Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

Anonyymi-ap

tietää hänestä, naisesta?

169

2143

Vastaukset 169

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tykkääkö hän oikeasti minusta niin paljon kun luulen. Onko hän ajatellut minun vointiani ja ollut huolissaan.

• Anonyymi00002

mene hoitoon ihan itse, äläkä käytä orjia sen suhteen... tai hakkaa, muiden elämiä.

• Anonyymi00006

Olisin huolissani, jos tietäisin, että hän on sairas tai huonossa kunnossa. Mutta en tiedä hänen voinnistaan mitään. Näyttää somen perusteella hyvävointiselta ja tyytyväiseltä elämäänsä. Ja naisystävänsä tuntuu huolehtivan. Tuskin minun huolenpito hänestä olisi toivottavaa kenestäkään. Saattaisi jopa loukata.
        Sivusta n

• Anonyymi00010
        Anonyymi00002 kirjoitti:

mene hoitoon ihan itse, äläkä käytä orjia sen suhteen... tai hakkaa, muiden elämiä.

Ekkönä iso mies oo jostain parista muilutuksesta yli päässyt?

• Anonyymi00042

Ajattelen, että tykkääkö minusta vai haluanko vain ajatella niin, että tykkää? En tykkää ajatella, että taasko erehdyin luulemaan väärin. Ehkä ei kannata ajatella näitä? Erehdyn kuitenkin.

• Anonyymi00061

Miksi pitäisi olla huolissaan?

• Anonyymi00077
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Miksi pitäisi olla huolissaan?

Viimeksi kun nähtiin niin minulle tapahtui jotain. Sen takia pitäisi olla huolissaan.

• Anonyymi00096

Oletko noin itsekeskeinen? Ihan kamalaa.

• Anonyymi00097
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Viimeksi kun nähtiin niin minulle tapahtui jotain. Sen takia pitäisi olla huolissaan.

Alako ko s ei so o?

• Anonyymi00161
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Tietääkö hän, että sinulle tapahtui jotain?

• Anonyymi00162
        Anonyymi00161 kirjoitti:

Tietääkö hän, että sinulle tapahtui jotain?

Tietää. Hän oli paikalla.

• Anonyymi00003

Jos tietäisin hänen tunteista sata varmasti itseäni kohtaan, ei minulla olisi mitään ongelmia kävellä hänen luokseen juttelemaan.

• Anonyymi00004

Niin miehet aina sanoo ja todellisuus on, että ainoa mikä vakuuttaa on, että nainen tulee tunnustamaan suoraan tunteet miehelle, jopa ne joista ei vielä voi edes olla varma.
        Mikään kyltti, lähestyminen, hymyily, tuijottelu, energia, ujous, sydämen vuodatus, ajoittainen surullisuus toiminnasta, kaipuu, loukkaantuminen tietyistä toimista, muiden miesten tarpeeksi etäällä pitäminen, saatavilla oleminen, mahdollisuuksien antaminen, avoimuus, itsensä tekeminen helposti lähestyttäväksi tai miehelle anonyymina kirjoittelu ja tunteiden tunnustaminen palstalla EI vaan toimi. Siinä nyt "joitain" mainitakseni.
        Nimimerkillä: kokemusta löytyy

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Niin miehet aina sanoo ja todellisuus on, että ainoa mikä vakuuttaa on, että nainen tulee tunnustamaan suoraan tunteet miehelle, jopa ne joista ei vielä voi edes olla varma.
        Mikään kyltti, lähestyminen, hymyily, tuijottelu, energia, ujous, sydämen vuodatus, ajoittainen surullisuus toiminnasta, kaipuu, loukkaantuminen tietyistä toimista, muiden miesten tarpeeksi etäällä pitäminen, saatavilla oleminen, mahdollisuuksien antaminen, avoimuus, itsensä tekeminen helposti lähestyttäväksi tai miehelle anonyymina kirjoittelu ja tunteiden tunnustaminen palstalla EI vaan toimi. Siinä nyt "joitain" mainitakseni.

Okei.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Okei.

No ootko pikkukilli mielissäs kun pääsit spinnaamaan naista esittävän textiä? Anna tassu ja sano hau niille. T naiselta

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

No ootko pikkukilli mielissäs kun pääsit spinnaamaan naista esittävän textiä? Anna tassu ja sano hau niille. T naiselta

Miksei täällä ole niitä varmentei muuten?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Hot tip TJEU no problem

• Anonyymi00016
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Miehet on niin vaikeita!!! Annat huomiota, niin ylpistyvät. Jätät rauhaan, niin kyyläävät perään ja kohta jo vollottavat perään kännissä.
        En enää ikinä sekoa keneenkään mieheen! En jaksa sitä ihme draamaa. Olen liian vanha juoksemaan jonkun epävarman ja pelokkaan miehen perässä. Nyt saa miehet juosta. En tee enää yhtäkään aloitetta. Elämä on ihan hyvää näinkin.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Miehet on niin vaikeita!!! Annat huomiota, niin ylpistyvät. Jätät rauhaan, niin kyyläävät perään ja kohta jo vollottavat perään kännissä.
        En enää ikinä sekoa keneenkään mieheen! En jaksa sitä ihme draamaa. Olen liian vanha juoksemaan jonkun epävarman ja pelokkaan miehen perässä. Nyt saa miehet juosta. En tee enää yhtäkään aloitetta. Elämä on ihan hyvää näinkin.

Naisia esittävä spede oikein sisuuntui ja alkoi panostaa fakedialogin rakentamiseen

• Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Never ever! 🤦‍♂️🤣

• Anonyymi00024
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Mites sattuikaan sopimaan minun kokemukseeni juuri tuo kirjoitus!! Mutta vaikka hän olisi sanonut jotain jo paljon aikaisemmin, ei se olisi muuttanut tilannetta miksikään, koska en pidä hänen ikäisistään ollenkaan edes kaverina!

• Anonyymi00033

Lähden kyllä kahville ja pehmytjäätelölle, jos uskallat kysyyä 🤭
        -Sivu

• Anonyymi00038
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Hot tip TJEU no problem

👍

• Anonyymi00039
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Tais vaan pahentaa joidenkin kannalta tilannetta koska faktat

• Anonyymi00040
        Anonyymi00038 kirjoitti:

👍

Ei oo ikinä ollu problem. Talteen jääny vaikka ja mitä. Minä seison asiain takana

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Ei oo ikinä ollu problem. Talteen jääny vaikka ja mitä. Minä seison asiain takana

Tiedän sen hani❤️

• Anonyymi00045
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Naisia esittävä spede oikein sisuuntui ja alkoi panostaa fakedialogin rakentamiseen

Mieheksiluulija, hae apua noihin pakkoajatuksiin.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Never ever! 🤦‍♂️🤣

Ne on pelokkaita ja itsetunnottomia🤣🤣

• Anonyymi00075
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Luciferin ihana valo tulee suoraan tähän, missä juon aamukahvia.

• Anonyymi00079
        Anonyymi00075 kirjoitti:

Luciferin ihana valo tulee suoraan tähän, missä juon aamukahvia.

Ootko päällä vai alla

• Anonyymi00131
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Tiedän sen hani❤️

Onko tämä minun HANI ,joka on nainen ja haluttava?

• Anonyymi00133
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Menisittekö hakeen ne naiset ja miehet muualta kuin naapureista,me emme hae puolisoita,koska olemme jo aviossa!

• Anonyymi00011

En mitään.

Yksinäiseltä mieheltä

• Anonyymi00012

Eli ei paljon kiinnosta. Okei. Ei ihme, että olet yksinäinen 🤔

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Eli ei paljon kiinnosta. Okei. Ei ihme, että olet yksinäinen 🤔

Mielummin yksin, kuin pskojen ihmisten kanssa.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Sama täällä komrad 🖐🏻

• Anonyymi00025
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kuin minun suustani tuo lause!

• Anonyymi00013

Että ajatteleeko minua ja miten ajattelee jos ajattelee. Ja että ajatteleeko minun kanssani avioitumista vai ei mitään. Mieheltä.

• Anonyymi00015

Ennen tunteiden tunnustamisten paatosta, ihan realistisesti haluaisin tietää, onko hänellä naisella ihan konkreettisia haluja tutustua minuun. Pitäähän jonkintasoinen suhde aloittaa, ennenkuin aloitetaan rakkautta julistamaan. Olen jalat maassa oleva mies, osaa kyllä kauniisti ilmaista tunteitani ja itseäni monella tavalla, mutta en ilakoi liian aikaisin ja sorru ylisanoihin ja kuvitelmiin liian aikaisin.

• Anonyymi00018

Ihan hyvää pohdintaa. Toki itse haluaisin tunnustaa heti, koska ei se siitä mihinkään muutu. sivus

• Anonyymi00020

Hyvä sinä! Minusta oikea asenne. Mutta etkö sitten saa selvitettyä, onko nainen kiinnostunut tutustumaan?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Hyvä sinä! Minusta oikea asenne. Mutta etkö sitten saa selvitettyä, onko nainen kiinnostunut tutustumaan?

Meidän alku ei lähtenyt kovin selkeästi liikkeelle. Naisella on enemmän riippuvuuksia ihmisiin ja ympäristöön, olematta silti ns. varattu.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ihan hyvää pohdintaa. Toki itse haluaisin tunnustaa heti, koska ei se siitä mihinkään muutu. sivus

Niin, nimenomaan tunnustaa irl, se olisi nimenomaan olennaista.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Niin, nimenomaan tunnustaa irl, se olisi nimenomaan olennaista.

Kenen pitäisi tunnustaa ja mitä? Kun ei ole vielä ketään sellaista, jonka kanssa haluaisin aikaani viettää!

• Anonyymi00027

sen, että Hän naisella on kaikki asiat niin hyvin kuin vain on mahdollista olla 💪

• Anonyymi00028

Toivon että tulevaisuudessa niin onkin
        Nyt ei vkelä kyllä ole .
        Mutts toivon että asiat muutuvat niin että on 🤩

• Anonyymi00029

Hyviä kommentteja, ei mitään lisättävää! 🫶🏻.
      -Sivusta n

• Anonyymi00030

Odotitko tahallaan minua eilen autossa salin pihassa?

• Anonyymi00031

Kukaan mies ei ole vielä halunnut tietää mitään yhdestäkään naisesta. Vain suhteessa itseensä.

• Anonyymi00037

Mitä sillä tiedolla tekee jos toinen ei tykkää? 0 x 1000000000 = 0.

• Anonyymi00043

Saman huomasin. Nainen ihmisenä ei kiinnosta, ainoastaan se, mitä naisesta voisi saada.

• Anonyymi00064
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Saman huomasin. Nainen ihmisenä ei kiinnosta, ainoastaan se, mitä naisesta voisi saada.

Tuo on niin totta.

Sivusta

• Anonyymi00032

Mitä siitä pitäs tietää tiedän kaiken tarvittavan ettekä uskokkaan kuinka kiehuu raivosta kun en käytä sekunttiakaan hänen miettimiseensä hänen vaihtoehdot joko alistua ehtoihini tai ottaa se joku epätoivonenrunkkari löytyy toki niittäkin jokka elämänsä haluaisi pilata mu toivotan onnea vikko niin tiedätte mitä on helvetti naisen kanssa jota on syytä pelätä jos erehdyt tämän suututtamaan minun tapani elää taas olis ollu muutoin tylsää mikä sen parempaa kuin hengenvaaralliset harrastukset tuottaa kuulemma nautintoa kun adrenaliini oikkei kiehahtaa en tie kun mulla ei ole ollu hengenvaarallisia harrastuksia siittä syystä

• Anonyymi00034

Teetkö tuon tahallasi vai etkö vain voi mitään itsellesi.

• Anonyymi00074
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Teetkö tuon tahallasi vai etkö vain voi mitään itsellesi.

Taitaa kirjoitella näitä gallupeita ihan sitä varten, että voi kirjoittaa näitä hengästyttäviä litanioita tämä aapeemies..

• Anonyymi00035

Mitä tarkoitit perjantaina kiitoksen perässä olevalla hymiöllä?

• Anonyymi00076

Minä tarkoitin, että olen sinuun ihastunut, entä sä?

• Anonyymi00036

En mitään. Tyhjän saa pyytämättäkin?

• Anonyymi00044

Onko hän bi ja oli tai ei, haittaako että itse olen.

• Anonyymi00054

Eipä tuossa muuta ku et toivottavasti pidät hygieniasta huolta ja desinvioit myös sen käytön jälkeen!

• Anonyymi00056
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Eipä tuossa muuta ku et toivottavasti pidät hygieniasta huolta ja desinvioit myös sen käytön jälkeen!

Kiivetkää jo kuuseen noiden hygienia juttujen kanssa.
        Sormi pyllyyn nyt jokainen ja kokeilemaan sitä normaalia kakka-aukkoa. Ei sinne tarvi seksuaalisesti mitään laittaa mutta onpahan tutustunut sitten omaan kehoon. Saattaapi kireys helpottua kun tuntee itsensä läpikotaisin. Body and mind.

• Anonyymi00073
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Mun penis on vain naisille, peppu miehille.

• Anonyymi00078

Älä sinä gubbe ala toisten asioita kerto.aan vääristellen ja valehtelemalla,kerrot toisista täysin palturia,mut ethän sinä ole mieleltäsi normaali,pitää yrittää ymmärtää,mut naapureiden asiat ei sulle kuulu ollenkaan,jätä meidät rauhaan! Olemme hetero pariskunta,siin sulle totuus,jota et voi mitenkään muuttaa,tai lähdetään oikeuteen ja totuus selvitetään!Miks puskeudut toisten elämään ihan väkisellä,?????

• Anonyymi00083
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Älä sinä gubbe ala toisten asioita kerto.aan vääristellen ja valehtelemalla,kerrot toisista täysin palturia,mut ethän sinä ole mieleltäsi normaali,pitää yrittää ymmärtää,mut naapureiden asiat ei sulle kuulu ollenkaan,jätä meidät rauhaan! Olemme hetero pariskunta,siin sulle totuus,jota et voi mitenkään muuttaa,tai lähdetään oikeuteen ja totuus selvitetään!Miks puskeudut toisten elämään ihan väkisellä,?????

Koska naapurit on hetero seksuaaleja,ei pyllyhommat kiinnosta,ei ole ikinä kiinnostaneet!

• Anonyymi00046
    • Anonyymi00047
      • Anonyymi00050

Mooooro moran

• Anonyymi00053

Et tunne mua ollenkaan. Et ees sielun tasolla vaikka niin luulin 😥😥

• Anonyymi00049

Ei tuu mitään mieleen

• Anonyymi00051

Mehevä on mieluisin

• Anonyymi00052

Mikään tieto tai luulo ei voi enää satuttaa. Tunteet on ja pysyy.

• Anonyymi00055

Kyllä aikuinen nainen pitää aikuinen olla

• Anonyymi00068

Iso osa naisista jää henkisesti teinin tasolle, eikä kypsy koskaan. Vartalo on kuitenkin jo keski-ikäisenä mummojen vartalo. Tämä epäsuhta työntää hyvät miehet kauas.

• Anonyymi00098
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Iso osa naisista jää henkisesti teinin tasolle, eikä kypsy koskaan. Vartalo on kuitenkin jo keski-ikäisenä mummojen vartalo. Tämä epäsuhta työntää hyvät miehet kauas.

Epäsuhta osuu valitettavasti miehiinkin.. !!

• Anonyymi00136
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Amen brother, amen.

• Anonyymi00057

Olenko hänelle pelkkä seksiobjekti vai pitääkö hän minua arvossa muutenkin .

• Anonyymi00059

Etkö voi kysyä, jos kerran olette intiimissä kanssakäymisessäkin?

• Anonyymi00063

Ei kai s"ksiobjekti ole mielessä niin pitkään, enkä esineellistää ihmisiä. Kehun sitä mitä varmuudella tiesän, vaikka vitsillä kin ja kuuluuhan siihen se läheisyyden kaipuu, enkä näe muita samoin millään tavalla.

• Anonyymi00072
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Noh, kuka nyt muka kehtaisi vastata tuollaiseen että pelkkä objekti. Eli, ei voi luottaa että vastaus on rehellinen.

• Anonyymi00087
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Ei kai s"ksiobjekti ole mielessä niin pitkään, enkä esineellistää ihmisiä. Kehun sitä mitä varmuudella tiesän, vaikka vitsillä kin ja kuuluuhan siihen se läheisyyden kaipuu, enkä näe muita samoin millään tavalla.

Tapa jo valekonna itsesi!

• Anonyymi00100
        Anonyymi00087 kirjoitti:

Tapa jo valekonna itsesi!

Miten iso vika noin keskimäärin pitää olla päässä ihmisellä, joka toivoo jonkun kuolemaa?
        Toivottavasti sinä elät pitkän ja hyvän elämän.

• Anonyymi00111
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Siis kuka ja kenen kanssa? Mun kohdalta ei pidä paikkaansataasen valhetta,olen tozi väsynyt noihin,jotka ei edes pidä naisista,ovat mies pariskunta! Enkä edes välittäisi noista kiusaajista!

• Anonyymi00058

En vain tee naisen seuralla mitään

• Anonyymi00062

Sehän on sitten sinun oma håpeåsi.

• Anonyymi00065

Kaipaatko miestä ikäväpalstalla?

• Anonyymi00060

Tieto lisää vain tuskaa joten en mitään.

• Anonyymi00066

Tärkeintä olisi tietää soittaako hän nokkahuiluani ja nieleekö lastin.

• Anonyymi00070

Riippuu ihan pankkitilistäsi.

• Anonyymi00071

Alkoi oksettaa pelkkä ajatuskin

• Anonyymi00080

Puhaltaako sinne pitääkin?
        -nainen

• Anonyymi00067

Miten hän voi.
      Mikä tilanne.
      Asuuko entisellään.

• Anonyymi00168

Hän on tosi väsynyt ja vähän surullinen ja pettynyt.
        Kaikki on entisellään.💔

• Anonyymi00069

Vastaus on kuitenkin kyllä, edelleen!

• Anonyymi00135

Mitä oikeasti kuuluu?

• Anonyymi00082

Kysy tarottulkitsija kusipäiltä. He varmasti kertovat kaiken haluamasi, koska työntävät nokkansa asioihin, joihin heillä ei olisi mitään oikeutta puuttua.

• Anonyymi00085

Ei tarvitse tietää, ei naisilta eikä miehiltä. Päivänjatkot.

• Anonyymi00106

Hankalia naapureina ,miten pääsis kokonaan eroon noista mt- onkelmaisista,alkaa pikkuhiljaa riittämään toi noiden käytös!!

• Anonyymi00091

Kiitoksia paljon poistoista. Jälleen lisää näyttöä syrjinnästä. Eihän niitä olekaan kuin satoja.

• Anonyymi00093

Se on pienin murheistaan. Isoja on jo olemassa.

• Anonyymi00092

Miksi hän on katkera asiasta, mitä ei ole edes tapahtunut?

• Anonyymi00101

Mikä asia? Vastaan suoraan, jos kysytään suoraan minulta minua koskeva kysymys!

• Anonyymi00102
        Anonyymi00101 kirjoitti:

Mikä asia? Vastaan suoraan, jos kysytään suoraan minulta minua koskeva kysymys!

Enpä minä tiedä, kuka sinä olet.

• Anonyymi00094

Onkohan sulla se viiva poikittain?

• Anonyymi00099

Rovaniemen rouvalla on.

• Anonyymi00108

Ai sullako?

• Anonyymi00095

ei kiinnosta hänen elämänsä

• Anonyymi00103

Onko sun rakas kivellä?

• Anonyymi00105

Onko susta sitten lopussa kiva saada se mies kun se uhrautuu olemaan kanssasi pakolla ja väkisin yhteisen hyvän puolesta, eikä hänellä ole ikinä ollutkaan minkäänlaista kiinnostusta sinua kohtaan. Nii ootko sitte tyytyväinen?

• Anonyymi00107

Onko pilsut unohtuneet ottamatta?

• Anonyymi00109

Ylläpitoon yhteyttä,ett koko ajan on naapureiden asiat esillä valheellisesti,näkee,ett noi ei ole terveitä päästään! Ei ihme,jos teidän naapureina ei pärjää juuri kukaan!

• Anonyymi00110
        Anonyymi00109 kirjoitti:

Ylläpitoon yhteyttä,ett koko ajan on naapureiden asiat esillä valheellisesti,näkee,ett noi ei ole terveitä päästään! Ei ihme,jos teidän naapureina ei pärjää juuri kukaan!

Ei normaalit ihmiset kiusaa koko ajan esim.naapureita,väsyy naapuritkin tollasiin ihmisiin,ei mitään käytöstapoja! Sectoria rassaavat,eikö sitä pääsis penkomaan ja varastamaan,ei täällä kyllä ole mitään teille kuuluvaa,mut teillä on paljonkin tänne kuuluvaa astioita,parisängyn päiväpeitto ym. Varkaus on aina rikos!

• Anonyymi00112
        Anonyymi00110 kirjoitti:

Ei normaalit ihmiset kiusaa koko ajan esim.naapureita,väsyy naapuritkin tollasiin ihmisiin,ei mitään käytöstapoja! Sectoria rassaavat,eikö sitä pääsis penkomaan ja varastamaan,ei täällä kyllä ole mitään teille kuuluvaa,mut teillä on paljonkin tänne kuuluvaa astioita,parisängyn päiväpeitto ym. Varkaus on aina rikos!

Ja ruumiillinen ja henkinen väkivalta!

• Anonyymi00126

😂miksi ihmeessä uhrautuisi? Minkä yhteisen hyvän puolesta? Olemaan mun kanssa kaveri? Vai rakas?

• Anonyymi00134

112!

• Anonyymi00113

Laittaako hän some kontenttia minua varten ja onko niissä jotain vinkkejä?

• Anonyymi00124

Laitoin vuodesta -24 johonkin tän vuoden alkupuolelle. Enää en laita, kun en usko hänen seuraavan mun somea.Kun ei olla tekemisissäkään.

• Anonyymi00128
        Anonyymi00124 kirjoitti:

Laitoin vuodesta -24 johonkin tän vuoden alkupuolelle. Enää en laita, kun en usko hänen seuraavan mun somea.Kun ei olla tekemisissäkään.

Oon alkanut vasta tänä vuonna seuramaan.

• Anonyymi00141
        Anonyymi00128 kirjoitti:

Oon alkanut vasta tänä vuonna seuramaan.

Ok. Hyvä tietää, että turhaa oli silloinkin. Eipä siinä mitään järkeä ollutkaan.

• Anonyymi00143
        Anonyymi00141 kirjoitti:

Ok. Hyvä tietää, että turhaa oli silloinkin. Eipä siinä mitään järkeä ollutkaan.

Pistä kontenttia tulemaan.

• Anonyymi00147
        Anonyymi00143 kirjoitti:

Pistä kontenttia tulemaan.

En enää jaksa. Ei ole mitään asiaa, kun ei olla enää tekemisissä. Enkä tiedä, mihin hän on taas menossa ja mitä tekemässä.

• Anonyymi00114

Onko pelastavassa uskossa Jeesukseen ja tykkääkö minusta, niin, että ihan avioliittoutuisi kanssani ikiajoiksi. Tuo ensimmäinen on tärkein tieto, koska en voi alkaa mieheksi naiselle, jonka päämääränä on helvetti, kun meillä on sitten ihan eri tavoitteet elämässä ja erilaiset ajatukset asioista.

• Anonyymi00148

Trolli

• Anonyymi00116

Kun tein arvoituksen tälle palstalle niin vastasiko hän siihen oikein? Vastauksista päätellen luulen että oli kavereidensa kanssa pohtinut kysymystä.

• Anonyymi00117

En siitä mitään,mutta toivoisin,perjantaina ilmoitusta veikkaukselta,että eurojaskassa on kaikki oikein.

• Anonyymi00118

Ehkä vain varmistuksen että kaikki on 100% ohi.

• Anonyymi00123

tunniste.

• Anonyymi00137

Kaikki on jo 100% ohi.

• Anonyymi00119

No et kuinka Ninnil nykyään menee?

• Anonyymi00121

Auttaisko S:n kokoomus veljet ja sisaret työllistymään?

• Anonyymi00122

Menisitkö mieluummin töihin vai katkolle?

• Anonyymi00125

Paljon merkityksellisiä asioita. Onko hän osannut tai kyennyt säilyttämään iloisen mielen ja kivan huumorintajun? Voisiko hän ajatella rakastuvansa oikeasti, kevyesti ja intohimolla? Kuinka hän suhtautuu miehiin? jännittääkö vai uskaltaako heittäytyä pää rintaa vasten ja sanoa tykkäävänsä. Mitä hän vastaisi miehelle, joka tykkää hänestä ja liehittelee häntä päästäkseen lähelle häntä? Ym.

https://www.youtube.com/watch?v=ZlL4zz60iAs&list=RDZlL4zz60iAs&start_radio=1

• Anonyymi00127

Onko uusi?

• Anonyymi00129

Saan kaikki tarvittavat tiedot FBI:ltä.

• Anonyymi00146

tarkoitatko FB:tä?

• Anonyymi00151
        Anonyymi00146 kirjoitti:

tarkoitatko FB:tä?

Facebook?

• Anonyymi00130

Onko miehelläsi toisia naisia?

• Anonyymi00139

Ei ole. Hän on kykenemätön valehtelemaan. Hänellä on sellainen ominaispiirre. Se on sekä siunaus, että joskus myös aika rasittavaa. Tiedän kyllä aina kun hän yrittää valehdella, mutta en aina tuo sitä ilmi hänelle.

• Anonyymi00132

Ei ole oikeastaan ketään naista jota haikailen. Mutta kyllä kiinnostaisi tietää rehellisesti exvaimolta että oliko hänen valintansa parempi. Oikea valinta varmasti oli, silloin kun hän päätti lennossa vaihtaa.

En koskaan elämässä kysyisi asiaa häneltä tai urkkisi sitä mistään. Tämä vain salainen miete omassa takaraivossa, joka menee hautaan asti.

• Anonyymi00144

Oliko teillä hyvä suhde loppuun asti, kun kirjoitat, että lennosta vaihtoi. Useimmiten taitaa olla pidempään ongelmia, toki joku voi vaihtaa ihan lennostakin, mutta kai harvinaista.

• Anonyymi00176
        Anonyymi00144 kirjoitti:

Oliko teillä hyvä suhde loppuun asti, kun kirjoitat, että lennosta vaihtoi. Useimmiten taitaa olla pidempään ongelmia, toki joku voi vaihtaa ihan lennostakin, mutta kai harvinaista.

Niin sitä kuvitteli. Kuten niin moni muukin mies on. Minulle tuli täysin puskista ilmoitus.

Ennen ero ilmoitusta, aamulla työpäivä toivotukset ja suudelmat ja rakkastamiset kerrottiin normaaliin tapaan ja iltapäivästä ilmoitettiin että pariviikon päästä asuaa jo muualla.

• Anonyymi00140

Edelleen valmiina joka lähtöön?

Niitä lähtöjä kun ei ole kuin vain yksi enää jäljellä. Tähän siellä ei oltukaan varauduttu.

• Anonyymi00145

Luukku auki, vielä kerran!

• Anonyymi00155
        Anonyymi00145 kirjoitti:

Luukku auki, vielä kerran!

Ehei. Luukut menossa kiinni.

• Anonyymi00160
        Anonyymi00155 kirjoitti:

Ehei. Luukut menossa kiinni.

🚪🚷

• Anonyymi00142

Kurkkaisin vaa'an näytölle, lukemaa.
      Sen jälkeen hänet reaktiot ovat vapaat, johtuuko poika nurkkaan vai pitääkö ottaa pöksyjä alas.

• Anonyymi00149

Kuinka usein hän miettii minua?

• Anonyymi00150

No niinpä tietysti. Miehiä kiinnostaa naisessa vain se, kuinka paljon nainen hänestä pitää. Ei nainen itsessään.

• Anonyymi00152
        Anonyymi00150 kirjoitti:

No niinpä tietysti. Miehiä kiinnostaa naisessa vain se, kuinka paljon nainen hänestä pitää. Ei nainen itsessään.

Jokainen ihastunut haluaa ensisijaisesti tietää tuon. Häviä siitä moralisoimasta.

• Anonyymi00153

Jos on ihastunut sinuun, miettii päivittäin, useita kertoja

• Anonyymi00154
        Anonyymi00152 kirjoitti:

Jokainen ihastunut haluaa ensisijaisesti tietää tuon. Häviä siitä moralisoimasta.

Eivät kaikki ihastuneet ole itsekeskeisiä. Jotkut meistä miettii ensisijaisesti mitä hänelle kuuluu, ei sitä, miten itse esiintyy toisen ajatuksissa.

sivusta

• Anonyymi00156
        Anonyymi00154 kirjoitti:

Eivät kaikki ihastuneet ole itsekeskeisiä. Jotkut meistä miettii ensisijaisesti mitä hänelle kuuluu, ei sitä, miten itse esiintyy toisen ajatuksissa.

sivusta

Näin juuri. Ei minua se juuri huoleta, onko hän minusta kiinnostunut kuten minä hänestä. On tai ei, niin se mietityttää, miten hän voi ja onko asiansa nyt paremmalla tolalla.
        Naiselta

• Anonyymi00157

Että näin

• Anonyymi00159

Näinpä joo.

• Anonyymi00167
        Anonyymi00159 kirjoitti:

Näinpä joo.

Näinpä näin.

• Anonyymi00172
        Anonyymi00167 kirjoitti:

Näinpä näin.

Näinnikkäänsä!

• Anonyymi00158

Itseltään tiedon saa. Höpötyksillä ole väliä.

• Anonyymi00163

Voitaisko Me tavata jossain kahdestaan?

• Anonyymi00164

Et ole hän, mutta...Aina mahdollista, mutta todennäköisesti tavataan jossain väkijoukossa, missä vaihdetaan muutama sana. Enää se ei tunnu minusta hankalalta. Nyt koen että ollaan palattu lähtöpisteeseen. Johonkin vuoteen 2020.
        Kuin hänelle, miehelle

• Anonyymi00166

Voisin tavata.

Sivusta

• Anonyymi00171

Voitais!

• Anonyymi00169

Toisiko minulle buranaa ja itse tehtyjä piparkakkuja, jos pyytäisin.

• Anonyymi00170

Toisin mitä vaan jos pyytäisi.

• Anonyymi00174

Vaikka en itkekään, en silti voi hyvin, kun en ole elämässään. Miehelle

Niin mitä sinä haluatkaan kysyä? Tai haluatko? Ei ehkä ole mitään. En usko että on. Olisit kysynyt jos olisi. Kuin hänelle

• Anonyymi00177

60 - 65 vuotta nainen

• Anonyymi00178

saako sulle tehhdä ritsun?

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      355
      1501
    2. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      114
      1216
    3. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      117
      1097
    4. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      116
      861
    5. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      22
      847
    6. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      822
    7. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      40
      478
    8. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      18
      470
    9. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      94
      454
    10. Nainen, tää meidän juttu ei ole ohitse

Ennen kuin lihava nainen on laulanut.
      Ikävä
      36
      423
    Aihe