lausui ensi kertaa kohdatessanne sinulle tai sinä hänelle?
Mitä Hän sanoi?
Kuinka kauan aikaa siitä on kulunut?
Omalle kohdalle on osunut hauskoja sattumuksia.
Kerron niistä vasta myöhemmin, jos keskustelu kiinnostaa palstalaisia
Muistatko ensimmäisen lauseen, jonka kumppanisi...
15
138
Vastaukset
- yksiainoakatsevain
Ei harmainta hajua, mitä Hän sanoi. Vai sanoiko mitään. Hermostuksissani pulppusin niin paljon, että saikohan sanan sijaa.
4-kymmentä vuotta alkaa aikaero piakkoin lähestymään. Kohta 42v aikaa kun alettiin saman peiton alla nukkumaan ,ei kai se osannut mitään sanoa kun sanattomana katteli kansanpuiston komeinta.
- Rimmir tänään
Ei kannata muistella mitä exä sanoi ja milloin, tulee vain paha mieli. Kovinkaan paljon hyvää hänellä ei koskaan ollut sanottavana ja kuunnella hän ei osannut lainkaan.
Jospa tuo kysyi että lähäretkö tanssimahan pohojalaasen joukos. En ole varma, 43 vuotta aikaa. Pitää kysellä josko muistaisi paremmin - mitä kyllä epäilen.
Mutta tässä sitä vielä "tanssitaan"...- O - O
Iloitsen puolestanne ja toivotan lisää onnellisia, yhteisiä vuosia teille.
Mies seisoi (1980-luvun jälkipuoliskolla) baaritiskin ääressä ja jutteli naisihmisen kanssa. Toisella puolellaan oli vapaata tilaa, johon asetuin, kun aikomukseni oli poiketa "yhdellä" myöhästyttyäni myöhäisenä kesäiltana bussista.
Mies kysyi: "Kuinka vanha sinä olet?" ja kertoi iän olevan yleisen keskustelun aiheena. Minä vastasin vähemmän ystävällisesti toisesta suupielestä: "Vanhempi kuin äitisi". Mies näytti nuorelta, eikä keskustelu kiinnostanut. - Monien sattumien vuoksi ja niiden jälkeen jatkoimme yhteisiä keskusteluja useampien vuosien ajan, ja mies oli vain kuusi vuotta minua nuorempi.
Aviomieheni taisi aikoinaan kysyä, saanko luvan.- 6 x 6
Tuo ikäero ja juuri noin päin on erittäin hyvä.
- O - O
6 x 6 kirjoitti:
Tuo ikäero ja juuri noin päin on erittäin hyvä.
Eipä tuntunut haittaavan kumpaakaan, eikä se kuulemma oikeasti näkynyt. Itse kuvittelin alkuun, koska kyse oli upeasta sporttisesta miehestä. Itseään on niin helppo vähätellä - ihan turhaan. Meidän ikäluokkamme naisille sellainen on varsin yleistä. - Pitäisiköhän kysyä, ketkä täällä kirjoittelevat naiset ovat kauniita?
- ~~~~~~~~
O - O kirjoitti:
Eipä tuntunut haittaavan kumpaakaan, eikä se kuulemma oikeasti näkynyt. Itse kuvittelin alkuun, koska kyse oli upeasta sporttisesta miehestä. Itseään on niin helppo vähätellä - ihan turhaan. Meidän ikäluokkamme naisille sellainen on varsin yleistä. - Pitäisiköhän kysyä, ketkä täällä kirjoittelevat naiset ovat kauniita?
Salarakas oli 7 vuotta nuorempi.
En joutunut häpeään eikä kukaan varmaan edes huomannut ikäeroa.
Upea sporttinen mies.
Kavereita ollaan edelleen, mutta aikansa kutakin. - O - O
~~~~~~~~ kirjoitti:
Salarakas oli 7 vuotta nuorempi.
En joutunut häpeään eikä kukaan varmaan edes huomannut ikäeroa.
Upea sporttinen mies.
Kavereita ollaan edelleen, mutta aikansa kutakin.Totesin joskus kymmeniä vuosia sitten: Paraskaan fyysinen läheisyys ei riitä pitemmällä aikavälillä, jos suhteessa ei ole paljon muutakin jaettavaa. Kokeiltiin joskus, kun eleltiin molemmat itsellisinä. Tietyt asiat toimivat hyvin, mutta kumppanuuteen se ei riittänyt. Lopetin sen huvin jo muutaman viikon jälkeen, kun loppui huvittamasta. ;)
Salarakkaan paikkoja olisi tarjolla taas yllättäen, mutta se ei myöskään ole minun juttuni.
En.
... ellei se sitten ollut esim. "Moi"...- joskus
Parempi unohtaa. Ei tässä ole muutenkaan kehumista.
- Hei kun keikuskelen
Olisiko nyt kulunut "vasta myöhemmin"-aika.
Aloittaja voisi nyt pulpauttaa edes osan hauskoista sattumuksista.
Olisi ihan mukava lukea, kiinnostaa joo joo joo.
Minä muistan sanatarkasti ensimmäisen lauseen, jonka aviomieheni minulle sanoi vuonna 1974. Siitä se sitten lähti, se meidän yhdessäolo. Kauan aikaa kesti, siitä hyvilläni olen.
Kyllä voin sen kertoakin.
Mutta toki vasta sen jälkeen, kun aloittaja itse on kertonut omansa.
Vaihtosysteemi nääs. Jos sä kerrot, niin mä kerron kans :) - tiina@
k-noutotukku markku ..... täällä on tiina laskutuksesta terve... noin 25 vuotta sitten... ensin tietysti puhelin piris kun mää soitin työasioissa.
- Ville 63
Muistan. " Mitäs sie haluat ?. P*n*a vai, no joo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?741380Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,13937Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79872Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.89789Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51684- 53654
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv45595Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46594Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot134588Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.45547