Mitäs mieltä a.yahya ja muut kumppanit ovat siitä,kun Pakistanissa on tällä hetkellä menossa melko "kuuma" tilanne-liittyen 11 vuotiaaseen kehitysvammaiseen tyttöön jota syytetään Yllätys yllätys!! Jumalan pilkasta nyt hänelle ollaan vaatimassa elinkautista myöskin tytön perhe on vangittu vaikka eivät ole mikään tiedon mukaan he pilkanneet jumalaa Pakistanin lakien mukaan.Mutta melko mielenkiintoista asiasta tekee sen,että perhe on Kristitty oiskohan tällä mitään perää,että nyt tilannetta käytettäisiin mukavasti hyväksi,kun ollaan saatu"vihollinen" satimeen=kristityt,kun eihän se voi olla mitenkään järkevää ja ymmärrettävää,että 11 vuotias lapsi vangitaan mukamas jumalan pilkasta ja asiasta ei ole mitään todisteita,että lapsi olisi tätä tehnyt.Tästä on tietoa eri järjestöjen sivuilla enemmänkin ja on saanut media huomiota myös muissa maissa tämä tapaus pakistanista.
11 vuotiaan Rimshan tapaus.
2
57
Vastaukset
- suvaitsevaista
Tässä myös tietoa tapauksesta. Islamabadin poliisi pidätti kristityn 11 vuotiaan tytön epäiltynä jumalanpilkasta, koska imaami väitti Tytön polttaneen Koraanin sivuja. Pakistanin Ankaran jumalanpilkkalain nojalla kaikki Islamia loukkaava toiminta on rangaistava kuolemalla.
Silminnäkijöiden Mukaan imaami lisäsi ITSE poltettujen papereiden sekaan sivuja Koraanista. Heidän mukaansa imaami OLI sanonut, Etta SE ainoa Keino päästä eroo
n. kristityistä alueella.
Arvostelijoiden Mukaan epämääräisesti muotoiltua jumalanpilkkalakia käytetään USEIN Koston välineenä.
Tytön pidätys nosti kohun länsimaissa, koska eräiden tietojen Mukaan Han on turhaan 11-vuotias. Lisäksi Tyttö kärsii oppimisvaikeuksista. Joidenkin tietojen Mukaan hänellä on Downin syndrooma.
Vaikka Tytön syytteistä luovuttaisiin, Han on YHA hengenvaarassa. Pakistanissa tunnetaan lukuisia tapauksia, joissa jumalanpilkasta epäilty on tapettu Hanen päästyään vapauteen.
STT-AFP-Reuters Mielestäni kehitysvammaista tai lasta ei voida rangaista ja tyttö on sitä paitsi kristitty. Ilmeisesti hänet oli loppujen lopuksi lavastettu teossaan. Tämä tapaus siis kuvastaa yksinomaan ihmisten mielihaluja, joita Jumala ei hyväksy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2331541- 961306
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle201287Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61187Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9968Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86940Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66905- 32880
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43861Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii62835