tietää hänestä, naisesta?
Vastaukset 169
- Anonyymi00001
Tykkääkö hän oikeasti minusta niin paljon kun luulen. Onko hän ajatellut minun vointiani ja ollut huolissaan.
- Anonyymi00002
mene hoitoon ihan itse, äläkä käytä orjia sen suhteen... tai hakkaa, muiden elämiä.
- Anonyymi00006
Olisin huolissani, jos tietäisin, että hän on sairas tai huonossa kunnossa. Mutta en tiedä hänen voinnistaan mitään. Näyttää somen perusteella hyvävointiselta ja tyytyväiseltä elämäänsä. Ja naisystävänsä tuntuu huolehtivan. Tuskin minun huolenpito hänestä olisi toivottavaa kenestäkään. Saattaisi jopa loukata.
Sivusta n - Anonyymi00010
Anonyymi00002 kirjoitti:
mene hoitoon ihan itse, äläkä käytä orjia sen suhteen... tai hakkaa, muiden elämiä.
Ekkönä iso mies oo jostain parista muilutuksesta yli päässyt?
- Anonyymi00042
Ajattelen, että tykkääkö minusta vai haluanko vain ajatella niin, että tykkää? En tykkää ajatella, että taasko erehdyin luulemaan väärin. Ehkä ei kannata ajatella näitä? Erehdyn kuitenkin.
- Anonyymi00061
Miksi pitäisi olla huolissaan?
- Anonyymi00077
Anonyymi00061 kirjoitti:
Miksi pitäisi olla huolissaan?
Viimeksi kun nähtiin niin minulle tapahtui jotain. Sen takia pitäisi olla huolissaan.
- Anonyymi00096
Oletko noin itsekeskeinen? Ihan kamalaa.
- Anonyymi00097
Anonyymi00077 kirjoitti:
Viimeksi kun nähtiin niin minulle tapahtui jotain. Sen takia pitäisi olla huolissaan.
Alako ko s ei so o?
- Anonyymi00161
Anonyymi00077 kirjoitti:
Tietääkö hän, että sinulle tapahtui jotain?
- Anonyymi00162
Anonyymi00161 kirjoitti:
Tietääkö hän, että sinulle tapahtui jotain?
Tietää. Hän oli paikalla.
- Anonyymi00003
Jos tietäisin hänen tunteista sata varmasti itseäni kohtaan, ei minulla olisi mitään ongelmia kävellä hänen luokseen juttelemaan.
- Anonyymi00004
Niin miehet aina sanoo ja todellisuus on, että ainoa mikä vakuuttaa on, että nainen tulee tunnustamaan suoraan tunteet miehelle, jopa ne joista ei vielä voi edes olla varma.
Mikään kyltti, lähestyminen, hymyily, tuijottelu, energia, ujous, sydämen vuodatus, ajoittainen surullisuus toiminnasta, kaipuu, loukkaantuminen tietyistä toimista, muiden miesten tarpeeksi etäällä pitäminen, saatavilla oleminen, mahdollisuuksien antaminen, avoimuus, itsensä tekeminen helposti lähestyttäväksi tai miehelle anonyymina kirjoittelu ja tunteiden tunnustaminen palstalla EI vaan toimi. Siinä nyt "joitain" mainitakseni.
Nimimerkillä: kokemusta löytyy - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Niin miehet aina sanoo ja todellisuus on, että ainoa mikä vakuuttaa on, että nainen tulee tunnustamaan suoraan tunteet miehelle, jopa ne joista ei vielä voi edes olla varma.
Mikään kyltti, lähestyminen, hymyily, tuijottelu, energia, ujous, sydämen vuodatus, ajoittainen surullisuus toiminnasta, kaipuu, loukkaantuminen tietyistä toimista, muiden miesten tarpeeksi etäällä pitäminen, saatavilla oleminen, mahdollisuuksien antaminen, avoimuus, itsensä tekeminen helposti lähestyttäväksi tai miehelle anonyymina kirjoittelu ja tunteiden tunnustaminen palstalla EI vaan toimi. Siinä nyt "joitain" mainitakseni.
Nimimerkillä: kokemusta löytyyOkei.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Okei.
No ootko pikkukilli mielissäs kun pääsit spinnaamaan naista esittävän textiä? Anna tassu ja sano hau niille. T naiselta
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
No ootko pikkukilli mielissäs kun pääsit spinnaamaan naista esittävän textiä? Anna tassu ja sano hau niille. T naiselta
Miksei täällä ole niitä varmentei muuten?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Hot tip TJEU no problem
- Anonyymi00016
Anonyymi00004 kirjoitti:
Nimimerkillä: kokemusta löytyyMiehet on niin vaikeita!!! Annat huomiota, niin ylpistyvät. Jätät rauhaan, niin kyyläävät perään ja kohta jo vollottavat perään kännissä.
En enää ikinä sekoa keneenkään mieheen! En jaksa sitä ihme draamaa. Olen liian vanha juoksemaan jonkun epävarman ja pelokkaan miehen perässä. Nyt saa miehet juosta. En tee enää yhtäkään aloitetta. Elämä on ihan hyvää näinkin. - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Miehet on niin vaikeita!!! Annat huomiota, niin ylpistyvät. Jätät rauhaan, niin kyyläävät perään ja kohta jo vollottavat perään kännissä.
En enää ikinä sekoa keneenkään mieheen! En jaksa sitä ihme draamaa. Olen liian vanha juoksemaan jonkun epävarman ja pelokkaan miehen perässä. Nyt saa miehet juosta. En tee enää yhtäkään aloitetta. Elämä on ihan hyvää näinkin.Naisia esittävä spede oikein sisuuntui ja alkoi panostaa fakedialogin rakentamiseen
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Miehet on niin vaikeita!!! Annat huomiota, niin ylpistyvät. Jätät rauhaan, niin kyyläävät perään ja kohta jo vollottavat perään kännissä.
En enää ikinä sekoa keneenkään mieheen! En jaksa sitä ihme draamaa. Olen liian vanha juoksemaan jonkun epävarman ja pelokkaan miehen perässä. Nyt saa miehet juosta. En tee enää yhtäkään aloitetta. Elämä on ihan hyvää näinkin.Never ever! 🤦♂️🤣
- Anonyymi00024
Anonyymi00004 kirjoitti:
Nimimerkillä: kokemusta löytyyMites sattuikaan sopimaan minun kokemukseeni juuri tuo kirjoitus!! Mutta vaikka hän olisi sanonut jotain jo paljon aikaisemmin, ei se olisi muuttanut tilannetta miksikään, koska en pidä hänen ikäisistään ollenkaan edes kaverina!
- Anonyymi00033
Lähden kyllä kahville ja pehmytjäätelölle, jos uskallat kysyyä 🤭
-Sivu - Anonyymi00038
Anonyymi00009 kirjoitti:
Hot tip TJEU no problem
👍
- Anonyymi00039
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tais vaan pahentaa joidenkin kannalta tilannetta koska faktat
- Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
👍
Ei oo ikinä ollu problem. Talteen jääny vaikka ja mitä. Minä seison asiain takana
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Ei oo ikinä ollu problem. Talteen jääny vaikka ja mitä. Minä seison asiain takana
Tiedän sen hani❤️
- Anonyymi00045
Anonyymi00017 kirjoitti:
Naisia esittävä spede oikein sisuuntui ja alkoi panostaa fakedialogin rakentamiseen
Mieheksiluulija, hae apua noihin pakkoajatuksiin.
- Anonyymi00048
Anonyymi00019 kirjoitti:
Never ever! 🤦♂️🤣
Ne on pelokkaita ja itsetunnottomia🤣🤣
- Anonyymi00075
Anonyymi00008 kirjoitti:
Luciferin ihana valo tulee suoraan tähän, missä juon aamukahvia.
- Anonyymi00079
Anonyymi00075 kirjoitti:
Luciferin ihana valo tulee suoraan tähän, missä juon aamukahvia.
Ootko päällä vai alla
- Anonyymi00131
Anonyymi00041 kirjoitti:
Tiedän sen hani❤️
Onko tämä minun HANI ,joka on nainen ja haluttava?
- Anonyymi00133
Anonyymi00016 kirjoitti:
En enää ikinä sekoa keneenkään mieheen! En jaksa sitä ihme draamaa. Olen liian vanha juoksemaan jonkun epävarman ja pelokkaan miehen perässä. Nyt saa miehet juosta. En tee enää yhtäkään aloitetta. Elämä on ihan hyvää näinkin.Menisittekö hakeen ne naiset ja miehet muualta kuin naapureista,me emme hae puolisoita,koska olemme jo aviossa!
- Anonyymi00011
En mitään.
Yksinäiseltä mieheltä- Anonyymi00012
Eli ei paljon kiinnosta. Okei. Ei ihme, että olet yksinäinen 🤔
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Eli ei paljon kiinnosta. Okei. Ei ihme, että olet yksinäinen 🤔
Mielummin yksin, kuin pskojen ihmisten kanssa.
- Anonyymi00023
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sama täällä komrad 🖐🏻
- Anonyymi00025
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kuin minun suustani tuo lause!
- Anonyymi00013
Että ajatteleeko minua ja miten ajattelee jos ajattelee. Ja että ajatteleeko minun kanssani avioitumista vai ei mitään. Mieheltä.
- Anonyymi00015
Ennen tunteiden tunnustamisten paatosta, ihan realistisesti haluaisin tietää, onko hänellä naisella ihan konkreettisia haluja tutustua minuun. Pitäähän jonkintasoinen suhde aloittaa, ennenkuin aloitetaan rakkautta julistamaan. Olen jalat maassa oleva mies, osaa kyllä kauniisti ilmaista tunteitani ja itseäni monella tavalla, mutta en ilakoi liian aikaisin ja sorru ylisanoihin ja kuvitelmiin liian aikaisin.
- Anonyymi00018
Ihan hyvää pohdintaa. Toki itse haluaisin tunnustaa heti, koska ei se siitä mihinkään muutu. sivus
- Anonyymi00020
Hyvä sinä! Minusta oikea asenne. Mutta etkö sitten saa selvitettyä, onko nainen kiinnostunut tutustumaan?
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Hyvä sinä! Minusta oikea asenne. Mutta etkö sitten saa selvitettyä, onko nainen kiinnostunut tutustumaan?
Meidän alku ei lähtenyt kovin selkeästi liikkeelle. Naisella on enemmän riippuvuuksia ihmisiin ja ympäristöön, olematta silti ns. varattu.
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ihan hyvää pohdintaa. Toki itse haluaisin tunnustaa heti, koska ei se siitä mihinkään muutu. sivus
Niin, nimenomaan tunnustaa irl, se olisi nimenomaan olennaista.
- Anonyymi00026
Anonyymi00022 kirjoitti:
Niin, nimenomaan tunnustaa irl, se olisi nimenomaan olennaista.
Kenen pitäisi tunnustaa ja mitä? Kun ei ole vielä ketään sellaista, jonka kanssa haluaisin aikaani viettää!
- Anonyymi00027
sen, että Hän naisella on kaikki asiat niin hyvin kuin vain on mahdollista olla 💪
- Anonyymi00028
Toivon että tulevaisuudessa niin onkin
Nyt ei vkelä kyllä ole .
Mutts toivon että asiat muutuvat niin että on 🤩
- Anonyymi00029
Hyviä kommentteja, ei mitään lisättävää! 🫶🏻.
-Sivusta n - Anonyymi00030
Odotitko tahallaan minua eilen autossa salin pihassa?
- Anonyymi00031
Kukaan mies ei ole vielä halunnut tietää mitään yhdestäkään naisesta. Vain suhteessa itseensä.
- Anonyymi00037
Mitä sillä tiedolla tekee jos toinen ei tykkää? 0 x 1000000000 = 0.
- Anonyymi00043
Saman huomasin. Nainen ihmisenä ei kiinnosta, ainoastaan se, mitä naisesta voisi saada.
- Anonyymi00064
Anonyymi00043 kirjoitti:
Saman huomasin. Nainen ihmisenä ei kiinnosta, ainoastaan se, mitä naisesta voisi saada.
Tuo on niin totta.
Sivusta
- Anonyymi00032
Mitä siitä pitäs tietää tiedän kaiken tarvittavan ettekä uskokkaan kuinka kiehuu raivosta kun en käytä sekunttiakaan hänen miettimiseensä hänen vaihtoehdot joko alistua ehtoihini tai ottaa se joku epätoivonenrunkkari löytyy toki niittäkin jokka elämänsä haluaisi pilata mu toivotan onnea vikko niin tiedätte mitä on helvetti naisen kanssa jota on syytä pelätä jos erehdyt tämän suututtamaan minun tapani elää taas olis ollu muutoin tylsää mikä sen parempaa kuin hengenvaaralliset harrastukset tuottaa kuulemma nautintoa kun adrenaliini oikkei kiehahtaa en tie kun mulla ei ole ollu hengenvaarallisia harrastuksia siittä syystä
- Anonyymi00034
Teetkö tuon tahallasi vai etkö vain voi mitään itsellesi.
- Anonyymi00074
Anonyymi00034 kirjoitti:
Teetkö tuon tahallasi vai etkö vain voi mitään itsellesi.
Taitaa kirjoitella näitä gallupeita ihan sitä varten, että voi kirjoittaa näitä hengästyttäviä litanioita tämä aapeemies..
- Anonyymi00035
Mitä tarkoitit perjantaina kiitoksen perässä olevalla hymiöllä?
- Anonyymi00076
Minä tarkoitin, että olen sinuun ihastunut, entä sä?
- Anonyymi00036
En mitään. Tyhjän saa pyytämättäkin?
- Anonyymi00044
Onko hän bi ja oli tai ei, haittaako että itse olen.
- Anonyymi00054
Eipä tuossa muuta ku et toivottavasti pidät hygieniasta huolta ja desinvioit myös sen käytön jälkeen!
- Anonyymi00056
Anonyymi00054 kirjoitti:
Eipä tuossa muuta ku et toivottavasti pidät hygieniasta huolta ja desinvioit myös sen käytön jälkeen!
Kiivetkää jo kuuseen noiden hygienia juttujen kanssa.
Sormi pyllyyn nyt jokainen ja kokeilemaan sitä normaalia kakka-aukkoa. Ei sinne tarvi seksuaalisesti mitään laittaa mutta onpahan tutustunut sitten omaan kehoon. Saattaapi kireys helpottua kun tuntee itsensä läpikotaisin. Body and mind. - Anonyymi00073
Anonyymi00054 kirjoitti:
Mun penis on vain naisille, peppu miehille.
- Anonyymi00078
Älä sinä gubbe ala toisten asioita kerto.aan vääristellen ja valehtelemalla,kerrot toisista täysin palturia,mut ethän sinä ole mieleltäsi normaali,pitää yrittää ymmärtää,mut naapureiden asiat ei sulle kuulu ollenkaan,jätä meidät rauhaan! Olemme hetero pariskunta,siin sulle totuus,jota et voi mitenkään muuttaa,tai lähdetään oikeuteen ja totuus selvitetään!Miks puskeudut toisten elämään ihan väkisellä,?????
- Anonyymi00083
Anonyymi00078 kirjoitti:
Älä sinä gubbe ala toisten asioita kerto.aan vääristellen ja valehtelemalla,kerrot toisista täysin palturia,mut ethän sinä ole mieleltäsi normaali,pitää yrittää ymmärtää,mut naapureiden asiat ei sulle kuulu ollenkaan,jätä meidät rauhaan! Olemme hetero pariskunta,siin sulle totuus,jota et voi mitenkään muuttaa,tai lähdetään oikeuteen ja totuus selvitetään!Miks puskeudut toisten elämään ihan väkisellä,?????
Koska naapurit on hetero seksuaaleja,ei pyllyhommat kiinnosta,ei ole ikinä kiinnostaneet!
- Anonyymi00046
No, mikä on pierutiheys?
https://m.youtube.com/watch?v=uhz9Zn8UmlQ - Anonyymi00047
Naisesta voidaan tietää jo, se on moro.
https://m.youtube.com/watch?v=KxetbbgHAIM- Anonyymi00050
Mooooro moran
- Anonyymi00053
Et tunne mua ollenkaan. Et ees sielun tasolla vaikka niin luulin 😥😥
- Anonyymi00049
Ei tuu mitään mieleen
- Anonyymi00051
Mehevä on mieluisin
- Anonyymi00052
Mikään tieto tai luulo ei voi enää satuttaa. Tunteet on ja pysyy.
- Anonyymi00055
Kyllä aikuinen nainen pitää aikuinen olla
- Anonyymi00068
Iso osa naisista jää henkisesti teinin tasolle, eikä kypsy koskaan. Vartalo on kuitenkin jo keski-ikäisenä mummojen vartalo. Tämä epäsuhta työntää hyvät miehet kauas.
- Anonyymi00098
Anonyymi00068 kirjoitti:
Iso osa naisista jää henkisesti teinin tasolle, eikä kypsy koskaan. Vartalo on kuitenkin jo keski-ikäisenä mummojen vartalo. Tämä epäsuhta työntää hyvät miehet kauas.
Epäsuhta osuu valitettavasti miehiinkin.. !!
- Anonyymi00136
Anonyymi00068 kirjoitti:
Amen brother, amen.
- Anonyymi00057
Olenko hänelle pelkkä seksiobjekti vai pitääkö hän minua arvossa muutenkin .
- Anonyymi00059
Etkö voi kysyä, jos kerran olette intiimissä kanssakäymisessäkin?
- Anonyymi00063
Ei kai s"ksiobjekti ole mielessä niin pitkään, enkä esineellistää ihmisiä. Kehun sitä mitä varmuudella tiesän, vaikka vitsillä kin ja kuuluuhan siihen se läheisyyden kaipuu, enkä näe muita samoin millään tavalla.
- Anonyymi00072
Anonyymi00059 kirjoitti:
Noh, kuka nyt muka kehtaisi vastata tuollaiseen että pelkkä objekti. Eli, ei voi luottaa että vastaus on rehellinen.
- Anonyymi00087
Anonyymi00063 kirjoitti:
Ei kai s"ksiobjekti ole mielessä niin pitkään, enkä esineellistää ihmisiä. Kehun sitä mitä varmuudella tiesän, vaikka vitsillä kin ja kuuluuhan siihen se läheisyyden kaipuu, enkä näe muita samoin millään tavalla.
Tapa jo valekonna itsesi!
- Anonyymi00100
Anonyymi00087 kirjoitti:
Tapa jo valekonna itsesi!
Miten iso vika noin keskimäärin pitää olla päässä ihmisellä, joka toivoo jonkun kuolemaa?
Toivottavasti sinä elät pitkän ja hyvän elämän. - Anonyymi00111
Anonyymi00059 kirjoitti:
Siis kuka ja kenen kanssa? Mun kohdalta ei pidä paikkaansataasen valhetta,olen tozi väsynyt noihin,jotka ei edes pidä naisista,ovat mies pariskunta! Enkä edes välittäisi noista kiusaajista!
- Anonyymi00058
En vain tee naisen seuralla mitään
- Anonyymi00062
Sehän on sitten sinun oma håpeåsi.
- Anonyymi00065
Kaipaatko miestä ikäväpalstalla?
- Anonyymi00060
Tieto lisää vain tuskaa joten en mitään.
- Anonyymi00066
Tärkeintä olisi tietää soittaako hän nokkahuiluani ja nieleekö lastin.
- Anonyymi00070
Riippuu ihan pankkitilistäsi.
- Anonyymi00071
Alkoi oksettaa pelkkä ajatuskin
- Anonyymi00080
Puhaltaako sinne pitääkin?
-nainen
- Anonyymi00067
Miten hän voi.
Mikä tilanne.
Asuuko entisellään.- Anonyymi00168
Hän on tosi väsynyt ja vähän surullinen ja pettynyt.
Kaikki on entisellään.💔
- Anonyymi00069
Vastaus on kuitenkin kyllä, edelleen!
- Anonyymi00135
Mitä oikeasti kuuluu?
- Anonyymi00082
Kysy tarottulkitsija kusipäiltä. He varmasti kertovat kaiken haluamasi, koska työntävät nokkansa asioihin, joihin heillä ei olisi mitään oikeutta puuttua.
- Anonyymi00085
Ei tarvitse tietää, ei naisilta eikä miehiltä. Päivänjatkot.
- Anonyymi00106
Hankalia naapureina ,miten pääsis kokonaan eroon noista mt- onkelmaisista,alkaa pikkuhiljaa riittämään toi noiden käytös!!
- Anonyymi00091
Kiitoksia paljon poistoista. Jälleen lisää näyttöä syrjinnästä. Eihän niitä olekaan kuin satoja.
- Anonyymi00093
Se on pienin murheistaan. Isoja on jo olemassa.
- Anonyymi00092
Miksi hän on katkera asiasta, mitä ei ole edes tapahtunut?
- Anonyymi00101
Mikä asia? Vastaan suoraan, jos kysytään suoraan minulta minua koskeva kysymys!
- Anonyymi00102
Anonyymi00101 kirjoitti:
Mikä asia? Vastaan suoraan, jos kysytään suoraan minulta minua koskeva kysymys!
Enpä minä tiedä, kuka sinä olet.
- Anonyymi00094
Onkohan sulla se viiva poikittain?
- Anonyymi00099
Rovaniemen rouvalla on.
- Anonyymi00108
Ai sullako?
- Anonyymi00095
ei kiinnosta hänen elämänsä
- Anonyymi00103
Onko sun rakas kivellä?
- Anonyymi00105
Onko susta sitten lopussa kiva saada se mies kun se uhrautuu olemaan kanssasi pakolla ja väkisin yhteisen hyvän puolesta, eikä hänellä ole ikinä ollutkaan minkäänlaista kiinnostusta sinua kohtaan. Nii ootko sitte tyytyväinen?
- Anonyymi00107
Onko pilsut unohtuneet ottamatta?
- Anonyymi00109
Ylläpitoon yhteyttä,ett koko ajan on naapureiden asiat esillä valheellisesti,näkee,ett noi ei ole terveitä päästään! Ei ihme,jos teidän naapureina ei pärjää juuri kukaan!
- Anonyymi00110
Anonyymi00109 kirjoitti:
Ylläpitoon yhteyttä,ett koko ajan on naapureiden asiat esillä valheellisesti,näkee,ett noi ei ole terveitä päästään! Ei ihme,jos teidän naapureina ei pärjää juuri kukaan!
Ei normaalit ihmiset kiusaa koko ajan esim.naapureita,väsyy naapuritkin tollasiin ihmisiin,ei mitään käytöstapoja! Sectoria rassaavat,eikö sitä pääsis penkomaan ja varastamaan,ei täällä kyllä ole mitään teille kuuluvaa,mut teillä on paljonkin tänne kuuluvaa astioita,parisängyn päiväpeitto ym. Varkaus on aina rikos!
- Anonyymi00112
Anonyymi00110 kirjoitti:
Ei normaalit ihmiset kiusaa koko ajan esim.naapureita,väsyy naapuritkin tollasiin ihmisiin,ei mitään käytöstapoja! Sectoria rassaavat,eikö sitä pääsis penkomaan ja varastamaan,ei täällä kyllä ole mitään teille kuuluvaa,mut teillä on paljonkin tänne kuuluvaa astioita,parisängyn päiväpeitto ym. Varkaus on aina rikos!
Ja ruumiillinen ja henkinen väkivalta!
- Anonyymi00126
😂miksi ihmeessä uhrautuisi? Minkä yhteisen hyvän puolesta? Olemaan mun kanssa kaveri? Vai rakas?
- Anonyymi00134
112!
- Anonyymi00113
Laittaako hän some kontenttia minua varten ja onko niissä jotain vinkkejä?
- Anonyymi00124
Laitoin vuodesta -24 johonkin tän vuoden alkupuolelle. Enää en laita, kun en usko hänen seuraavan mun somea.Kun ei olla tekemisissäkään.
- Anonyymi00128
Anonyymi00124 kirjoitti:
Laitoin vuodesta -24 johonkin tän vuoden alkupuolelle. Enää en laita, kun en usko hänen seuraavan mun somea.Kun ei olla tekemisissäkään.
Oon alkanut vasta tänä vuonna seuramaan.
- Anonyymi00141
Anonyymi00128 kirjoitti:
Oon alkanut vasta tänä vuonna seuramaan.
Ok. Hyvä tietää, että turhaa oli silloinkin. Eipä siinä mitään järkeä ollutkaan.
- Anonyymi00143
Anonyymi00141 kirjoitti:
Ok. Hyvä tietää, että turhaa oli silloinkin. Eipä siinä mitään järkeä ollutkaan.
Pistä kontenttia tulemaan.
- Anonyymi00147
Anonyymi00143 kirjoitti:
Pistä kontenttia tulemaan.
En enää jaksa. Ei ole mitään asiaa, kun ei olla enää tekemisissä. Enkä tiedä, mihin hän on taas menossa ja mitä tekemässä.
- Anonyymi00114
Onko pelastavassa uskossa Jeesukseen ja tykkääkö minusta, niin, että ihan avioliittoutuisi kanssani ikiajoiksi. Tuo ensimmäinen on tärkein tieto, koska en voi alkaa mieheksi naiselle, jonka päämääränä on helvetti, kun meillä on sitten ihan eri tavoitteet elämässä ja erilaiset ajatukset asioista.
- Anonyymi00148
Trolli
- Anonyymi00116
Kun tein arvoituksen tälle palstalle niin vastasiko hän siihen oikein? Vastauksista päätellen luulen että oli kavereidensa kanssa pohtinut kysymystä.
- Anonyymi00117
En siitä mitään,mutta toivoisin,perjantaina ilmoitusta veikkaukselta,että eurojaskassa on kaikki oikein.
- Anonyymi00118
Ehkä vain varmistuksen että kaikki on 100% ohi.
- Anonyymi00123
tunniste.
- Anonyymi00137
Kaikki on jo 100% ohi.
- Anonyymi00119
No et kuinka Ninnil nykyään menee?
- Anonyymi00121
Auttaisko S:n kokoomus veljet ja sisaret työllistymään?
- Anonyymi00122
Menisitkö mieluummin töihin vai katkolle?
- Anonyymi00125
Paljon merkityksellisiä asioita. Onko hän osannut tai kyennyt säilyttämään iloisen mielen ja kivan huumorintajun? Voisiko hän ajatella rakastuvansa oikeasti, kevyesti ja intohimolla? Kuinka hän suhtautuu miehiin? jännittääkö vai uskaltaako heittäytyä pää rintaa vasten ja sanoa tykkäävänsä. Mitä hän vastaisi miehelle, joka tykkää hänestä ja liehittelee häntä päästäkseen lähelle häntä? Ym.
https://www.youtube.com/watch?v=ZlL4zz60iAs&list=RDZlL4zz60iAs&start_radio=1- Anonyymi00127
Onko uusi?
- Anonyymi00129
Saan kaikki tarvittavat tiedot FBI:ltä.
- Anonyymi00146
tarkoitatko FB:tä?
- Anonyymi00151
Anonyymi00146 kirjoitti:
tarkoitatko FB:tä?
Facebook?
- Anonyymi00130
Onko miehelläsi toisia naisia?
- Anonyymi00139
Ei ole. Hän on kykenemätön valehtelemaan. Hänellä on sellainen ominaispiirre. Se on sekä siunaus, että joskus myös aika rasittavaa. Tiedän kyllä aina kun hän yrittää valehdella, mutta en aina tuo sitä ilmi hänelle.
- Anonyymi00132
Ei ole oikeastaan ketään naista jota haikailen. Mutta kyllä kiinnostaisi tietää rehellisesti exvaimolta että oliko hänen valintansa parempi. Oikea valinta varmasti oli, silloin kun hän päätti lennossa vaihtaa.
En koskaan elämässä kysyisi asiaa häneltä tai urkkisi sitä mistään. Tämä vain salainen miete omassa takaraivossa, joka menee hautaan asti.- Anonyymi00144
Oliko teillä hyvä suhde loppuun asti, kun kirjoitat, että lennosta vaihtoi. Useimmiten taitaa olla pidempään ongelmia, toki joku voi vaihtaa ihan lennostakin, mutta kai harvinaista.
- Anonyymi00176
Anonyymi00144 kirjoitti:
Oliko teillä hyvä suhde loppuun asti, kun kirjoitat, että lennosta vaihtoi. Useimmiten taitaa olla pidempään ongelmia, toki joku voi vaihtaa ihan lennostakin, mutta kai harvinaista.
Niin sitä kuvitteli. Kuten niin moni muukin mies on. Minulle tuli täysin puskista ilmoitus.
Ennen ero ilmoitusta, aamulla työpäivä toivotukset ja suudelmat ja rakkastamiset kerrottiin normaaliin tapaan ja iltapäivästä ilmoitettiin että pariviikon päästä asuaa jo muualla.
- Anonyymi00140
Edelleen valmiina joka lähtöön?
Niitä lähtöjä kun ei ole kuin vain yksi enää jäljellä. Tähän siellä ei oltukaan varauduttu.- Anonyymi00145
Luukku auki, vielä kerran!
- Anonyymi00155
Anonyymi00145 kirjoitti:
Luukku auki, vielä kerran!
Ehei. Luukut menossa kiinni.
- Anonyymi00160
Anonyymi00155 kirjoitti:
Ehei. Luukut menossa kiinni.
🚪🚷
- Anonyymi00142
Kurkkaisin vaa'an näytölle, lukemaa.
Sen jälkeen hänet reaktiot ovat vapaat, johtuuko poika nurkkaan vai pitääkö ottaa pöksyjä alas. - Anonyymi00149
Kuinka usein hän miettii minua?
- Anonyymi00150
No niinpä tietysti. Miehiä kiinnostaa naisessa vain se, kuinka paljon nainen hänestä pitää. Ei nainen itsessään.
- Anonyymi00152
Anonyymi00150 kirjoitti:
No niinpä tietysti. Miehiä kiinnostaa naisessa vain se, kuinka paljon nainen hänestä pitää. Ei nainen itsessään.
Jokainen ihastunut haluaa ensisijaisesti tietää tuon. Häviä siitä moralisoimasta.
- Anonyymi00153
Jos on ihastunut sinuun, miettii päivittäin, useita kertoja
- Anonyymi00154
Anonyymi00152 kirjoitti:
Jokainen ihastunut haluaa ensisijaisesti tietää tuon. Häviä siitä moralisoimasta.
Eivät kaikki ihastuneet ole itsekeskeisiä. Jotkut meistä miettii ensisijaisesti mitä hänelle kuuluu, ei sitä, miten itse esiintyy toisen ajatuksissa.
sivusta - Anonyymi00156
Anonyymi00154 kirjoitti:
Eivät kaikki ihastuneet ole itsekeskeisiä. Jotkut meistä miettii ensisijaisesti mitä hänelle kuuluu, ei sitä, miten itse esiintyy toisen ajatuksissa.
sivustaNäin juuri. Ei minua se juuri huoleta, onko hän minusta kiinnostunut kuten minä hänestä. On tai ei, niin se mietityttää, miten hän voi ja onko asiansa nyt paremmalla tolalla.
Naiselta
- Anonyymi00157
Että näin
- Anonyymi00159
Näinpä joo.
- Anonyymi00167
Anonyymi00159 kirjoitti:
Näinpä joo.
Näinpä näin.
- Anonyymi00172
Anonyymi00167 kirjoitti:
Näinpä näin.
Näinnikkäänsä!
- Anonyymi00158
Itseltään tiedon saa. Höpötyksillä ole väliä.
- Anonyymi00163
Voitaisko Me tavata jossain kahdestaan?
- Anonyymi00164
Et ole hän, mutta...Aina mahdollista, mutta todennäköisesti tavataan jossain väkijoukossa, missä vaihdetaan muutama sana. Enää se ei tunnu minusta hankalalta. Nyt koen että ollaan palattu lähtöpisteeseen. Johonkin vuoteen 2020.
Kuin hänelle, miehelle - Anonyymi00166
Voisin tavata.
Sivusta - Anonyymi00171
Voitais!
- Anonyymi00169
Toisiko minulle buranaa ja itse tehtyjä piparkakkuja, jos pyytäisin.
- Anonyymi00170
Toisin mitä vaan jos pyytäisi.
- Anonyymi00174
Vaikka en itkekään, en silti voi hyvin, kun en ole elämässään. Miehelle
Niin mitä sinä haluatkaan kysyä? Tai haluatko? Ei ehkä ole mitään. En usko että on. Olisit kysynyt jos olisi. Kuin hänelle - Anonyymi00177
60 - 65 vuotta nainen
- Anonyymi00178
saako sulle tehhdä ritsun?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3551501- 1141216
- 1171097
- 116861
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22847- 111822
- 40478
- 18470
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i94454- 36423