Muistatko ensimmäisen lauseen, jonka kumppanisi...

Sattumien summia ja

lausui ensi kertaa kohdatessanne sinulle tai sinä hänelle?
Mitä Hän sanoi?
Kuinka kauan aikaa siitä on kulunut?

Omalle kohdalle on osunut hauskoja sattumuksia.
Kerron niistä vasta myöhemmin, jos keskustelu kiinnostaa palstalaisia

15

139

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksiainoakatsevain

Ei harmainta hajua, mitä Hän sanoi. Vai sanoiko mitään. Hermostuksissani pulppusin niin paljon, että saikohan sanan sijaa.

4-kymmentä vuotta alkaa aikaero piakkoin lähestymään.

• Kohta 42v aikaa kun alettiin saman peiton alla nukkumaan ,ei kai se osannut mitään sanoa kun sanattomana katteli kansanpuiston komeinta.

• Rimmir tänään

Ei kannata muistella mitä exä sanoi ja milloin, tulee vain paha mieli. Kovinkaan paljon hyvää hänellä ei koskaan ollut sanottavana ja kuunnella hän ei osannut lainkaan.

• Jospa tuo kysyi että lähäretkö tanssimahan pohojalaasen joukos. En ole varma, 43 vuotta aikaa. Pitää kysellä josko muistaisi paremmin - mitä kyllä epäilen.

Mutta tässä sitä vielä "tanssitaan"...

• O - O

Iloitsen puolestanne ja toivotan lisää onnellisia, yhteisiä vuosia teille.

• Mies seisoi (1980-luvun jälkipuoliskolla) baaritiskin ääressä ja jutteli naisihmisen kanssa. Toisella puolellaan oli vapaata tilaa, johon asetuin, kun aikomukseni oli poiketa "yhdellä" myöhästyttyäni myöhäisenä kesäiltana bussista.

Mies kysyi: "Kuinka vanha sinä olet?" ja kertoi iän olevan yleisen keskustelun aiheena. Minä vastasin vähemmän ystävällisesti toisesta suupielestä: "Vanhempi kuin äitisi". Mies näytti nuorelta, eikä keskustelu kiinnostanut. - Monien sattumien vuoksi ja niiden jälkeen jatkoimme yhteisiä keskusteluja useampien vuosien ajan, ja mies oli vain kuusi vuotta minua nuorempi.

Aviomieheni taisi aikoinaan kysyä, saanko luvan.

• 6 x 6

Tuo ikäero ja juuri noin päin on erittäin hyvä.

• O - O
        6 x 6 kirjoitti:

Tuo ikäero ja juuri noin päin on erittäin hyvä.

Eipä tuntunut haittaavan kumpaakaan, eikä se kuulemma oikeasti näkynyt. Itse kuvittelin alkuun, koska kyse oli upeasta sporttisesta miehestä. Itseään on niin helppo vähätellä - ihan turhaan. Meidän ikäluokkamme naisille sellainen on varsin yleistä. - Pitäisiköhän kysyä, ketkä täällä kirjoittelevat naiset ovat kauniita?

• ~~~~~~~~
        O - O kirjoitti:

Eipä tuntunut haittaavan kumpaakaan, eikä se kuulemma oikeasti näkynyt. Itse kuvittelin alkuun, koska kyse oli upeasta sporttisesta miehestä. Itseään on niin helppo vähätellä - ihan turhaan. Meidän ikäluokkamme naisille sellainen on varsin yleistä. - Pitäisiköhän kysyä, ketkä täällä kirjoittelevat naiset ovat kauniita?

Salarakas oli 7 vuotta nuorempi.
        En joutunut häpeään eikä kukaan varmaan edes huomannut ikäeroa.
        Upea sporttinen mies.
        Kavereita ollaan edelleen, mutta aikansa kutakin.

• O - O
        ~~~~~~~~ kirjoitti:

Salarakas oli 7 vuotta nuorempi.
        En joutunut häpeään eikä kukaan varmaan edes huomannut ikäeroa.
        Upea sporttinen mies.
        Kavereita ollaan edelleen, mutta aikansa kutakin.

Totesin joskus kymmeniä vuosia sitten: Paraskaan fyysinen läheisyys ei riitä pitemmällä aikavälillä, jos suhteessa ei ole paljon muutakin jaettavaa. Kokeiltiin joskus, kun eleltiin molemmat itsellisinä. Tietyt asiat toimivat hyvin, mutta kumppanuuteen se ei riittänyt. Lopetin sen huvin jo muutaman viikon jälkeen, kun loppui huvittamasta. ;)

Salarakkaan paikkoja olisi tarjolla taas yllättäen, mutta se ei myöskään ole minun juttuni.

• En.

... ellei se sitten ollut esim. "Moi"...

• joskus

Parempi unohtaa. Ei tässä ole muutenkaan kehumista.

• Hei kun keikuskelen

Olisiko nyt kulunut "vasta myöhemmin"-aika.
      Aloittaja voisi nyt pulpauttaa edes osan hauskoista sattumuksista.
      Olisi ihan mukava lukea, kiinnostaa joo joo joo.

Minä muistan sanatarkasti ensimmäisen lauseen, jonka aviomieheni minulle sanoi vuonna 1974. Siitä se sitten lähti, se meidän yhdessäolo. Kauan aikaa kesti, siitä hyvilläni olen.

Kyllä voin sen kertoakin.
      Mutta toki vasta sen jälkeen, kun aloittaja itse on kertonut omansa.

Vaihtosysteemi nääs. Jos sä kerrot, niin mä kerron kans :)

• tiina@

k-noutotukku markku ..... täällä on tiina laskutuksesta terve... noin 25 vuotta sitten... ensin tietysti puhelin piris kun mää soitin työasioissa.

• Ville 63

Muistan. " Mitäs sie haluat ?. P*n*a vai, no joo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak
      Maailman menoa
      287
      4108
    2. Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan

Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes halli­tus­puolueiden omat kannattajat Kes
      Hallitus
      217
      1831
    3. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      145
      1572
    4. Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, naisesta?
      Ikävä
      129
      1314
    5. Luulin sua silloin 10 vuotta nuoremmaksi..

🤣
      Ikävä
      78
      1123
    6. Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen

800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja
      Sinkut
      132
      1067
    7. Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?

https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt
      Maailman menoa
      447
      1002
    8. Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?

Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      808
    9. Kuka hukkui

Kuka hukkui eilen kätkytniementiellä?
      Pyhäjärvi
      11
      808
    10. Aloitan kiertotalouden

Aloitin tänään kiertotalouden, ei mulla nyt oikeastaan muuta MOI
      Lieksa
      45