

On minulla puoliso ihan omasta takaa, mutta ajattelepa, kun ollaan vielä ainokaisiakin.

• kelpaiso ajatus
        | kirjoitti:

@ kelpaisinko kaveriksi.

On minulla puoliso ihan omasta takaa, mutta ajattelepa, kun ollaan vielä ainokaisiakin.

no ei haittaa,
        voin silti rientää heti apuun, mulla ku on lapsia ja lapsenlapsia,
        heille kaikille voisi jonkun yrityksen perustaa, olisivat yhteiskunnalle hyödyksi,
        --- niin tuota ------ on jollaki jo yritystoimintaa ja monta työntekijää,
        mutta lapsenlapsia voitas auttaa,,,
        nykyään ei paljon pätkätöillä elä,,,

• Minä sijoittasin yhteiskuntaa hyödyntäviin hankkeisiin, virkistystoimintaan eri aloilla, lasten hoitamaan maatilaan parin valvovan aikuisen kanssa.
      Työikäisille rakennuttaisin musiikkikappelin, ja mahdollisuuden tutustua erilaisiin soittimiin,..kuuntelemiseen eri musiikinalojen opastuksella viikon kursseilla.
      Jos nämä tuottaisivat yli kulujen jonkin verran, niin loput rahat hyvin tuottaviin osakkeisiin jatkoa ajatellen.
      Itse vain vierailisin nauttimassa muiden ilosta noissa kohteissa, ja tietenkin lapseni saisivat olla toiminnassa mukana,...jos haluaisivat :D

• minä taas

ajelisin taxilla ostoxilla kaiket päivät ja lapset ei tykkäis yhtään.

• siihen tussahti haav

eet,,

ei tullu voittoa,

veikkaus taitaa huijata meitä, ku aina ohi menee,,,

• 2 oikein

heta narras

• tarpeeks nähnyt

Saahan sitä haaveilla, vaikka ei osuisikaan! Jollekin osuu kuitenkin joskus, tiede, taide ja urheilua ylläpidetään! Ja joka viikko taaaas voi haaveilla, jotka rahaa tavoittelevat!
      Itse en lottaa, enkä pelaa mitään pelejä, elämä on ihaninta itsessään!

• av

Samoin, kuitenkin ei koskaan Thai matkoja.

Tekisin 100 kertaa summan lisää.

• lotototon

Vai 11 miljoonalla eurolla ihmiset lottosivat, sehän tekee 11 miljoonaa lottoriviä. Johan on mahdollisuudet haaveilla osumasta, kun tuosta määrästä löytyi vain kaksi. Mutta eihän sitä koskaan tiedä.

• Harvahammas

Suurin osa menisi lapsillemme perustamiini säätiöihin.

Uusisin tekarini. Muuta joutuisinkin jo miettimään.

• mitässittenteet

Mutta sitten kun sinulla ei ole valtaa, jota rahalla et voi ostaa, niin jälkikasvusi voidaan poistaa noin vain?

Mitäs sitten?

• ?????????

Ei jumarra tuota vastausta.

• keppikerjäläinen

Jaa joshän ajatteli ,että on holhouksenalainen , silloinhan ei saa päättää omasta omaisuudetaankaan -- onneksi ei ole siihen pelkoo . Siks toiseks en lottoo enkä osta koskaan aarpoja.

• Voi, kiltti Hevat!
      Tehkää tulevaa lottovoittoasi varten lastesi kanssa kimppasopimus lotosta aina tuntemattomaan tulevaisuuteen asti.
      Jos noin vain maksat lastesi asuntovelat, kysyy verottaja välittömästi, että mistäs sitä rahaa nyt on ilmestynyt. Turha on selittää, että sukanvarresta löytyi. Lahjaverot mätkähtävät välittömästi ja sakkokorot päälle.
      Kun teillä on aikoja sitten allekirjoitettu paperi, saatte Veikkauksesta tositteen per nuppi, ja jälkeläisesi voivat iloisin mielin käydä kättelemässä hyvästit pankkiherroille.
      Jään pitämään peukkuja Sinulle! Toivottavasti voitat oikein monta miljoonaa ja tarjoat Pirtissä kakkukahvit...

• Minulla ei ole mitään epäselväämiten rahoja käyttäisin.
      Mieheni joutuu olemaan laitoshoidossa kun minulla ei ole rahaa hoitajan palkkaamiseen kotiin, enkä itse pysty hoitamaan.
      Ensin ostaisin uuden tilavan asunnon puiston laidalta, jossa olisi huomioitu kaikki mitä liikuntavammainen tarvitsee. Sitten palkkaisin hoitajan kotiin koko vuorokaudeksi. Ostaisin inva-auton ja katselisimme maailmaa sen kun voimiltamme kykenisimme. Että niin.

• hevat

OLEN kiitollinen kun mukavia -asiota olette sepittäneet ----eiköhän jännätä taas.

ONHAN MIELIKIN PAREMPI,KUN JOUTAVIA HAAVEILLAAN JA HÖPÖTELLÄÄN..

Ihanaa viikonloppua toivon lämmintä.heta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3315
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      120
      1321
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1265
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1028
    5. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1021
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      187
      1006
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      957
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      921
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      900
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      855
    Aihe