Mikä ärsyttää?

harpyija

Purkakaa tänne tämänhetkiset ärsytykset!

Minua risoo niin suunnattomasti palstallani oleva häirikkö. Ei ymmärrä sääntöjen päälle alkuunkaan, pelkkiä vihaviestejä, jatkuvaa provosointia ja nyt alkanut jauhaa ihmisen ja koiran välisestä seksistä. Menee aina vaan sairaammaksi. Tulee ihan paha olo kun lukee noita viestejä.

ARGH!

3

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikkusen ärsyttää yksi häirikkö joka laittaa pastebinin kautta koko ajan törkyviestejä.
      Siirrän joskus hänen viestit trollaus-palstalle tai poistan.
      Jos alkaa kommentoimaan tai perustelemaan siirtoja tai poistoja niin siinä sitä joutuisikin sanasotaan joten kun en kommentoi niin en kommentoi.
      :-)

• Niitä ei ole yksi, niitä on tiimi. Alkuperäinen Joe Kauha-Carroll on saanut seuraajia ja faniklubin, joitten mielestä se nyt on vaan niin mmmmmahtava tapa viettää elämänsä syytämällä ryönää bittiavaruuteen.

Harpyija, aina vaan ip-bannipyyntöä YP:lle, mitä tuota kattelemaan.

• Omalla palstallani oli rasistisia kirjoituksia ja suuren draaman elkein joku kirjoitti kokeneensa puoleltani vaaryytta, kun olin poistanut hanen asiaankuulumattomia viestejaan.

Eipa haittaa. Annoin hanen vuodatuksensa olla vastattuani asiallisesti hanelle. Sain siita kiitosta samaan ketjuun muilta kirjoittajilta.

Aloitin taman luotsauksen nyt lomallani ja minulla oli aikaa kayda poistamassa monta kertaa paivassa asiattomuudet. Lisaksi olern vastannut ennen poistoa asiattomaan viestiin ja viitannut saantojen johonkin kohtaan. Luultavasti sen seurauksena asiattomuudet nayttavat vahentyneen ja asiallisuudet lisaantyneen.

Nyt kun tyohon meno on edessa niin luultavasti joudun vain poistamaan asiattomat viestit ilman perusteluja. Tamahan on kuitenkin harrastepohjaista luotsausta niin ettei kai tasta suorastaan elamansisaltoakaan tarvitse tehda.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      16
      2346
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1261
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      897
    4. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      821
    5. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      134
      816
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      797
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      766
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      725
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      161
      709
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      673
    Aihe